Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar toch niet van een paar veldritten te rijden? Als hij in die 3 maand ook een focus heeft gelegd op specifieke krachttraining, dan wil ik dat nog geloven en toont dat inderdaad aan wat voor een fysiek fenomeen hij is.

Maar toch niet van een paar veldritten te rijden? Als hij in die 3 maand ook een focus heeft gelegd op specifieke krachttraining, dan wil ik dat nog geloven en toont dat inderdaad aan wat voor een fysiek fenomeen hij is.
Ze bedoelden waarschijnlijk zijn periode in het veld en niet enkel zijn wedstrijden.

Van Aert was fysiek een laatbloeier. Als junior lag die lichamelijk achter op zijn leeftijdsgenoten, en toch won hij op zijn 20 al een proloog voor Tony Martin. 😂

Bij een zwaardere koers: Philipsen, Ineos met Hayter en Narvaez, ISN met Vanmarcke en goeie ondersteuning, Livyns

In de sprint: Cav, Philipsen, 2x Barbier, Dupont en een Noor.

Ik zie wel een hoop renners die dit jaar zwaar onder de verwachtingen gepresteerd hebben aan de start. Walscheid of Theuns zou je normaal zo voor top 5 kunnen opschrijven in dit veld, maar dat lijkt dit jaar niet zo te zijn.

Laatst bewerkt:
Meeus heb ik in mijn persoonlijke prono ook geselecteerd, maar die heeft nog maar weinig resultaten neergezet wanneer die voor zichzelf mocht rijden dit seizoen.

Stewart is wel een goeie call. Daar heb ik precies helemaal overheen gekeken. :p

Ja, ik zou eerder zeggen dat ge juist spiermassa afbreekt als ge zo intens rijdt tijdens zo'n inspanning van een uur ni?
Tis maar een uur hé... je gaat wel meer "schade" veroorzaken aan u spieren omdat de inspanningen bruter zijn maar aan de andere kant stap je na een uur van uwen fiets en is het eerste wat die mannen doen ne recovery shake drinken, die eiwitten zorgen in principe voor dat er geen sprake is van echt afbraak van spiermassa.

Zo'n rit zoals zondag in de Tirreno zou wel eens veel slechter kunnen zijn voor u spieren...
Meeus heb ik in mijn persoonlijke prono ook geselecteerd, maar die heeft nog maar weinig resultaten neergezet wanneer die voor zichzelf mocht rijden dit seizoen.

Stewart is wel een goeie call. Daar heb ik precies helemaal overheen gekeken. :p
Heeft Meeus dit seizoen dan al veel voor zichzelf mogen rijden? In Parijs-Nice was het voor Ackermann. In Bessèges toch eens top 10 dacht ik?

In Kuurne zat hij ook niet mee terwijl daar toch wel wat Pro Conti renners (zelfs 3 van Uno-X, waarvan 1 uit de vroege vlucht weliswaar) wel mee waren. Hij heeft eens top 10 gereden in Besseges op zware sprintaankomst, maar daar is het tot nu toe bij gebleven.

ik dacht dat het weer Cav was maar zou Steimle zijn en die lag idd raar en maakte vreemde bewegingen

straf dat hier een vluchter gaat winnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan