Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moet het verenigd volk der wielerliefhebbers eens reageren met de afstandsbediening. Wanneer er een uitzending is met hem al commentator: massaal wegzappen. :)

On topic: Padun naar EF. Ik heb eens gekeken naar de samenstelling van die ploeg, en dat begint toch echt een bijzonder allegaartje te worden. Ik kan me niet inbeelden dat ze versterken met oog op de ondersteuning van Uran?

Transfers IN:
COL.png
Esteban Chaves
GBR.png
Owain Doull
NOR.png
Odd Christian Eiking
IRL.png
Ben Healy
ERI.png
Merhawi Kudus
UKR.png
Mark Padun
USA.png
Sean Quinn
GBR.png
James Shaw
GER.png
Georg Steinhauser
NED.png
Marijn Van Den Berg
POL.png
Lukasz Wisniowski
 
Misschien moet het verenigd volk der wielerliefhebbers eens reageren met de afstandsbediening. Wanneer er een uitzending is met hem al commentator: massaal wegzappen. :)

On topic: Padun naar EF. Ik heb eens gekeken naar de samenstelling van die ploeg, en dat begint toch echt een bijzonder allegaartje te worden. Ik kan me niet inbeelden dat ze versterken met oog op de ondersteuning van Uran?

Ik heb de indruk dat het doel van EF is van zo internationaal mogelijk te recruiteren en dan vooral op te vallen door Rapha weer een specialeke te laten doen van tijd. Als ze dan nog een random Tour rit kunnen winnen is hun seizoen gewoon geslaagd (zoals dat van quasi elke ploeg eigenlijk).
 
Dat internationaal karakter valt op zich nog wel mee. Padun is duidelijk binnen gehaald op vraag van Biden om Putin een hak te zetten in de strijd om Oekraine. De andere renners zijn niet zo bijzonder. Eritrea begint wel in meerdere teams op te duiken, wat cool is, maar lang niet de afzetmarkt waar Rapha op mikt gok ik.
 
We moeten met iets de tijd doden tijdens de winterstop...

We kunnen het ook nog hebben over:
- De nederlaag van Tom Boonen in P-R 2017 door de schuld van Sep Vanmarcke
- Wie nu de beste is: Van Aert of Van der Poel
- Het leven nà Michel Wuyts en de kwaliteiten van Ruben Van Gucht
- Het wijnverbruik van Patrick Lefevere
- ...
schandalig en een uitermate pijnlijk moment uit de Vaderlandsche sportgeschiedenis
van der Poel
triestig
problematisch weinig
 
Dat internationaal karakter valt op zich nog wel mee. Padun is duidelijk binnen gehaald op vraag van Biden om Putin een hak te zetten in de strijd om Oekraine. De andere renners zijn niet zo bijzonder. Eritrea begint wel in meerdere teams op te duiken, wat cool is, maar lang niet de afzetmarkt waar Rapha op mikt gok ik.
Ik tel in de line-up van 2021 toch 15 verschillende nationaliteiten op 30 renners. Wie er exact vertrekt (volgens mij voorlopig enkel Higuita?) weet ik niet maar een Noor, Ier, Oekraïner en Eritreeër hadden ze alvast nog niet... ze gaan dus van 15 zelfs naar 19 momenteel. Dat valt bij mij toch onder de noemer internationaal.
 
Ik tel in de line-up van 2021 toch 15 verschillende nationaliteiten op 30 renners. Wie er exact vertrekt (volgens mij voorlopig enkel Higuita?) weet ik niet maar een Noor, Ier, Oekraïner en Eritreeër hadden ze alvast nog niet... ze gaan dus van 15 zelfs naar 19 momenteel. Dat valt bij mij toch onder de noemer internationaal.
Je hebt gelijk. Ik had gewoon even snel aan de bekendere nemen gedacht maar ze hebben inderdaad wel een heel international gezelschap als je alles bekijkt.
 
Is er iemand in Vlaanderen fan van Ruben Van Gucht eigenlijk? Ik gans mijn omgeving van 20+ wielerliefhebbers heb ik er nog iemand ooit 1 positief woord over horen zeggen
Als iemand die geen enkele sport op de voet volgt, vind ik vind Ruben Van Gucht heel aangenaam om naar te luisteren in het nieuws. Rijk taalgebruik, mooie beeldspraak :)
Nog geen veldrit met zijn commentaar gezien.

Aster trouwens ook.

edit: Sportomnivoor vind ik ook leuk gevonden (=
 
Als iemand die geen enkele sport op de voet volgt, vind ik vind Ruben Van Gucht heel aangenaam om naar te luisteren in het nieuws. Rijk taalgebruik, mooie beeldspraak :)
Dat vind ik net heel ergerlijk aan die gast.
Wil altijd zo gevat uit de hoek komen in plaats van normaal iets aan te kondigen/vertellen.
Leuk voor een keer, maar niet altijd.
 
Dat vind ik net heel ergerlijk aan die gast.
Wil altijd zo gevat uit de hoek komen in plaats van normaal iets aan te kondigen/vertellen.
Leuk voor een keer, maar niet altijd.
Plus hij ratelt nogal. Normale mensen nemen een pauze in hun spreken op het einde van de zin. Ruben neemt een pauze waar een 'komma' staat, om dan op het einde van zin geen pauze te nemen maar gewoon door te ratelen naar de volgende zin. Heel irritant soms.
 
Als iemand die geen enkele sport op de voet volgt, vind ik vind Ruben Van Gucht heel aangenaam om naar te luisteren in het nieuws. Rijk taalgebruik, mooie beeldspraak :)
Nog geen veldrit met zijn commentaar gezien.

Aster trouwens ook.

edit: Sportomnivoor vind ik ook leuk gevonden (=
Proficiat, je bent de eerste en enige fan van hem.
Neen, leuk om een positief iemand te horen over hem.
Het zal zijn ego strelen.
 
Eerst dacht ik dat het sarcasme was.
Maar nu blijkt het dat het serieus was, oprecht positief commentaar over Ruben Van Gucht. :unsure:
Ik kreeg er koude rillingen van. :unsure:
 
Toch benieuwd naar straks, is voor het eerst sinds lang dat ik denk dat Van Der Poel niet duidelijk beter gaat zijn dan Van Aert in het veld.

Gaan wel 1 en 2 bezetten dat dan weer wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan