Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Patient (disney)

Keek zeer vlotjes, ook dankzij de kortere duur van afleveringen. Beide acteurs spelen het echt wel top. Alleen de pruik van Sam, dat kon toch wel wat beter:D

Ook uitgekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik vond het toch ook niet uitzonderlijk goed ofzo.
Er zitten ook nog een hoop "zwarte gaten" in de plot.
Waarom wordt die ene vrouw haar hand zwart na het aanraken van die materie? Wat gebeurt daar nu mee?

Waar komt die materie uberhaupt vandaan?

Ze hebben wel wat gek gecast. Want haar man en zoon lijken superhard op elkaar, dus ik had direct door dat dat ofwel vader en zoon was, ofwel dezelfde persoon in een andere tijds-dimensie ofzo.

Ik zou mij nog niet teveel verliezen in ogenschijnlijke plot holes. 1899 is net als Dark (van dezelfde makers) geschreven met 3 seizoenen in gedachten.

Eindelijk The Peripheral uitgekeken. Ik heb letterlijk elke aflevering nog eens moeten herbekijken omdat ik soms aan het indommelen was (wegens te moe) en tegen het einde van een aflevering totaal de draad kwijt was. Dan nog zijn er dingen die ik precies nog niet doorheb, en veel concepten en ideeën (bvb Neoprims) worden ook veel te summier behandeld waardoor je ze snel vergeet terwijl ze later belangrijk zijn. Ook dat hele idee van Stubs en de interactie met Peripherals lijkt me rommelig (of ik heb het niet begrepen :D ) en zeker die ontknoping lijkt toch weinig consistent met hoe het tot dan voorgesteld werd. En die Zubov epiloog snap ik al helemaal niet (behalve dat het een duidelijke opening naar een 2de seizoen is).

Het stoort me ook hoe sommige plotlijnen ineens compleet verdwijnen... Bvb
Pickett blijkt dan toch niet gedood te zijn door de doodad, dus je verwacht ergens nog spanning omdat hij zou kunnen verklappen dat het Tommy was..
Maar daarna gebeurt er niets meer met dat idee. En sommige karakter-interacties zijn zo ongeloofwaardig, bvb
het lijkt Wilf niets te doen wanneer blijkt dat Aelita nog leeft, of Conner die gewoon zomaar zonder tegenpruttelen Flynne executeert
.

Niet slecht, maar had er toch nog meer van verwacht... 6/10.

Reply 1988 op netflix
Koreaanse komedie/drama serie waarbij er een 4-tal gezinnen gevolgd worden die in dezelfde wijk wonen. Nog maar 2 afleveringen gezien (1,5 uur per afl), maar wat is dit goed :love2:.

Enigste klein minpunt tot nu toe zijn die geit geluiden.

Reply 1988 op netflix
Koreaanse komedie/drama serie waarbij er een 4-tal gezinnen gevolgd worden die in dezelfde wijk wonen. Nog maar 2 afleveringen gezien (1,5 uur per afl), maar wat is dit goed :love2:.

Enigste klein minpunt tot nu toe zijn die geit geluiden.
Precies dezelfde mening.
Ik zit er nu rond aflevering 10 en het wordt wel iets minder, meer romantisch komedie, maar tot nu toe nog steeds goed wel.

Terug
Bovenaan