Beter dan niks eh vriend!Goed nieuws, er kan gekoerst worden in Frankrijk!
La Roue Tourangelle
La Roue Tourangelle en Région Centre Val de Loire Trophée Groupama Centre Val de Loirewww.larouetourangelle.com
lachwekkend![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan niks eh vriend!Goed nieuws, er kan gekoerst worden in Frankrijk!
La Roue Tourangelle
La Roue Tourangelle en Région Centre Val de Loire Trophée Groupama Centre Val de Loirewww.larouetourangelle.com
lachwekkend![]()
Voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen, hij hoeft niks meer te bewijzen en zijn lichaam vol shit pompen hoeft hij ook niet meer te doen hé. (Want iedereen weet dat hij niet altijd clean gereden heeft, wie dat nog gelooft, gelooft in sprookjes)En ondertussen wint de bijna 41-jarige Valverde de Gran Premio Miguel Indurain door in de finale op een stuk van 15% zo hard weg te rijden van Sanchez en Lutsenko, dat het leek alsof ze stilstonden.![]()
Denk dat Berre gewoon bedoelt dat men destijds ook even dacht dat Sagan jaren na elkaar alles ging kapot rijden, alsof anderen geen kans meer zouden hebben, en wat betreft de voorjaarskoersen heeft die uiteindelijk 'maar' 1x RVV en 1x P-R gewonnen. Uiteindelijk stond er de voorbije 10 jaar zo goed als altijd een nieuwe naam op het hoogste trapje in de RVV en P-R.

Een prestatie waarvan ik niet geloof dat het clean was, maar bon. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is zeker.Voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen, hij hoeft niks meer te bewijzen en zijn lichaam vol shit pompen hoeft hij ook niet meer te doen hé. (Want iedereen weet dat hij niet altijd clean gereden heeft, wie dat nog gelooft, gelooft in sprookjes)
Maar je mag zeggen van Valverde wat je wil, hij moet toch echt héél graag koersen.
Onlangs zei ne maat van mij: Valverde dat is de nieuwe Horner. Daarmee ben ik het niet mee eens. Horner was zeker géén slechte wielrenner, maar een toprijder was hij niet, om dan plots op 41 jaar, de ronde van Spanje te winnen. Valverde is een véél bekendere naam, met een véél groter palmares. Das toch nog altijd een wereld van verschil vind ik.
Ge zijt te vroeg!Heeren vertrekt!
Misschien dat dat in die Spaanse wedstrijden (waar vooral de Spanjaarden van wakker liggen) misschien nog wel eens lukt
.
.