Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je dat ze bij de Belgische ploeg nog eens zin hebben in zo een mop?
Dat vanthourenhout nog eens zijn vingers gaat branden aan zo een non-prestatie?

Ik ga nu weer niet de WK-discussie opentrekken. Maar heel de ploeg heeft zich onthouden van commentaar, enkel Remco wou weer de interessante uithangen.
Binnen de ploeg en de omkadering heeft dat gewoon serieuze gaten geslagen.
Dan mag je nog dieu zijn, er zijn ergens grenzen. En van eens een keertje thuis te blijven zal hij niet doodgaan.
Het kan enkel maar een les zijn in nederigheid.
Dat hij bij de rest van de Belgische selectie niet in de bovenste schuif zal liggen na Leuven daar moet je zelfs niet twijfelen.
Maar dat Vanthourenhout zijn vingers gaat durven verbranden aan een niet-selectie lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Either way gaan de media content zijn: ofwel kunnen ze een maand stoken met "waarom mag Remco niet mee?" OF "Remco of Wout trololol" :sop:

Ik zie Jasper Stuyven ook niet als kansloos eerlijk gezegd.
Ik denk dat je dan toch die Mount Pleasant onderschat eerlijk gezegd. Die helling is volgens mij nog een stuk lastiger dan al wat ze in Leuven voor de wielen kregen. Ok, tis er maar 1tje dus meer recup tussenin maar toch.
 
Dat hij bij de rest van de Belgische selectie niet in de bovenste schuif zal liggen na Leuven daar moet je zelfs niet twijfelen.
Maar dat Vanthourenhout zijn vingers gaat durven verbranden aan een niet-selectie lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Either way gaan de media content zijn: ofwel kunnen ze een maand stoken met "waarom mag Remco niet mee?" OF "Remco of Wout trololol" :sop:

Ik zie niet in waarom hij daar zijn vingers aan zou verbanden?
Een helper selecteren die bijdraagt tot een overwinning zal toch altijd de betere keuze zijn tegenover een pseudo-kopman in knechtenrol die achteraf wat komt blazen dat hij de beste man in koers was maar dat hij moest luisteren, die dan toegeeft dat hij ook niet luistert.
En moest je nu zeggen eenmaal, maar nu hij lapt het bij de OS en het WK.

Het zou zelfs een heel duidelijk signaal zijn dat zelfs al waan je u Dieu dat je nog altijd moet luisteren, dat is nu eenmaal ploegsport.
 
Ik zie niet in waarom hij daar zijn vingers aan zou verbanden?
Een helper selecteren die bijdraagt tot een overwinning zal toch altijd de betere keuze zijn tegenover een pseudo-kopman in knechtenrol die achteraf wat komt blazen dat hij de beste man in koers was maar dat hij moest luisteren, die dan toegeeft dat hij ook niet luistert.
En moest je nu zeggen eenmaal, maar nu hij lapt het bij de OS en het WK.

Het zou zelfs een heel duidelijk signaal zijn dat zelfs al waan je u Dieu dat je nog altijd moet luisteren, dat is nu eenmaal ploegsport.
Dat vette gedeelte weet je helaas niet op voorhand natuurlijk... integendeel. De kans dat je verliest is groter dan de kans dat je wint.

Als je een potentiële kopman niet meeneemt en je wint de koers dan gaat daar nadien niemand iets over kunnen zeggen. De winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Maar laat die renner thuis en verlies en ge gaat nen hoop miserie in uwe nek krijgen...
 
Na al dat niet luisteren was hij nog steeds de laaste man voor Wout en Jasper en heeft hij zich nog volledig leeg gereden in opdracht van. Moest Wout toch gewonnen hebben had daar niets dan lof voor geweest.

MrKend54l presteert het wel vaker om van die grote uitspraken te doen die er compleet naast zijn. Alsof Vanthourenhout een Remco gaat thuis laten wanneer die opnieuw blijk geeft van topvorm. In Leuven heeft niet enkel Remco niet geluisterd maar heeft de bondcoach ook gefaald hoor.
 
