taste like summer
Active member
How to get away with murder S5. Ooit de eerste vier seizoenen gezien, maar herinner mij er weinig van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga wachten met The White Lotus tot alles uit is. Doe ik met de meeste series tegenwoordig. Vind het verschrikkelijk weken te moeten wachten op een handvol afleveringen.
Ondertussen halverwege Mr.Inbetween S03, ik val in herhaling maar wat een ongelooflijk meesterwerk is dat aan het worden. Elke aflevering voelt zo rauw en echt aan. Met niets te vergelijken. Zou het enorm jammer vinden mocht deze gecancelled worden dus hoop op extra kijkers![]()

Eergisteren ook uitgekeken. Goede serie maar de film vind ik wel beter. Doordat de film veel korter is dan de serie (duh) en niet alles uitgediept wordt van het verhaal blijft het ook wat mysterieuzer. In de serie is men bezig met alle aspecten uit te diepen en te verklaren, wat op zich niet slecht is zo lang het boeiend blijft en men het niet gaat rekken met meerdere seizoenen. Dat er een 2de seizoen gaat komen is wel duidelijk op het einde (hopelijk wordt dit nog bevestigd) en hopelelijk gaan ze het daar bij houden.Let the right one in: Vet, echt vet. Ben hooked. Was ook al fan van de film en deze serie moet voorlopig niet onder doen. Verschillende verhaallijnen die genoeg tijd krijgen om de interesse te prikkelen, aimabele characters, goeie plot... Ik ben er klaar voor. Moeilijk om deze er weer niet op 2 dagen door te jagen.
Emily in Paris S2
Waar het in S1 vooral nog leuk en grappig was door de cultuurverschillen EU/US uit te vergroten, is het, zoals verwacht, in S2 toch vooral omgeslagen naar interpersoonlijke relaties met bijhorend drama. Humor is toch duidelijk naar de achtergrond verdwenen, wat wel spijtig is.
Beetje gemiste kans, want er zijn imo weinig echt goeie humoritische series momenteel.
Ik zit aan aflevering 8, maar ik vind het ook nog niet heel goed moet ik zeggen. Het is degelijk, maar toch wel wat cringy en afgezaagde tropen. Ik hoop dat de reeks in de ontknoping/komende seizoenen nog wat meer wendingen gaat krijgen.3 afleveringen gezien van 1899, voorlopig wel volledig mijn ding.
Bizar dat er zulke negatieve reviews zijn (al neem ik pretentieuze reviews als die van De Morgen en Humo niet serieus), of het moet zijn dat het nog serieus bergaf gaat vanaf nu.
We hebben ons gedurende het ganse seizoen blijven zitten afvragen: "waar zitten wij nu eigenlijk naar te kijken?". Waar ik niks negatief noch positief mee bedoel3 afleveringen gezien van 1899, voorlopig wel volledig mijn ding.
Bizar dat er zulke negatieve reviews zijn (al neem ik pretentieuze reviews als die van De Morgen en Humo niet serieus), of het moet zijn dat het nog serieus bergaf gaat vanaf nu.