TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Invasion op Apple TV+. Best goed, moet ik zeggen. Nog maar 4 afleveringen ver, maar er zit een goede opbouw in en de wisselende perspectieven zijn allemaal boeiend en intrigerend.
 
Trigger Point, seizoen 2: best weer goed. Af en toe wat clichés en beetje over the top soms. Maar al bij al spannend en weer leuk om te kijken.
 
In mijn zoektocht naar hidden gems: Happy Valley (2014)
Goed, onderhouden detectieve/politie-serie met geloofwaardige characters. Hoofdrolspeelster kan imo een pakske acteren. haalt nooit het niveau van een True Detective S1 of Broadchurch, maar moet ook niet echt veel onderdoen. Kleine budget, maar zeker aanrader als je van dit soort series houdt.
 
The Watcher

Geweldige serie waar je na het einde denkt "wtf?". Maar dat is omdat je vergeet dat ze aan het begin hebben gezegd dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. The Watcher is net zoals de Zodiac Killer een onopgeloste zaak.
 
Fargo seizoen 2.
Eerste keer dat ik seizoen 2 kijk, niet verwacht maar ligt heel dicht bij de kwaliteit van seizoen 1. Patrick Wilson, Ted Danson, Kirsten Dunst, ... eigenlijk allemaal toppers in de cast.
Enige reden dat seizoen 1 er nog een beetje boven uitsteekt zal Thornton's Lorne Malvo zijn denk ik.

Op naar 3.
 
Wetende dat er maar 10 afleveringen zijn van Shogun, vind ik het toch ook wat wegzakken de laatste afleveringen. 't Zal wel episch eindigen maar al die 10/10 scores lijken mij dan toch overdreven als het geen 8-9 afleveringen echt top is. Ik dacht dat het bij aflevering 4 echt vertrokken was maar ik blijf toch wat op mijn honger zitten.
 
Wetende dat er maar 10 afleveringen zijn van Shogun, vind ik het toch ook wat wegzakken de laatste afleveringen. 't Zal wel episch eindigen maar al die 10/10 scores lijken mij dan toch overdreven als het geen 8-9 afleveringen echt top is. Ik dacht dat het bij aflevering 4 echt vertrokken was maar ik blijf toch wat op mijn honger zitten.
Zelfde gevoel.
Ziet er allemaal mooi uit en goed geacteerd enzovoort.
Maar de serie blijft ter plaatse trappelen.
 
Bijna aan het einde van Invasion, seizoen 2. Lang geleden dat ik nog zo gegrepen was door een serie, deze maakte echt de klik voor mij. Jammer dat het derde seizoen nog in de maak is, dat zal dan weer even wachten worden op het vervolg.
 
Ik dacht dat het bij aflevering 4 echt vertrokken was maar ik blijf toch wat op mijn honger zitten.
Het bronmateriaal blijft ook daarin hangen, dus daar valt niet echt veel groots uit te puren. De verfilming van 1980 verzandde in een romantische soap, dus op dat vlak kan het erger (puristen zijn dan weer blij dat daar Anjin 80% van de tijd op het scherm te zien is, kan je al zijn avances in detail volgen).

Nu verwacht ik in aflevering 10 wel de "grote confrontatie". Aangezien het een mini-reeks is kunnen ze er ineens uit gaan met een knaller van formaat (en budget).
 
Nu verwacht ik in aflevering 10 wel de "grote confrontatie". Aangezien het een mini-reeks is kunnen ze er ineens uit gaan met een knaller van formaat (en budget).
Als ik geen hoofden zie rollen, ledematen zie afgerukt worden …, dan zal ik zeer teleurgesteld zijn.
😅
 
Bijna aan het einde van Invasion, seizoen 2. Lang geleden dat ik nog zo gegrepen was door een serie, deze maakte echt de klik voor mij. Jammer dat het derde seizoen nog in de maak is, dat zal dan weer even wachten worden op het vervolg.
Ik respecteer uw mening meestal wel dus ga deze mss eens de kans geven, want op IMDB krijgt het maar 6.2 wat voor mij altijd een no-go zou betekenen.
 
Bijna aan het einde van Invasion, seizoen 2. Lang geleden dat ik nog zo gegrepen was door een serie, deze maakte echt de klik voor mij. Jammer dat het derde seizoen nog in de maak is, dat zal dan weer even wachten worden op het vervolg.
Je maakt mij ook nieuwsgierig. Ik ben wel voor dit type science-fiction series, maar ook op Rotten Tomatoes maar 56%/50% ratings, dus ik wacht nog even af op andere oordelen.
 
Terug
Bovenaan