Remco gaat inderdaad nooit thuis gelaten worden. Wout en Remco, dat wordt de komende jaren net zoals bij Boonen, Van Aermaet en Gilbert in het verleden. Tenzij ze geblesseerd of volledig uit vorm zijn, gaan ze altijd op het WK-blad staan.

Er gaan wel wat brokken te lijmen zijn, maar aan Vanthourenhout om daar iets aan te doen.
 
Remco gaat inderdaad nooit thuis gelaten worden. Wout en Remco, dat wordt de komende jaren net zoals bij Boonen, Van Aermaet en Gilbert in het verleden. Tenzij ze geblesseerd of volledig uit vorm zijn, gaan ze altijd op het WK-blad staan.

Er gaan wel wat brokken te lijmen zijn, maar aan Vanthourenhout om daar iets aan te doen.
Ik denk dat in deze er helemaal niks te lijmen valt.
Die bal zal puur in het kamp van Remco liggen. Je kan niet alles en iedereen in de ploeg en de omkadering schofferen en dan verwachten dat iemand anders de brokken gaat lijmen.

Boonen is trouwens niet elk jaar aanwezig geweest. Net zoals Greg dat ook niet was.
 
Ik denk dat in deze er helemaal niks te lijmen valt.
Die bal zal puur in het kamp van Remco liggen. Je kan niet alles en iedereen in de ploeg en de omkadering schofferen en dan verwachten dat iemand anders de brokken gaat lijmen.

Boonen is trouwens niet elk jaar aanwezig geweest. Net zoals Greg dat ook niet was.
GVA wel hoor. Zoek de koppen van het WK Leuven maar op: Van Avermaet niet voor 15e keer op rij naar het WK.

De keren dat Boonen er niet bij was, dat zal dan wel geweest zijn omdat hij er geen goesting in had of geblesseerd was. Zo veel heeft hij er niet gemist.

Dit was alvast zo voor het WK van 2007:

En in 2010 had hij een knieoperatie achter de rug
In 2011 had hij blijkbaar een breuk in zijn pols

En 2013 was ook een slecht jaar voor hem en deed hij zelf eigenlijk al de deur dicht:
 
GVA wel hoor. Zoek de koppen van het WK Leuven maar op: Van Avermaet niet voor 15e keer op rij naar het WK.

De keren dat Boonen er niet bij was, dat zal dan wel geweest zijn omdat hij er geen goesting in had of geblesseerd was. Zo veel heeft hij er niet gemist.

Dit was alvast zo voor het WK van 2007:

En in 2010 had hij een knieoperatie achter de rug
In 2011 had hij blijkbaar een breuk in zijn pols

En 2013 was ook een slecht jaar voor hem en deed hij zelf eigenlijk al de deur dicht:
Tot dit jaar was Greg er altijd bij ja, maar nu dus niet meer :p
Streak gebroken dus :p

De juiste omstandigheden weet ik ook niet meer voor Boonen. Ik weet wel nog dat Gilbert in 2016 niet mee wou omdat het zijn parcours toch niet was.
Maar dat in het verleden er misschien niet bewust goede renners thuis gelaten werden wilt daarom niet zeggen dat dit nu niet kan gebeuren.
Het debacle rond Remco is bij mijn weten voorheen ongezien. Ik heb nooit geweten dat een Greg of een Phil openlijk de tactiek in twijfel trokken of de kopman in diskrediet brachten.
 
Ongezien nog wel. Hij heeft ocharme op een paar teentjes getrapt. In koers heeft hij lange tijd de Belgen in een zetel gezet en was hij er op het einde ook nog bij om, in opdracht van Wout, zichzelf leeg te rijden. Ik ben fan van Wout maar hij heeft in Leuven gewoon gefaald en nu is het makkelijk om heel dit Remco verhaal te gebruiken om de aandacht daar van weg te halen. Er is geen enkele situatie waar Remco had kunnen zorgen voor winst voor de Belgen. Tenzij het zelf zou kon. Om Wout daar de absolute kopman te maken is achteraf gezien gewoon een faal van de bondscoach en jij denkt dat hij dat nu opnieuw gaat doen?

