Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was net eens de datums van de koersen van dit jaar aan het bekijken en zag dat Oscar Sevilla nog eens gewonnen had.
Die mens blijft ook rijden :oops:
 
Nog geen week geleden aangekondigd als de superknecht van Wout in het voorjaar en nu dit, aiai.
Maar ik snap hem wel, moet niet gemakkelijk zijn als je jezelf zo veel druk oplegt.
 
lol eerst overal artikels VA er een superknecht bijkrijgt dit voorjaar en dan nu dit goede communicatie dit

was al langer duidelijk dat hij het mentaal lastig had vorig jaar ook al tekenen dus best maar even pauze nemen en alles op een rijtje zetten
 
Is ook altijd was De Cauwer zegt: niets zo vervelend en frustrerend als uw loon niet te kunnen verdedigen met prestaties.

Heel vreemd, continu een hype geweest rond "de frons" die verdwenen is, het plezier dat is teruggevonden etc etc. Heel vreemd.
 
Is ook altijd was De Cauwer zegt: niets zo vervelend en frustrerend als uw loon niet te kunnen verdedigen met prestaties.

Daar heeft Aru toch nooit last van gehad (voor zover ik weet).
Mogelijk voel je je minder schuldig als je betaald wordt door een oliesjeik.
 
Dumoulin al goed zijn geld waard geweest voor Jumbo.
Man man, op 3 jaar een tour gereden en afgestapt na paar dagen in de Vuelta.

Dat hij zich concentreert op de kleine rittenkoersen (kan toch niks beginnen tegen het jong geweld en heeft er de mentale stabiliteit niet voor). Maar dan moet hij wel ongeveer een miljoentje inleveren aangezien hij nu als potentiële Tourwinnaar betaalt wordt.
 
Komt nooit meer goed met Dumoulin. Wordt een Kittel geval.

Jammer, jammer. Blijft een leuk figuur.
Dat denk ik ook. Na zijn vertrek bij sunweb vertelde hij dat hij blij was een tijd afstand genomen te kunnen hebben van het wielrennen, dat hij er weer veel zin in had. Als je na zo'n break goed 3 maanden koerst en er alweer uit stapt, dan vrees ik er toch voor.
 
Timing is mij wat vreemd. Midden januari vlak voor de start van een nieuw wegseizoen? Mocht hij dit nu besloten hebben vlak na zijn opgave in de Vuelta vond ik het logischer. Wellicht niet voldoende getraind in de winter en dat op stage gemerkt of zo?

Vandegoor noemt dit trouwens een 'grootse' beslissing. Mij lijkt het eerder een bevestiging van wat ik al dacht: Een gebrek aan motivatie en/of doorzettingsvermogen. Wat absoluut geen schande is. Elke persoon is anders en niet iedereen reageert hetzelfde op tegenslagen, maar groots vind ik het allesbehalve. Zou me verbazen mocht die ooit nog terugkeren aan de top.
 
Maar nu mist Wout wel een helper

Mailtje naar JV sturen morgen. Met mijn body kan ik hem wel goed uit de wind zetten!
 
Timing is mij wat vreemd. Midden januari vlak voor de start van een nieuw wegseizoen? Mocht hij dit nu besloten hebben vlak na zijn opgave in de Vuelta vond ik het logischer. Wellicht niet voldoende getraind in de winter en dat op stage gemerkt of zo?

Vandegoor noemt dit trouwens een 'grootse' beslissing. Mij lijkt het eerder een bevestiging van wat ik al dacht: Een gebrek aan motivatie en/of doorzettingsvermogen. Wat absoluut geen schande is. Elke persoon is anders en niet iedereen reageert hetzelfde op tegenslagen, maar groots vind ik het allesbehalve. Zou me verbazen mocht die ooit nog terugkeren aan de top.
Qua timing, is dat niet eerder ' wacht even tot na de winter, dan ben je tot rust gekomen en kan je betere beslissingen maken'
 
Komt nooit meer goed met Dumoulin. Wordt een Kittel geval.

Jammer, jammer. Blijft een leuk figuur.
Daar vrees ik toch ook voor...

Het hangt er van af wat hij wil natuurlijk. Als hij erachter komt dat hij wielrennen gewoon heel graag doet en hij geeft er niet om van veel minder te verdienen en als meesterknecht te gaan rijden dan kan het nog. Maar ooit nog meedoen voor eindwinst in een grote ronde? Ik denk het niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan