Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 'Hel van Vlaanderen' was best nog een geslaagde aprilgrap :)

Ik die wedstrijd nog wel eens willen zien :p Al zou het in praktijk misschien saaier worden, dan ik nu voor ogen heb
Ik heb nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld als gisteren in vive le velo. Ze bleven maar minutenlang doorgaan over die grandioos slechte mop. Het lokale chiro-toneel had meer acteertalent dan wat ik daar zag.

Sporza met een heel artikel aan de beruchte Kwaremont jasje incl. terugkijk met de eigenaar van... waarom niet eigenlijk? Belastinggeld uitgeven om zulke onnozelaars een platform te geven om zichzelf nog wat interessant te maken... top! :unsure:

Vreemd. Heb het altijd al een toffe coureur gevonden, maar vond wel dat hij de laatste weken wel heel plots veel beter was terwijl hij echt al over zijn hoogtepunt is. Als er iets is dat hartritmestoornissen veroorzaakt... idk :p

Vreemd. Heb het altijd al een toffe coureur gevonden, maar vond wel dat hij de laatste weken wel heel plots veel beter was terwijl hij echt al over zijn hoogtepunt is. Als er iets is dat hartritmestoornissen veroorzaakt... idk :p
Hoezo? Die is toch quasi altijd al dik in orde geweest? Wel nooit een echt vette vis gewonnen, maar goed dat lag dan soms ook een beetje aan het verhaal Quick-Step waar je wint en verliest als ploeg.

Damn, hoe k*t is dat voor Stybar. Ook wel een belangrijke pion minder voor Alaphilippe. Na zijn prestaties in de E3 was hij toch wel de eerste naam bij mij nà de grote 3.

Das echt wel klote voor Stybar. Als er iemand dicht bij de G3 kwam leek het hij wel. 2 jaar geleden was die ook in supervorm en toen samen met Gilbert ziek geworden voor de Ronde nu dit. Zo wordt het wel heel moeilijk om ooit die grote vis te pakken. Voor hem nogal een geluk dat PR een half jaar uitgesteld is.

op die leeftijd, zou zo maar eens een snel einde van de carriere kunnen betekenen.
Mag dit weekend al terug trainen dus een super zware ingreep zal het waarschijnlijk niet geweest zijn. We zullen het wel zien. De tijd dat hartritmestoornissen de facto fin de carrière is ligt wel een beetje achter ons. Brugada heeft bv ook al verklaard dat hij Niels Albert eigenlijk had kunnen opereren en dat die nog perfect had kunnen verder koersen.

Zoals @dadash al zegt inderdaad gelukkig voor hem dat P-R uitgesteld is naar het najaar. Als je ziet hoe sterk hij nu is zou hij daar meer dan ooit bij de absolute favorieten moeten horen als Wout & Mathieu er reeds een héél zwaar seizoen hebben opzitten.

Asgreen, Sénéchal en Lampaert disagree :]
Asgreen wil ik je nog geven, daar hebben we geen duidelijk verschil gezien maar Stybar was wel merkelijk beter dan Sénéchal en Lampaert in de E3.

https://sporza.be/nl/2021/04/02/ges...s-bezetene-over-oude-kwaremont~1617354748327/

:eek:. Zelfs is dit maar op training. Sinds gisteren begint de stress al op te komen voor zondag.
Snelste strava tijd op de kwaremont is van een niet prof zelfs!
Bettiol is hem gisteren bv sneller opgereden: https://www.strava.com/activities/5054589244#2813030577665947868
Mag dit weekend al terug trainen dus een super zware ingreep zal het waarschijnlijk niet geweest zijn. We zullen het wel zien. De tijd dat hartritmestoornissen de facto fin de carrière is ligt wel een beetje achter ons. Brugada heeft bv ook al verklaard dat hij Niels Albert eigenlijk had kunnen opereren en dat die nog perfect had kunnen verder koersen.
Hangt er vanaf he. Ik heb me deze week ook laten testen omdat bij familie HCM is vastgesteld in verleden (door veel te fietsen tot uiting gekomen). Defibrilator ook gestoken en gedaan met intensief zoveel te sporten. Maar die dokter had ook al patient gehad die naar andere arts was gegaan, geopereerd en jaar later dood is gevallen...

Laatst bewerkt:
Euh dat is niet juist wat je daar zegt hoor.

Brugada heeft dat inderdaad toen zitten verklaren in de pers, zonder enige dossierkennis. Albert is dan toch nog eens bij hem op consultatie geweest. Waarna Brugada moest toegeven dat Albert eigenlijk niet geholpen kon worden en nog verder koersen kon zonder groot gezondheidsrisico.

Stybar toch ook geen mis palamers:
- Strade
- Tourrit
- Rit tirreno
- Rit Vuelta
- omloop
- e3

Akkoord dat PR en RVV wel nog iets aparts zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan