TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Bij mij staat dieje daar ni tussen...
Voor wie in Vlaanderen woont is het Streamz, Prime Video heeft dat in het buitenland.

UPDATE: Seizoen 2 komt in februari op Streamz.
 
Laatst bewerkt:
Poging gedaan om Mindy Kaling’s Velma te bekijken. Ik ben geen fan van Kaling maar aangezien ze enkel schrijft, dacht ik ‘kans geven’. Na 11 minuten opgegeven, het is slecht, gewoon slecht en een blamage op de erfenis van Scooby-Doo. Avoid.
 
Slow Horses S2 : het niveau blijft hoog. S2 vond ik nog iets aangenamer kijken dan het vorige. Dikke 8/10.
 
Halverwege Seinfeld: trage start maar boy, wat stijgt het niveau. Echt goeie comedy.
Vroeger ooit wat Curb Your Enthousiasm gezien wat ik wel leuk vond. Eens aan't zien om alles te bekijken en zo geleerd dat Larry David meewerkte aan Seinfeld en dat eindelijk ook eens op gezet. Na Seinfeld komt dan Curb aan de beurt.
 
Breaking Bad eindelijk uitgekeken, laatste seizoen was het seizoen te veel. Hier hadden ze meer mee kunnen doen. Walt’s reactie op die foto met het geld van Jesse was zo onrealistisch, was voor mij toch het kantelpunt.
 
Halverwege Seinfeld: trage start maar boy, wat stijgt het niveau. Echt goeie comedy.
Vroeger ooit wat Curb Your Enthousiasm gezien wat ik wel leuk vond. Eens aan't zien om alles te bekijken en zo geleerd dat Larry David meewerkte aan Seinfeld en dat eindelijk ook eens op gezet. Na Seinfeld komt dan Curb aan de beurt.
Misschien dat je het intussen ook al weet, maar George is dus gebasseerd op Larry. Veel van de verhalen die ze spelen in Seinfeld zijn ook gebasseerd op dingen die Larry heeft meegemaakt.


Seizoen 1 van The Boys uitgekeken. Fan-tas-tisch plezante reeks!
 
Forbrydelsen, seizoen 3: idem als seizoen 2.

Over het algemeen niet zo slecht, maar seizoen 2 en 3 waren toch al een heel stuk minder als het eerste. Hetzelfde trucje werd wat teveel herhaald en men wilde telkens iets teveel doen in de 10 afleveringen.
 
Black Bird Toffe true crime serie in een beperkte setting, bijna alles speelde zich af in een gevangenis. Het is ook afgerond in 6 episodes, perfect te bingen. Het enige minpunt is een Italiaanse mafiabaas die af en toe opduikt, mss was die er in het echt ook maar de extra schermtijd aan die man was overbodig.

Echo 3 Wat een film van 90 minuten kon zijn is een serie geworden van 10 uur. Voor wie een lang uitgesponnen ontsnapping wil zien is het een aanrader maar het verhaal is flinterdun. De personages zijn allemaal van bordkarton, een dure serie naar nergens.

Shantaram Een Australiër raakt verstrikt in een gang war in Mumbai. Klinkt spannend, helaas is het 70% soap en dan een beetje actie. De serie is ondertussen geannuleerd, maar de magere reacties van kijkers vertelt dat niemand er echt om maalt.
 
Hier begonnen aan Manifest
Eerste paar afleveringen vallen wel mee, maar ik ben bang dat er veel filler tussen gaat zitten om dit 4 seizoenen vol te krijgen.
 
Terug
Bovenaan