Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Halverwege Seinfeld: trage start maar boy, wat stijgt het niveau. Echt goeie comedy.
Vroeger ooit wat Curb Your Enthousiasm gezien wat ik wel leuk vond. Eens aan't zien om alles te bekijken en zo geleerd dat Larry David meewerkte aan Seinfeld en dat eindelijk ook eens op gezet. Na Seinfeld komt dan Curb aan de beurt.

8 afleveringen ver bij Dark, Jezus waarom heb ik dit al die jaren uitgesteld :eek:
Dit is mij op het lijf geschreven, ik ben razend benieuwd wat er nog zit aan te komen.

Breaking Bad eindelijk uitgekeken, laatste seizoen was het seizoen te veel. Hier hadden ze meer mee kunnen doen. Walt’s reactie op die foto met het geld van Jesse was zo onrealistisch, was voor mij toch het kantelpunt.

Halverwege Seinfeld: trage start maar boy, wat stijgt het niveau. Echt goeie comedy.
Vroeger ooit wat Curb Your Enthousiasm gezien wat ik wel leuk vond. Eens aan't zien om alles te bekijken en zo geleerd dat Larry David meewerkte aan Seinfeld en dat eindelijk ook eens op gezet. Na Seinfeld komt dan Curb aan de beurt.
Misschien dat je het intussen ook al weet, maar George is dus gebasseerd op Larry. Veel van de verhalen die ze spelen in Seinfeld zijn ook gebasseerd op dingen die Larry heeft meegemaakt.

Seizoen 1 van The Boys uitgekeken. Fan-tas-tisch plezante reeks!

Forbrydelsen, seizoen 3: idem als seizoen 2.

Over het algemeen niet zo slecht, maar seizoen 2 en 3 waren toch al een heel stuk minder als het eerste. Hetzelfde trucje werd wat teveel herhaald en men wilde telkens iets teveel doen in de 10 afleveringen.

Black Bird Toffe true crime serie in een beperkte setting, bijna alles speelde zich af in een gevangenis. Het is ook afgerond in 6 episodes, perfect te bingen. Het enige minpunt is een Italiaanse mafiabaas die af en toe opduikt, mss was die er in het echt ook maar de extra schermtijd aan die man was overbodig.

Echo 3 Wat een film van 90 minuten kon zijn is een serie geworden van 10 uur. Voor wie een lang uitgesponnen ontsnapping wil zien is het een aanrader maar het verhaal is flinterdun. De personages zijn allemaal van bordkarton, een dure serie naar nergens.

Shantaram Een Australiër raakt verstrikt in een gang war in Mumbai. Klinkt spannend, helaas is het 70% soap en dan een beetje actie. De serie is ondertussen geannuleerd, maar de magere reacties van kijkers vertelt dat niemand er echt om maalt.

Hier begonnen aan Manifest
Eerste paar afleveringen vallen wel mee, maar ik ben bang dat er veel filler tussen gaat zitten om dit 4 seizoenen vol te krijgen.

Yellowstone S5 deel 1. Dit seizoen wordt in twee keer uitgezonden, wat wel jammer is, want ik heb de indruk dat ze met het eerste deel de aanloop nemen waardoor de afleveringen minder interessant zijn. Bovendien zijn er ook veel "muzikale intermezzo's" (of hoe noem je dat?) waardoor de afleveringen wat gerokken aanvoelen. Het blijft wel goed, maar tegenover de vorige seizoenen is dit seizoen alvast zwakker begonnen.

Rome (HBO). Derde keer, maar blijft een topserie. :love: Doodzonde dat er daar maar twee seizoenen gemaakt van zijn, zeker als je weet dat er plannen voor minstens vijf seizoenen waren.

Ik wil er misschien wel eens aan beginnen, maar stopt het tweede seizoen dan abrupt of valt dit wel mee?
Gho het valt wel mee, maar tegen de tweede helft van het tweede seizoen worden sommige zaken wat gerushed en er zijn een paar plotlijnen die haastig worden afgewikkeld. Nu laat dat je niet tegenhouden, het is en blijft een prachtige serie met schitterende acteerprestaties.

Terug
Bovenaan