TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

3 afleveringen gezien van 1899, voorlopig wel volledig mijn ding.
Bizar dat er zulke negatieve reviews zijn (al neem ik pretentieuze reviews als die van De Morgen en Humo niet serieus), of het moet zijn dat het nog serieus bergaf gaat vanaf nu.
Ik zit aan aflevering 8, maar ik vind het ook nog niet heel goed moet ik zeggen. Het is degelijk, maar toch wel wat cringy en afgezaagde tropen. Ik hoop dat de reeks in de ontknoping/komende seizoenen nog wat meer wendingen gaat krijgen.
 
3 afleveringen gezien van 1899, voorlopig wel volledig mijn ding.
Bizar dat er zulke negatieve reviews zijn (al neem ik pretentieuze reviews als die van De Morgen en Humo niet serieus), of het moet zijn dat het nog serieus bergaf gaat vanaf nu.
We hebben ons gedurende het ganse seizoen blijven zitten afvragen: "waar zitten wij nu eigenlijk naar te kijken?". Waar ik niks negatief noch positief mee bedoel 🙃
 
The Midnight Club uitgekeken. Sommige scenes/verhalen waren nogal saai, matige acteerprestaties van sommigen, maar algemeen kon het mij wel bekoren. Jammer dat er geen 2e seizoen meer volgt.
 
Begonnen aan Kaleidoscope
Behalve de finale is het zo geschreven dat het in willekeurige volgorde te bekijken valt, nu "mijn" eerste twee gezien (violet & yellow) en zo komen hier en daar al wat stukjes van de puzzel naar boven.
Geen idee als ik het "in the end" geweldig ga vinden, maar kan me voorlopig wel zeker bekoren.
 
Wat een stronthekel heb ik soms toch aan het beleid bij Netflix. 1899 wordt ook weer gecanceld, terwijl er 3 seizoenen geschreven waren.
Ik hoop echt dat ze ergens anders verder kunnen maar ik vrees ervoor.
Ze hadden het al geflikt met Dark Crystal, Archive 81 en I Am Not Okay With This, waar ik echt wel fan van was.
 
Wat een stronthekel heb ik soms toch aan het beleid bij Netflix. 1899 wordt ook weer gecanceld, terwijl er 3 seizoenen geschreven waren.
Ik hoop echt dat ze ergens anders verder kunnen maar ik vrees ervoor.
Ze hadden het al geflikt met Dark Crystal, Archive 81 en I Am Not Okay With This, waar ik echt wel fan van was.
Wtf.
Dus er komt geen seizoen 2????

Men zou op zijn minst toch een paar afleveringen mogen releasen die de serie een fatsoenlijk einde zouden geven
 
The Responder: damn, dit was goed. Goed geschreven, Martin Freeman is top en het grauwe Liverpool als setting. Dikke aanrader. Nog tot 19/01 op VRT Max te bekijken.
 
Big Little Lies S1 en S2 - Los van het feit dat het eerste seizoen (nog) beter was vond ik dat in zijn geheel een prima serie en is Streep haar personage één van de meest hatelijke sinds lang. Skarsgard en Kidman in S1 dat is ook geweldig gedaan en zelfs de droge husband van Madeline vond ik heel leuk. Prima locatie en prima verhaal. En Whiterspoon ziet er verdorie beter uit dan in den tijd van Legally Blonde :p .

The White Lotus S1 - Mwa, de zoon in t verhaal steelt de show maar verder pffft. De manager is een soort mislukt Basil Fawlty (en dat was op zich al een mislukte hotelmanager :D ), de twee dochters zijn helemaal pffft maar vooral heel het huwelijksreizen koppel was één van de meest saaie en irritante verhaallijnen sinds lang. Wordt ook niet genoeg gebruikt gemaakt van het fantastische resort imo. K heb wel door wat de serie wil vertellen en daar lukt ze wel al eens in maar al bij al toch een net niet voor mij, denk niet dat ik S2 ga bekijken.
 
Wat een stronthekel heb ik soms toch aan het beleid bij Netflix. 1899 wordt ook weer gecanceld, terwijl er 3 seizoenen geschreven waren.
Ik hoop echt dat ze ergens anders verder kunnen maar ik vrees ervoor.
Ze hadden het al geflikt met Dark Crystal, Archive 81 en I Am Not Okay With This, waar ik echt wel fan van was.
Lijkt mij nu ook niet meer de moeite om het ene seizoen van 1899 te kijken dan?
 
Lijkt mij nu ook niet meer de moeite om het ene seizoen van 1899 te kijken dan?
Ik had dit nieuws vernomen met nog 2 afleveringen te gaan, en eigenlijk viel het nog relatief mee, al blijf ik kwaad op Netflix :p
Het eindigt niet zo zeer met een cliffhanger, maar eerder met een twist die zoveel nieuwe mogelijkheden creëert.
 
The White Lotus S1 - Mwa, de zoon in t verhaal steelt de show maar verder pffft. De manager is een soort mislukt Basil Fawlty (en dat was op zich al een mislukte hotelmanager :D ), de twee dochters zijn helemaal pffft maar vooral heel het huwelijksreizen koppel was één van de meest saaie en irritante verhaallijnen sinds lang. Wordt ook niet genoeg gebruikt gemaakt van het fantastische resort imo. K heb wel door wat de serie wil vertellen en daar lukt ze wel al eens in maar al bij al toch een net niet voor mij, denk niet dat ik S2 ga bekijken.
Allez S1 was geweldig. S2 heeft wei een heel andere vibe, toch iets serieuzer vond ik.
 
Lijkt mij nu ook niet meer de moeite om het ene seizoen van 1899 te kijken dan?
Ik vind het nog altijd de moeite om te kijken eigenlijk, het eerste seizoen is op een bepaalde manier wel een 'afgerond' geheel. Maar uiteraard zal er ook frustratie zijn. Danku Netflix. :sop:
 
Allez S1 was geweldig. S2 heeft wei een heel andere vibe, toch iets serieuzer vond ik.
Goh ja je moet er voor zijn zeker, wat mij betreft toch te weinig full out gegaan ofzo of het tegenovergestelde kan ook. Nu was het zowat een beetje van de twee, te veel personages die ik niet interessant vond, en ja dat zal ongetwijfeld bij sommige de bedoeling geweest zijn om te laten zien hoe oninteressant de superrijken zijn maar dan nog :p . Laatste aflevering was wel de beste maar ik weet niet of ik een zelfde verhaal in een nieuwe setting hoef, merendeel andere acteurs precies wel dus wie weet komt het er ooit wel is van... .
 
Witcher : blood origins.

had er schrik voor omdat velen het blijkbaar barslecht vonden, maar het viel uiteindelijk nog wel mee. Zeker niet slechter dan de eerste 2 seizoenen van the Witcher ^^ al is dat natuurlijk niet meteen de beste referentie. nu goed, het kon mij wel entertainen.
 
Emily in Paris s3
Ongelooflijk dat ik hier 3 seizoenen van heb gezien. Nu ja, de vriendin kijkt en ik kijk mee.
Vond het beter dan seizoen 2 en was blij dat er eens wat minder relatie drama was, tot het einde dan...
 
Terug
Bovenaan