Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan toch wat een rollercoasterOf niet![]()

Van Aert is gewoonweg de meest complete wegrenner ter wereld momenteel.. zonder discussieToch echt te zot voor woorden. Een massasprint winnen, een tijdrit winnen en bij de beste meegaan in bergetappes op één week tijd.
Die zat helemaal dood preciesRobeet is duidelijk het vieren niet gewoon.
En hij had al zo'n gevoel dat hij anders op z'n bakkes ging gaan zoals z'n ploegmaat :')Was in een podcast, gesprek met Merlijn Zeeman dacht ik. Ik weet niet hoe ze het bepaald hebben, maar er was effectief sprake van 2kg spiermassa in het bovenlichaam bijgekomen in de crossperiode, zonder andere krachttraining op het bovenlichaam... ze vermoeden dat dit door het trekken en manipuleren van de crossfiets komt...Wie heeft dat uit zijn nek geslagen? Zelfs voor de grootste freak of nature is dat totaal ongeloofwaardig.
Van die paar crossen? Dat kan in toch moeilijk geloven.Was in een podcast, gesprek met Merlijn Zeeman dacht ik. Ik weet niet hoe ze het bepaald hebben, maar er was effectief sprake van 2kg spiermassa in het bovenlichaam bijgekomen in de crossperiode, zonder andere krachttraining op het bovenlichaam... ze vermoeden dat dit door het trekken en manipuleren van de crossfiets komt...
Dat zou redelijk belachelijk zijn van de Fransen... Zo goed als alle topkoersen gaan door, maar PR zou voor het twee jaar oprij niet kunnen doorgaan?Mss weer geen Parijs-roubaix dit jaar![]()
Kan perfect weer in't najaar doorgaan desnoods he (zoals normaal vorig jaar al het plan was).Mss weer geen Parijs-roubaix dit voorjaar![]()
Als de rest van de kalender een normale invulling krijgt, gaat dat toch niet zo evident zijn. Vorig jaar is eigenlijk heel de kalender hertekend, dat gaat nu niet gebeuren. Ik vrees ervoor om eerlijk te zijn.Kan perfect weer in't najaar doorgaan desnoods he (zoals normaal vorig jaar al het plan was).
.Niet enkel voor Van Aert hoor ... Als je Van Aert zegt moet je ook VDP zeggen. en bij uitbreiding iedereen die meedoet aan die koers.Zou toch wel enorm zuur zijn voor (vooral) Van Aert. 2 potentiele kansen op winst in PR die niet meer terugkomen.
Laat ons hopen dat het toch echt wel doorgaat!
Dat zou redelijk belachelijk zijn van de Fransen... Zo goed als alle topkoersen gaan door, maar PR zou voor het twee jaar oprij niet kunnen doorgaan?
Mathieu of Wout zou eens een Fransman moeten zijn...
Tis maar één koers hé. Roubaix organiseren eind oktober zoals vorig jaar het plan was lijkt mij niet aan de orde maar als ze dat kunnen organiseren rond het WK/Bretagne Classic/Parijs-Tours... ik durf er trouwens gif op innemen dat de Canadese wedstrijden dit jaar opnieuw komen te vervallen want zelfs aan het einde van de zomer zal trans-continentaal reizen volgens mij nog niet aan de orde zijn.Als de rest van de kalender een normale invulling krijgt, gaat dat toch niet zo evident zijn. Vorig jaar is eigenlijk heel de kalender hertekend, dat gaat nu niet gebeuren. Ik vrees ervoor om eerlijk te zijn.
Ik ken toch één iemand die gelukkig zou zijn...Zou toch wel enorm zuur zijn voor (vooral) Van Aert. 2 potentiele kansen op winst in PR die niet meer terugkomen.
Één van de redenen waarom Boonen in 2016 altijd had moeten winnen.Ik ken toch één iemand die gelukkig zou zijn...
![]()

Dat doen ze andere jaren toch ookVoor morgen hoop ik eigenlijk dat er 2-3 ploegen een duo/trio aanval opleggen op de cipressa (dan zie ik mogelijkheden). (zoals Sunweb vorig jaar in de tour)
(ik denk bvb. een GVA met Naesen / Gilbert met Wellens / Nibali met stuyven / Ganna met pidcock )
Ik kan niet geloven dat ze zich allemaal zomaar naar de slachtbank gaan leiden.