Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Nu verwacht ik in aflevering 10 wel de "grote confrontatie". Aangezien het een mini-reeks is kunnen ze er ineens uit gaan met een knaller van formaat (en budget).
Als ik geen hoofden zie rollen, ledematen zie afgerukt worden …, dan zal ik zeer teleurgesteld zijn.
😅

Bijna aan het einde van Invasion, seizoen 2. Lang geleden dat ik nog zo gegrepen was door een serie, deze maakte echt de klik voor mij. Jammer dat het derde seizoen nog in de maak is, dat zal dan weer even wachten worden op het vervolg.
Ik respecteer uw mening meestal wel dus ga deze mss eens de kans geven, want op IMDB krijgt het maar 6.2 wat voor mij altijd een no-go zou betekenen.

Severance afl 7. Moeten de 2 laatste nog kijken, de vriendin is nog niet helemaal hooked, ik vind de spanningsopbouw wel leuk, misschien soms wel iets te traag.

Bijna aan het einde van Invasion, seizoen 2. Lang geleden dat ik nog zo gegrepen was door een serie, deze maakte echt de klik voor mij. Jammer dat het derde seizoen nog in de maak is, dat zal dan weer even wachten worden op het vervolg.
Je maakt mij ook nieuwsgierig. Ik ben wel voor dit type science-fiction series, maar ook op Rotten Tomatoes maar 56%/50% ratings, dus ik wacht nog even af op andere oordelen.

Probleem met 'Invasion' is een vrij zwak eerst seizoen, draait te lang en veel rond de pot. Vandaar de lagere scores denk ik. Pas in seizoen 2 wordt het beter tot goed.

Severance afl 7. Moeten de 2 laatste nog kijken, de vriendin is nog niet helemaal hooked, ik vind de spanningsopbouw wel leuk, misschien soms wel iets te traag.
We zitten daar ook. Toch wel een WTF momentje na aflevering 7. We hadden veel goesting om de laatste 2 er nog bij te pakken, maar moesten helaas vandaag te vroeg op daarvoor. Zal voor maandag worden.

We zitten daar ook. Toch wel een WTF momentje na aflevering 7. We hadden veel goesting om de laatste 2 er nog bij te pakken, maar moesten helaas vandaag te vroeg op daarvoor. Zal voor maandag worden.
Severance is voor mij één vd beste series van het moment.
S2 komt er trouwens aan

Ik vind het zot en wel cool dat er plots een kleine Severance hype lijkt te zijn. Toen ik het hier op de front had uitgeroepen tot beste serie van 2022 voelde het alsof ik de enige was die daarnaar gekeken had :p

Ik vind het zot en wel cool dat er plots een kleine Severance hype lijkt te zijn. Toen ik het hier op de front had uitgeroepen tot beste serie van 2022 voelde het alsof ik de enige was die daarnaar gekeken had :p
Ik hoop alleen dat S2 hetzelfde niveau haalt.
Een deel vh mysterie is nu wel weg na de finale

Probleem met 'Invasion' is een vrij zwak eerst seizoen, draait te lang en veel rond de pot. Vandaar de lagere scores denk ik. Pas in seizoen 2 wordt het beter tot goed.
Beetje slow burn in het begin, maar ik kon dat best wel appreciëren. Ik beweer niet dat dit het beste is wat er te zien is op vlak van SF, maar het raakt wel een gevoelige snaar bij mij.

In mijn zoektocht naar hidden gems: Happy Valley (2014)
Goed, onderhouden detectieve/politie-serie met geloofwaardige characters. Hoofdrolspeelster kan imo een pakske acteren. haalt nooit het niveau van een True Detective S1 of Broadchurch, maar moet ook niet echt veel onderdoen. Kleine budget, maar zeker aanrader als je van dit soort series houdt.
Via wat gezien? Kan het niet direct terugvinden...

The Regime uitgekeken. Echt slecht was het niet maar het kon me hoe langer hoe minder bekoren. Het begon nog wel goed en kon de aparte stijl wel appreciëren maar halverwege het seizoen gaat het serieus achteruit en is het maar weinig interessant. Ook de finale was teleurstellend.

Juliet: gisterenavond laatste aflevering van gekeken. Ook niet slecht maar achteraf dacht ik 'was dit het?'. Met haar verleden dat haar achtervolgt wordt niet zoveel gedaan buiten wat halfbakken flashbacks die op den duur wat te veel worden herhaald. Ook Charlotte De Bruyne vond ik niet erg overtuigend en imo wat te zwak om die serie te dragen.

Net de allerlaatste aflevering van Curb your enthusiasm bekeken. Dit twaalfde seizoen was iets minder maar niettemin een waardige afsluiter van de reeks. Het duurde even in het begin tot ik de humor begon te appreciëren in wat het hoofdpersonage Larry allemaal overkomt of uitlokt maar nu zal ik de hilariteit zeker missen.

Net de allerlaatste aflevering van Curb your enthusiasm bekeken. Dit twaalfde seizoen was iets minder maar niettemin een waardige afsluiter van de reeks. Het duurde even in het begin tot ik de humor begon te appreciëren in wat het hoofdpersonage Larry allemaal overkomt of uitlokt maar nu zal ik de hilariteit zeker missen.
Ik ben net een paar weken geleden begonnen met opnieuw vanaf 0 te kijken. Toch echt een zalig serie vanaf moment 1 ^^

Met de echtgenote One Day op Netflix uitgekeken. Toch best te pruimen. De acteurs doen allemaal goed hun werk, maar vooral de prestatie van Leo Woodall is toch dik in orde (al moet tegenspeelsters Ambika Mod niet echt veel onderdoen).

En extra punten voor de verschijning van 'Captain Darling' natuurlijk :tongue:

Maar amai, dat einde was weer happy-happy-joy-joy... Voor mij moet het zeker niet altijd een happy ending zijn (integendeel), maar misschien had ik hier toch meer gehoopt om met een goed gevoel achter te blijven... Al zag je het in zekere zin wel aankomen dat het een serie was die op die manier ging eindigen.

De laatste aflevering was dan ook misschien wel een beetje een moeilijke. Gaf mij constant een beetje het gevoel van 'wordt dit nu de laatste shot/oneliner? Oh nee, toch niet, nog een scene verder'.

Misschien nu toch maar aan Nonkels S2 beginnen, om eens te kunnen lachen :unsure:

Terug
Bovenaan