Sven Nys was er in 2001 ook terug bij na het "ongezien debacle" in 2000.
 
Openlijk niet maar er zijn er genoeg die zich geen fluit van de tactiek aantrokken en zelf hun goesting deden zie bvb het WK2008 waar Ballan won waar Nuyens, Gilbert en Greg gewoon hun eigen ding deden en de ploegtactiek gewoon naast zich neergelegd hadden. En die hebben allemaal nog wel hier en daar eens meegeweest met de nationale ploeg ;)

Remco heeft tenminste nog voor de ploeg gereden tijdens het WK. Of gaan we dit ook ontkennen :wink:
 
Openlijk niet maar er zijn er genoeg die zich geen fluit van de tactiek aantrokken en zelf hun goesting deden zie bib het WK2008 waar Ballan won waar Nuyens, Gilbert en Greg gewoon hun eigen ding deden en de ploegtactiek gewoon naast zich neergelegd hadden.

Remco heeft tenminste nog voor de ploeg gereden tijdens het WK. Of gaan we dit ook ontkennen :wink:
Uh? Sinds wanneer had Carlo Bomans een taktiek? :unsure:
 
Ongezien nog wel. Hij heeft ocharme op een paar teentjes getrapt. In koers heeft hij lange tijd de Belgen in een zetel gezet en was hij er op het einde ook nog bij om, in opdracht van Wout, zichzelf leeg te rijden. Ik ben fan van Wout maar hij heeft in Leuven gewoon gefaald en nu is het makkelijk om heel dit Remco verhaal te gebruiken om de aandacht daar van weg te halen. Er is geen enkele situatie waar Remco had kunnen zorgen voor winst voor de Belgen. Tenzij het zelf zou kon. Om Wout daar de absolute kopman te maken is achteraf gezien gewoon een faal van de bondscoach en jij denkt dat hij dat nu opnieuw gaat doen?

Sven Nys was er in 2001 ook terug bij na het "ongezien debacle" in 2000.
Ik had het toen gezegd voor het WK zelf bezig was (ik weet niet meer op welke pagina zelf).

Mijn mening is dat de belgen de koers te hard hebben gemaakt voor Wout.
Dat de Fransen de koers gingen hard maken vanaf het begin had ik toen ook voorspelt en dat de Belgen daar niet mochten meegaan (en dat deden ze helaas wel (of remco alleen door ook goed mee te rijden in de groep). Toen Remco daar weg was met dat klein groepje ,toen moesten ze wel vol voor Remco gaan en niet meer voor Wout.
 
Ik dacht dat we 3 maanden na het WK er ondertussen wel uit waren dat Remco niet meer op kop had moeten sleuren toen zijn groepke terug gegrepen werd? Blijkbaar niet dus :scream:
 
Ik dacht dat we 3 maanden na het WK er ondertussen wel uit waren dat Remco niet meer op kop had moeten sleuren toen zijn groepke terug gegrepen werd? Blijkbaar niet dus :scream:
We moeten met iets de tijd doden tijdens de winterstop...

We kunnen het ook nog hebben over:
- De nederlaag van Tom Boonen in P-R 2017 door de schuld van Sep Vanmarcke
- Wie nu de beste is: Van Aert of Van der Poel
- Het leven nà Michel Wuyts en de kwaliteiten van Ruben Van Gucht
- Het wijnverbruik van Patrick Lefevere
- ...
 
We moeten met iets de tijd doden tijdens de winterstop...

We kunnen het ook nog hebben over:
- De nederlaag van Tom Boonen in P-R 2017 door de schuld van Sep Vanmarcke
- Wie nu de beste is: Van Aert of Van der Poel
- Het leven nà Michel Wuyts en de kwaliteiten van Ruben Van Gucht
- Het wijnverbruik van Patrick Lefevere
- ...
Nee
Van der Poel
We hebben José nog
Teveel

Voila daar zijn we ook vanaf :unsure:
 
Is er iemand in Vlaanderen fan van Ruben Van Gucht eigenlijk? Ik gans mijn omgeving van 20+ wielerliefhebbers heb ik er nog iemand ooit 1 positief woord over horen zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan