Staat op DisneyStaan die op een streaming dienst?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat op DisneyStaan die op een streaming dienst?
Ook net alles gezien en aangenaam verrast.Wednesday uitgekeken. Kijkt vlot weg, maar was wat te braaf, jeugdig en voorspelbaar om echt top te zijn.
Ook uitgekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik vond het toch ook niet uitzonderlijk goed ofzo.
Er zitten ook nog een hoop "zwarte gaten" in de plot.
Waarom wordt die ene vrouw haar hand zwart na het aanraken van die materie? Wat gebeurt daar nu mee?
Waar komt die materie uberhaupt vandaan?
Ze hebben wel wat gek gecast. Want haar man en zoon lijken superhard op elkaar, dus ik had direct door dat dat ofwel vader en zoon was, ofwel dezelfde persoon in een andere tijds-dimensie ofzo.
Het publiek van de VRT is daar nog altijd niet klaar voor .Neveneffecten ook. Willy's en Marjetten helaas niet![]()
) en zeker die ontknoping lijkt toch weinig consistent met hoe het tot dan voorgesteld werd. En die Zubov epiloog snap ik al helemaal niet (behalve dat het een duidelijke opening naar een 2de seizoen is).
Geen plannen voor een 2e seizoen geloof ik...Taboo
Meer van dat graag![]()
Beginnen volgend jaar te filmen afaikGeen plannen voor een 2e seizoen geloof ik...
Echt fantastischLaatste episode van White Lotus S02 was EPIC!

Precies dezelfde mening.Reply 1988 op netflix
Koreaanse komedie/drama serie waarbij er een 4-tal gezinnen gevolgd worden die in dezelfde wijk wonen. Nog maar 2 afleveringen gezien (1,5 uur per afl), maar wat is dit goed.
Enigste klein minpunt tot nu toe zijn die geit geluiden.