Wie wil de nieuwe bordspelquiz maken?

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Deze week hebben zowel Brahms als ik een beetje tijdsgebrek. Enkelen van jullie gaven al aan eens een quiz te willen maken.
Wie ziet dat zitten? Laat hier wat weten...

Voorwaarde: 15 vragen in de gekende formule en de vragen moeten vandaag nog ingezonden worden zodat ik ze in Kahoot kan steken :)
 
Ja, dat kunnen we inderdaad ook doen. 't Is echt niet eenvoudig om elke week 15 vragen te bedenken. Heb dat wat onderschat.
 
Ja, dat kunnen we inderdaad ook doen. 't Is echt niet eenvoudig om elke week 15 vragen te bedenken. Heb dat wat onderschat.
Wat mij betreft moet je ook niet wekelijks aanleveren hé, het moet voor iedereen leuk blijven ook voor de makers.
 
'k zou zeggen, be our guest :) - je mag de vragen gerust naar mij sturen zodat ik ze op Kahoot kan toevoegen (... een topscore dringt zicht op :biglaugh: - nee, ik zal wel niet meedoen).
De Kahoot staat al klaar sinds deze namiddag jong :p
 
Is het niet beter om er een maandelijkse quiz van te maken?

Enfin, vind het wel plezant maar wekelijks is toch wel veel :p
 
Ik wil ook wel mijn bijdrage leveren, ik had een leuk idee voor een thema... maar strugglede om aan 15 vragen te geraken. Working on it.
 
Mssn moet ik dan ies eentje maken? Dan krijg ik eens een weekje rust zonder dat alle bloedhonden het op mij gemunt hebben :p (Hoewel, deze week is het al beter :p)
 
Mssn moet ik dan ies eentje maken? Dan krijg ik eens een weekje rust zonder dat alle bloedhonden het op mij gemunt hebben :p (Hoewel, deze week is het al beter :p)
Ja, mag altijd hoor.
En in principe mag het eens een quiz zijn van 10 vragen ofzo he.

Quizvragen (liefst een complete quiz), inclusief bijhorende afbeeldingen mogen gestuurd worden naar [email protected]
Dat telt trouwens voor iedereen. Ik zorg dan dat het in een Kahoot-quiz terechtkomt.
 
Voilà, ik heb een voorstel voor een keigemakkelijke quiz ingestuurd.
Vind ik toch, omdat ik alle vragen schaamteloos op mijn collectie en favoriete bordspellen heb gebaseerd. :ROFLMAO:
Ga ik zeker gebruiken :)
Heb wel gezien dat ge de foto's van vraag 9 en 7 hebt omgewisseld :p
 
Ik zit de komende maanden met gi-gan-tisch veel deadlines op werk-, school- en vrouwliefvlak. Als het kan wachten tot ergens juni/juli, wil ik wel eens de moeite doen om een quiz te maken gebaseerd op de zaken waar ik mij in interesseer :unsure:
 
We zoeken nog steeds vrijwilligers om ons op onregelmatige tijdstippen te verblijden met 15 vragen! :help:
 
Terug
Bovenaan