ShadesOfJae
Well-known member
Ook al twee keer tweede in PR, dan kan je winnen ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh als er één monument is waar geen leeftijd op staat...Na z'n eerste PR zei ik nog dat die ooit ging terugkomen om te winnen. 2x was het bijna prijs. Ik verwacht het nu niet meer, maar je weet nooit. Hij zou het alleszins zo hard verdienen die kerel. Die koers ligt 'm ook pakken beter dan de Ronde.
Helemaal mee eens hoor, maar met Wout en Mathieu erbij zie ik het niet meer gebeuren. Al weet je natuurlijk nooit hè, er kan veel gebeuren richting Roubaix.Goh als er één monument is waar geen leeftijd op staat...
Zijn matige prestaties lagen misschien daar aan!Reed MvdP in DDV nu met andere fiets (terug de laatste aeroad met nieuwe stuur?)
Waar is de tijd naartoe dat we renners afschreven omdat ene Sagan alles zou kapot rijden. Uiteindelijk gaat die ook stranden op slechts twee monumenten.Helemaal mee eens hoor, maar met Wout en Mathieu erbij zie ik het niet meer gebeuren. Al weet je natuurlijk nooit hè, er kan veel gebeuren richting Roubaix.
Sagan werd geviseerd in zijn goede jaren en er werd gereden tot op zijn wiel en de rest mocht hij zelf opknappen.Waar is de tijd naartoe dat we renners afschreven omdat ene Sagan alles zou kapot rijden. Uiteindelijk gaat die ook stranden op slechts twee monumenten.
"Slechts" twee monumenten, drie keer WK, 7 keer maillot vert. En hij is nog altijd 'maar' 31. Laatste twee seizoenen waren niet vet voor hem maar als die een tweede jeugd kan beleven zoals vele anderen voor hem geflikt hebben gaan er niet veel boven hem staan op het einde van zijn carrière hoor.Waar is de tijd naartoe dat we renners afschreven omdat ene Sagan alles zou kapot rijden. Uiteindelijk gaat die ook stranden op slechts twee monumenten.
whut? dit is toch om te lachen mag ik hopen?Waar is de tijd naartoe dat we renners afschreven omdat ene Sagan alles zou kapot rijden. Uiteindelijk gaat die ook stranden op slechts twee monumenten.
Reed MvdP in DDV nu met andere fiets (terug de laatste aeroad met nieuwe stuur?)
oud model
In strade had hij nog zwarte vork en ander kleur kader (blauw) dacht ik?![]()
Nieuw model, oude voorvork. De techniekers (van Alpecin, of Canyon zelf) hebben zijn nieuwe frames aangepast door daar een gat in te boren in de zijkant, zodat een oudere vork en cockpit met externe kabels gebruikt kan worden.
Je kunt zien dat het het nieuwe model is aan de veel diepere zadelpen en de forsere staande vork & zadelbuis boven die vork.
www.cyclingnews.com
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar De Plus 10de.En ondertussen wint de bijna 41-jarige Valverde de Gran Premio Miguel Indurain door in de finale op een stuk van 15% zo hard weg te rijden van Sanchez en Lutsenko, dat het leek alsof ze stilstonden.![]()

En hoe groot is de kans dat die iemand anders juist Stybar is? Wout en Mathieu zullen de komende 5 jaar vast en zeker niet elke keer PR onder hun tweeën verdelen, maar er zijn daarnaast nog kapers op de kust.Denk dat Berre gewoon bedoelt dat men destijds ook even dacht dat Sagan jaren na elkaar alles ging kapot rijden, alsof anderen geen kans meer zouden hebben, en wat betreft de voorjaarskoersen heeft die uiteindelijk 'maar' 1x RVV en 1x P-R gewonnen. Uiteindelijk stond er de voorbije 10 jaar zo goed als altijd een nieuwe naam op het hoogste trapje in de RVV en P-R.
Omdat Pinkman zei dat hij niet meer geloofde in een overwinning van Stybar in P-R met een MVDP en een WVA die rondrijden. Je zou inderdaad de neiging hebben om te denken dat ze de komende jaren alles kapot zullen rijden in P-R, maar de kans is groot dat de komende 5 jaar ook iemand anders nog wel eens P-R zal winnen...