Wielerpronostieken

Ik kan echt veel te slecht tegen mijn verlies voor zaken als die wielermanager. :laugh:

Ik zei letterlijk deze ochtend tegen mensen van een poule dat ik twijfelde om 2 van Cosnefroy/Kwiatkowski/Teuns in m'n team te zetten, maar dat ik toch had gekozen voor Alaphilippe + Turner. Het was te denken dat dit zou gebeuren. :laugh:
 
Weet niet of er echt over gediscussieerd wordt hier, maar wat is jullie verdeling qua prijsklasses? Ik zie dat er enorm veel weelde is dit jaar in de 6 miljoen categorie. 't is echt moeilijk kiezen.

Ik zit momenteel op het volgende:
12M - 1 renner
10M - 1 renner
9M - 1 renner
8M - 0 renners
7M - 2 renners
6M - 4 renners
5M - 2 renners
4M - 3 renners
3M - 2 renners

3 miljoen over.
 
Ik ben eens een keer 'duur' gegaan, ipv sterk in de breedte.

Daardoor heb ik er 3 van 3M in mijn ploeg en zijn alle 'reserven' ook 3M bij mij :p
 
Ik ben eens een keer 'duur' gegaan, ipv sterk in de breedte.

Daardoor heb ik er 3 van 3M in mijn ploeg en zijn alle 'reserven' ook 3M bij mij :p

Dus 7 renners van 3 miljoen? Straf.
En verwacht je daar dan ook punten van, of speel je elke speeldag gewoon dezelfde ploeg?
 
Dus 7 renners van 3 miljoen? Straf.
En verwacht je daar dan ook punten van, of speel je elke speeldag gewoon dezelfde ploeg?
Ik verwacht er niet zoveel punten van, tenzij ze toevallig eens in een ontsnapping zitten, die tot het einde draagt. Of dat ze punten (5) pakken omdat hun ploegmaat wint. Met die 2 zaken heb ik toch rekening proberen houden bij mijn keuze voor de 3M renners :p

Ik speel gewoon elke rit met dezelfde ploeg dit keer (allé, anders in praktijk ook, want ik vergeet er gaandeweg toch elke dag mee bezig te zijn :p)
 
Sporza is doenbaar. WP is belachelijk moeilijk. Je kan niet eens Pogi, Rogli en Wout nemen. Zelfs met 2 van die 3 is het al lastig.
 
Weet niet of er echt over gediscussieerd wordt hier, maar wat is jullie verdeling qua prijsklasses? Ik zie dat er enorm veel weelde is dit jaar in de 6 miljoen categorie. 't is echt moeilijk kiezen.

Ik zit momenteel op het volgende:
12M - 1 renner
10M - 1 renner
9M - 1 renner
8M - 0 renners
7M - 2 renners
6M - 4 renners
5M - 2 renners
4M - 3 renners
3M - 2 renners

3 miljoen over.
Pogacar - WVA - Vingegaard voor de eerste drie, nietwaar?
O'Connor voor de 7mil.
Dat lijken me vier certitudes voor heel wat wielerprono'.
 
Pogacar - WVA - Vingegaard voor de eerste drie, nietwaar?
O'Connor voor de 7mil.
Dat lijken me vier certitudes voor heel wat wielerprono'.

Jep.

Voorlopig wel Thomas en Bardet als 7 millie boys. Ik geef Bardet meer kans dan O'Connor op een etappe zege. Die laatste gaat ook nooit meer zoveel vrijheid krijgen van het peloton. Mocht O'Connor inderdaad weer een goed klassement rijden, is een transfer op de laatste speeldag snel gemaakt :p

In de 7M klasse ook nog Matthews, Caruso, Haig en zelfs Pedersen die interessant zijn.

Maarja, 't is allemaal draft, want ik weet nog niet of ik zonder Vlasov durf starten.
 
Maarja, 't is allemaal draft, want ik weet nog niet of ik zonder Vlasov durf starten.
Vlasov is een twijfelgeval naast de verwachte namen voor het eindklassement, als je nog vluchters en sprinters in je team moet opnemen.
Het zou niet slecht zijn om de gok te nemen. Hij is aanzienlijk beter dan vorig jaar en eindigde toen vierde in de Giro.
Podium kan erin zitten.
 
Ik ben ook ingeschreven. Ik blijf gewoon twijfelen over Pedersen, Matthews en Philipsen. Kunnen alle 3 enorm veel punten halen maar ze hebben me in andere prono al zo vaak teleurgesteld.
 
Ja en nee. Ik vind het wel toffer als het budget heel nipt is dat je het echt al moet gaan hebben van die uitschieters binnen de 3/4M categorieën.
Op zich hoeft niet elke ploeg klimmers, spurters en punchers te hebben en al zeker geen 2 van elk.

Het helpt natuurlijk wel als je het kan ^^
 
Wielervoorspellingen 2023

Grote rondes
  • Tour de France:
  • Giro d'Italia:
  • La Vuelta:
Monumenten
  • Milano-Sanremo:
  • Ronde van Vlaanderen:
  • Paris-Roubaix:
  • Liège-Bastogne-Liège:
  • Il Lombardia:

  • WK :
  • WK TT:

  • Wielerrevelatie van het jaar:

Grote rondes
  • Tour de France: Pogacar
  • Giro d'Italia: Roglic
  • La Vuelta: Ayuso
Monumenten
  • Milano-Sanremo: MVDP
  • Ronde van Vlaanderen: Pogacar
  • Paris-Roubaix: Wout Van aert
  • Liège-Bastogne-Liège: Alaphilippe
  • Il Lombardia: Remco Evenepoel

  • WK : Wout van Aert
  • WK TT: Ganna

  • Wielerrevelatie van het jaar: FDJ ;)
 
Terug
Bovenaan