Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat op de stage ook wel zijn ogen opengegaan zijn.
Hij zag alweer direct dat het weer een verloren jaar ging zijn.
Ik heb 'm hier dan ook zelden op zijn koersfiets gezien in de winter.
Eerder wat chille ritjes op zijn mountainbike.
 
Om nog maar te zwijgen over Mikhel Raim!
Echt straf dat zelfs zo een renner gewoon geen ploeg vindt.
 
Zijn topjaren waren bij de junioren, was dan al een beer tegenover de meeste junioren. Denk dat ie daar al redelijk tegen zijn top was, maar heeft het soms ook afgeweten op belangrijke afspraken internationaal.
 
Die had 6 maand nadien al een nieuw lief dacht ik .. :/

Goh 'al na 6 maanden'. Hij was begin de 20? Dat is toch niet zo vreemd dan.

Het is niet omdat je al 'vrij snel' een nieuwe relatie hebt, dat je al over dat verdriet heen bent, of die persoon al vergeten bent. Toch?

Sportief heeft hij inderdaad maar weinig kunnen tonen bij de profs. Niet onlogisch dus dat men niet in de rij staat aan te schuiven...
 
Idd, zou zeker niet te hard zijn voor zonden situaties. In principe is een nieuw lief hebben allicht het beste wat hij heeft kunnen doen voor de verwerking. Alleen zo een verdriet dragen is geen lachertje
 
Zijn topjaren waren bij de junioren, was dan al een beer tegenover de meeste junioren. Denk dat ie daar al redelijk tegen zijn top was, maar heeft het soms ook afgeweten op belangrijke afspraken internationaal.
Daarom dat jeugd op zich niks zegt. GvK is wrs één van die mannen die veel vroeg quasi volgroeid zijn. Als je dan als 2de jaars junior uitkomt in een categorie met enkel mannen van u jaar en een jaar jonger dan wordt het meteen veel makkelijker natuurlijk...
 
Leuk. Hopelijk zoals L'ain vorig jaar ook zo'n rondje dat me normaal nooit interreseert maar door het wegvallen van zoveel koersen kwamen daar plots massaal veel toppers aan de start waardoor het toch nog leuk werd. Benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan