Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je tv van telenet? Via Yelo kijken in dat geval.Op welke manier kan je makkelijkst streamen vandaag? Normaal kijk ik op Eurosport/Sporza maar vandaag ga ik vanop de rollen kijken = geen tv
) ik had nochtans gehoopt dat ze Stijn Vlaminck zouden inzetten als commentator... waarom hebben ze die anders overgekocht van de vrt?Matthews legt VdP er in een vlakke sprint gewoon op hoor. Misschien in een klein groepje na stevig te hebben rond gedraaid niet, maar er is een reden dat VdP de massasprints aan Merlier over laat terwijl Van Aert die wel mee doet.Hoe dan juist? Gaat die sneller zijn in de spurt dan VA, VDP? Nooit.
Matthews legt VdP er in een vlakke sprint gewoon op hoor. Misschien in een klein groepje na stevig te hebben rond gedraaid niet, maar er is een reden dat VdP de massasprints aan Merlier over laat terwijl Van Aert die wel mee doet.
yes! Thanks!Heb je tv van telenet? Via Yelo kijken in dat geval.
Tis trouwens niet op Sporza maar op de VTM te doen vandaag. Met commentaar van Thijs Zonneveld (en Jan Suykens) ik had nochtans gehoopt dat ze Stijn Vlaminck zouden inzetten als commentator... waarom hebben ze die anders overgekocht van de vrt?

Merijn is in september of zo gestopt als commentator. Ik zal zijn karikaturale manier van praten missen.Oei geen Merlijn?
Vlaminck mag alleen interviews doen![]()

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Laat VDP tegen Matthews spurten en ik zou 90% van de keren VDP winnaar durven noemen, wrsch nog meer.Matthews legt VdP er in een vlakke sprint gewoon op hoor. Misschien in een klein groepje na stevig te hebben rond gedraaid niet, maar er is een reden dat VdP de massasprints aan Merlier over laat terwijl Van Aert die wel mee doet.
Ja, om leraar te worden, en in dat kader hadden ze Stijn Vlaminck binnengehaald dacht ik... maar die doet blijkbaar enkel de omkadering... Jan Suykens is nu de numero uno aan de medialaan.Merijn is in september of zo gestopt als commentator. Ik zal zijn karikaturale manier van praten missen.![]()
Stijn Vlaeminck is voor de omkadering int nieuws. Jan Suykens heeft al ervaring al commentator bij ATV dus logisch dat ze op hem terugvallen. Doet dat ook aardig tot nu toe vind ik, en heeft een aangename stem om naar te luisteren.Ja, om leraar te worden, en in dat kader hadden ze Stijn Vlaminck binnengehaald dacht ik... maar die doet blijkbaar enkel de omkadering... Jan Suykens is nu de numero uno aan de medialaan.
En Thijs Zonneveld daarnaast zetten... heeft natuurlijk een contract bij dpg... maar in godsnaam... er zijn toch massas belgen die evengoed co commentaar kunnen leveren...?
Eekhoff was toch vooral omdat hij een gat toereed achter de volgwagen (die alleen reed en niet in een sliert)?Iemand die discussie gehoord over dat stayeren van Bennett daarnet en de vergelijking trokken met Eekhoff?
Volgens Kroon was dit wel geoorloofd omdat Bennett niet achter z'n eigen ploegauto reed en Eekhoff wel. Zelden zo'n onzin gehoord.
Ja. Dit is gewoon normaal. Waar moeten die volgwagens anders zitten?Eekhoff was toch vooral omdat hij een gat toereed achter de volgwagen (die alleen reed en niet in een sliert)?