TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Hier begonnen met een rewatch van dexter. Vriendin heeft die nooit gezien.

Blijft toch een toppertje hoor.
De eerste vier seizoenen toch. Eén van de weinige series ook waarbij ik de begingeneriek nooit ofte nooit doorspoelde, ookal bingde ik een gans seizoen op een avond/nacht. Good times. :tongue:
 
Hier begonnen met een rewatch van dexter. Vriendin heeft die nooit gezien.

Blijft toch een toppertje hoor.
Toen ik pas met mijn vriend begon te daten, vertelde hij me over zijn favoriete series van dat moment. Dexter zat daar bij.

Ik heb toch zeker minstens een jaar lang gedacht dat hij hier zo naar uitkeek:

1712684995606.png
 
Voor de twijfelaars, geef The Regime toch maar eens een kans.

Zeker weten is het best speciaal, maar damn vond het toch goed. De dynamiek tussen de 2 hoofdrollen is geweldig.


Is zo'n serie waarvan ik écht de slechte reviews niet snap. In een wereld waar zoveel bagger gemaakt wordt vind ik dit toch heel welkom
 
Voor de twijfelaars, geef The Regime toch maar eens een kans.

Zeker weten is het best speciaal, maar damn vond het toch goed. De dynamiek tussen de 2 hoofdrollen is geweldig.


Is zo'n serie waarvan ik écht de slechte reviews niet snap. In een wereld waar zoveel bagger gemaakt wordt vind ik dit toch heel welkom
6.1 op IMDB. Toch verre van geweldig.
 
Griselda

Toch de minste serie in dat genre. Het moest precies allemaal snel gaan ipv een normaal seizoen met 10 afleveringen te maken. Er was genoeg materiaal voor ik ieder geval. Beetje jammer.
 
Styx S1

Beetje over the top soms en de horror aspecten komen niet echt binnen. 6/10.

Happy Valley S3

Het niveau is wat gezakt, maar blijft goed om naar te kijken. 6 afleveringen, dus het ging snel. 7/10.

3 Body problem S1

Eén van de betere van de laatste maanden. Deze ga ik zeker blijven volgen. 8/10.
 
Laatst bewerkt:
Wetende dat er maar 10 afleveringen zijn van Shogun, vind ik het toch ook wat wegzakken de laatste afleveringen. 't Zal wel episch eindigen maar al die 10/10 scores lijken mij dan toch overdreven als het geen 8-9 afleveringen echt top is. Ik dacht dat het bij aflevering 4 echt vertrokken was maar ik blijf toch wat op mijn honger zitten.
Heb dit ook wel. Het eerste deel van de reeks was echt top en veelbelovend maar de laatste episodes gaat het echt traag... en er is er nog maar 1 nu zeker? Jammer.

Edit : ahnee 10, nog 2 dus
 
Met de echtgenote One Day op Netflix uitgekeken. Toch best te pruimen. De acteurs doen allemaal goed hun werk, maar vooral de prestatie van Leo Woodall is toch dik in orde (al moet tegenspeelsters Ambika Mod niet echt veel onderdoen).

En extra punten voor de verschijning van 'Captain Darling' natuurlijk :tongue:

Maar amai, dat einde was weer happy-happy-joy-joy... Voor mij moet het zeker niet altijd een happy ending zijn (integendeel), maar misschien had ik hier toch meer gehoopt om met een goed gevoel achter te blijven... Al zag je het in zekere zin wel aankomen dat het een serie was die op die manier ging eindigen.

De laatste aflevering was dan ook misschien wel een beetje een moeilijke. Gaf mij constant een beetje het gevoel van 'wordt dit nu de laatste shot/oneliner? Oh nee, toch niet, nog een scene verder'.

Misschien nu toch maar aan Nonkels S2 beginnen, om eens te kunnen lachen :unsure:
Het keek makkelijk weg maar dit is toch zo overroepen en zo cliché einde? Social media sta vol met mensen die wenen door de laatste aflevering maar daar was nu toch letterlijk niets aan? En ik schiet nochtans ook snel vol
 
Het keek makkelijk weg maar dit is toch zo overroepen en zo cliché einde? Social media sta vol met mensen die wenen door de laatste aflevering maar daar was nu toch letterlijk niets aan? En ik schiet nochtans ook snel vol
Dikke second. Mijn vriendin en ik vonden het ook allebei echt niet goed.
 
Het keek makkelijk weg maar dit is toch zo overroepen en zo cliché einde? Social media sta vol met mensen die wenen door de laatste aflevering maar daar was nu toch letterlijk niets aan? En ik schiet nochtans ook snel vol
Ik ben zelf niet zo'n wener bij films/series, dus niet echt een goede referentie hier :tongue:

Cliché kan je het ook zeker noemen. Al zouden een aantal andere eindes ook al cliché zijn. Moeilijk om dit type series niet cliché te laten eindigen, denk ik. Maar voor mij mocht het einde deze keer wel in de andere richting gaan.
 
Ik ben zelf niet zo'n wener bij films/series, dus niet echt een goede referentie hier :tongue:

Cliché kan je het ook zeker noemen. Al zouden een aantal andere eindes ook al cliché zijn. Moeilijk om dit type series niet cliché te laten eindigen, denk ik. Maar voor mij mocht het einde deze keer wel in de andere richting gaan.
Nee maar dit werd mega gehyped voor iets dat vrij basic is
Baby Reindeer op Netflix.

Knappe mini! Donkere Britse/Schotse humor met heel wat diepgang. Kijkt heerlijk weg.

Aflevering 2 momenteel en kan het wel smaken!
 
1883 is wel onderhoudend tot hiertoe (2 afleveringen ver). Geen Deadwood met onvergetelijke personages, maar onderhoudend. Spin-off van Yellowstone maar dat vond ik na een paar afleveringen wat soap-achtig. Ook meerdere seizoenen, dus minder geneigd die serie te volgen.
 
Heb er hier nog weinig/niets over gelezen, maar damn wat kwam Fleishman is in trouble (Disney+) binnen bij ons als midlife koppel met kinderen
Straffe serie, echt een aanrader
 
1883 is wel onderhoudend tot hiertoe (2 afleveringen ver). Geen Deadwood met onvergetelijke personages, maar onderhoudend. Spin-off van Yellowstone maar dat vond ik na een paar afleveringen wat soap-achtig. Ook meerdere seizoenen, dus minder geneigd die serie te volgen.
Vond dat ook wel een leuke serie met een goede setting. 1923 is ook soortgelijk.
 
Terug
Bovenaan