nieuwe wagen gekocht. Bumper aangereden en rondom krassen

Dat kan wel degelijk gewoon transportschade zijn (oprijden/afrijden vrachtwagen of fout zekeren). Ze bellen op om te zeggen dat ze het zelf gaan oplossen, dus ik zie eigenlijk geen reden tot vertrouwensverlies.
Dikke second. Volgens mij beseffen mensen niet dat veel voertuigen wel al wat herstellingswerk gehad hebben voor de aflevering. Het is niet voor niets dat de meeste roro rederijen een professionele hersteldienst hebben.
 
Zoals de topicstarter hier is dat absoluut niet het geval... Kan goed zijn dat er meerdere wagens al herstellingen hebben gehad voor de levering. Je koopt een nieuw product en zorgt er dan ook voor dat het in orde is bij levering.
Wat is nu de gepaste manier om te reageren als je een auto met schade moet ophalen. Het lijkt mij onlogisch om uw eigen verzekering te moeten aanspreken om dan via de omnium te werken voor schade die door iemand anders werd toegebracht? Laat je de auto staan? Neem je hem toch mee?
 
Zoals de topicstarter hier is dat absoluut niet het geval... Kan goed zijn dat er meerdere wagens al herstellingen hebben gehad voor de levering. Je koopt een nieuw product en zorgt er dan ook voor dat het in orde is bij levering.
Dit. Maar ja wat verwacht je. You pay peanuts, you get monkeys.
 
40.000 euro is peanuts, zei de miljonair, en hij schopte nog een arbeider terwijl hij zijn sigaar aanstak met een paars eurobriefje. Hij kende tenminste de wereld.

Vandaag de wagen teruggekregen. Initieel gingen enkel de grote krassen weggewerkt worden. De expert van de rechtsbijstand is komen kijken terwijl ze bezig waren waardoor de wagen volledig gepolijst werd en de bumper werd vervangen. Ziet er als nieuw uit nu.

De eigenaar van de carrosserie vertelde me nog dat er regelmatig Tesla's binnenkomen en dat ze eigenlijk niet moeilijk doen over de herstelling van nieuwe wagens.

Eind goed al goed.
 
40k is peanuts.

When you BG, BG hard.
De uitspraak "You pay peanuts, you get monkeys" heeft altijd al betrekking gehad op personeel. Als je uw personeel weinig betaald en ze weinig binding hebben met het bedrijf/merk dan krijg je inderdaad de toestanden zoals @Cedric vermeld nl. kop in het zand steken en er zich niet veel van aantrekken.

De laatste keer dat ik in een Tesla garage was, net voor Covid, hadden ze geen auto's in de showroom. De verkoper kon niet veel uitleg geven en zei al rap "Kijk maar op de pc hier". "Op de muur hangen de kleuren en de velgen die je kan kiezen" zei hij. "Oh en deze kleuren kan je best niet kiezen want de lak kwaliteit is slecht, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen". Ik was wel dankbaar voor zijn eerlijkheid zodat we geen tientallen duizenden euro's hadden uitgegeven. We zijn toen gewoon naar een andere garage gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan