TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Probleem met 'Invasion' is een vrij zwak eerst seizoen, draait te lang en veel rond de pot. Vandaar de lagere scores denk ik. Pas in seizoen 2 wordt het beter tot goed.
 
Severance afl 7. Moeten de 2 laatste nog kijken, de vriendin is nog niet helemaal hooked, ik vind de spanningsopbouw wel leuk, misschien soms wel iets te traag.
We zitten daar ook. Toch wel een WTF momentje na aflevering 7. We hadden veel goesting om de laatste 2 er nog bij te pakken, maar moesten helaas vandaag te vroeg op daarvoor. Zal voor maandag worden.
 
We zitten daar ook. Toch wel een WTF momentje na aflevering 7. We hadden veel goesting om de laatste 2 er nog bij te pakken, maar moesten helaas vandaag te vroeg op daarvoor. Zal voor maandag worden.
Severance is voor mij één vd beste series van het moment.
S2 komt er trouwens aan
 
Ik vind het zot en wel cool dat er plots een kleine Severance hype lijkt te zijn. Toen ik het hier op de front had uitgeroepen tot beste serie van 2022 voelde het alsof ik de enige was die daarnaar gekeken had :p
Ik hoop alleen dat S2 hetzelfde niveau haalt.
Een deel vh mysterie is nu wel weg na de finale
 
Probleem met 'Invasion' is een vrij zwak eerst seizoen, draait te lang en veel rond de pot. Vandaar de lagere scores denk ik. Pas in seizoen 2 wordt het beter tot goed.
Beetje slow burn in het begin, maar ik kon dat best wel appreciëren. Ik beweer niet dat dit het beste is wat er te zien is op vlak van SF, maar het raakt wel een gevoelige snaar bij mij.
 
In mijn zoektocht naar hidden gems: Happy Valley (2014)
Goed, onderhouden detectieve/politie-serie met geloofwaardige characters. Hoofdrolspeelster kan imo een pakske acteren. haalt nooit het niveau van een True Detective S1 of Broadchurch, maar moet ook niet echt veel onderdoen. Kleine budget, maar zeker aanrader als je van dit soort series houdt.
Via wat gezien? Kan het niet direct terugvinden...
 
The Regime uitgekeken. Echt slecht was het niet maar het kon me hoe langer hoe minder bekoren. Het begon nog wel goed en kon de aparte stijl wel appreciëren maar halverwege het seizoen gaat het serieus achteruit en is het maar weinig interessant. Ook de finale was teleurstellend.

Juliet: gisterenavond laatste aflevering van gekeken. Ook niet slecht maar achteraf dacht ik 'was dit het?'. Met haar verleden dat haar achtervolgt wordt niet zoveel gedaan buiten wat halfbakken flashbacks die op den duur wat te veel worden herhaald. Ook Charlotte De Bruyne vond ik niet erg overtuigend en imo wat te zwak om die serie te dragen.
 
Net de allerlaatste aflevering van Curb your enthusiasm bekeken. Dit twaalfde seizoen was iets minder maar niettemin een waardige afsluiter van de reeks. Het duurde even in het begin tot ik de humor begon te appreciëren in wat het hoofdpersonage Larry allemaal overkomt of uitlokt maar nu zal ik de hilariteit zeker missen.
 
Net de allerlaatste aflevering van Curb your enthusiasm bekeken. Dit twaalfde seizoen was iets minder maar niettemin een waardige afsluiter van de reeks. Het duurde even in het begin tot ik de humor begon te appreciëren in wat het hoofdpersonage Larry allemaal overkomt of uitlokt maar nu zal ik de hilariteit zeker missen.
Ik ben net een paar weken geleden begonnen met opnieuw vanaf 0 te kijken. Toch echt een zalig serie vanaf moment 1 ^^
 
Met de echtgenote One Day op Netflix uitgekeken. Toch best te pruimen. De acteurs doen allemaal goed hun werk, maar vooral de prestatie van Leo Woodall is toch dik in orde (al moet tegenspeelsters Ambika Mod niet echt veel onderdoen).

En extra punten voor de verschijning van 'Captain Darling' natuurlijk :tongue:

Maar amai, dat einde was weer happy-happy-joy-joy... Voor mij moet het zeker niet altijd een happy ending zijn (integendeel), maar misschien had ik hier toch meer gehoopt om met een goed gevoel achter te blijven... Al zag je het in zekere zin wel aankomen dat het een serie was die op die manier ging eindigen.

De laatste aflevering was dan ook misschien wel een beetje een moeilijke. Gaf mij constant een beetje het gevoel van 'wordt dit nu de laatste shot/oneliner? Oh nee, toch niet, nog een scene verder'.

Misschien nu toch maar aan Nonkels S2 beginnen, om eens te kunnen lachen :unsure:
 
Ik vind het zot en wel cool dat er plots een kleine Severance hype lijkt te zijn. Toen ik het hier op de front had uitgeroepen tot beste serie van 2022 voelde het alsof ik de enige was die daarnaar gekeken had :p
Gisterenavond wouden we het uitkijken. 10min voor het einde van EP8 schiet onze zoon als krijsend wakker (hij is wat ziekskes) en dat was meteen ook het einde van onze TV avond. Hopelijk kunnen we het vanavond uitkijken 😅
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een van de betere series vind die ik recent gezien heb en ik wist niet dat het al van 2022 was. Heb het eigenlijk ontdekt door een maandje AppleTV+ te nemen voor Masters of the air en ondertussen was ik eens aan het opzoeken welke series er nog aanraders zijn op die service.
 
Gisterenavond wouden we het uitkijken. 10min voor het einde van EP8 schiet onze zoon als krijsend wakker (hij is wat ziekskes) en dat was meteen ook het einde van onze TV avond. Hopelijk kunnen we het vanavond uitkijken 😅
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een van de betere series vind die ik recent gezien heb en ik wist niet dat het al van 2022 was. Heb het eigenlijk ontdekt door een maandje AppleTV+ te nemen voor Masters of the air en ondertussen was ik eens aan het opzoeken welke series er nog aanraders zijn op die service.
Ted Lasso kan ook tellen als feel good serie
 
Severance uitgekeken, wauw die 2 laatste afleveringen 😍. Gelukkig is de serie wel verlengd voor een 2e seizoen, anders zou je Mindhuntergewijs toch nog met een hele hoop vragen zitten.
 
Severance uitgekeken, wauw die 2 laatste afleveringen 😍. Gelukkig is de serie wel verlengd voor een 2e seizoen, anders zou je Mindhuntergewijs toch nog met een hele hoop vragen zitten.
Dat vind ik dus juist niet, want vrees dat het tweede seizoen helemaal niet verder kan gaan op die suspense/mysterie en dat ze meer filler gaan zijn.
Uiteraard ga ik wel kijken want vond het echt een fantastische serie.
 
Ripley - Neflix miniserie

https://www.netflix.com/be/title/81678765

Top! Hoe mooi kan je iets in beeld brengen.... Steven Zaillian is echt een meester in zwart/wit beeldvorming.
Interessante invalshoek van een bekende verhaallijn en goed, stevig acteurswerk.
Voor sommige misschien wat traag, maar persoonlijk geen last van. Mooie mini serie.
 
Geen idee waarom het zolang geduurd heeft, maar ik ben eindelijk begonnen met Peaky Blinders :coolbrows:

Al meteen fan van Tommy. Hoe kan het ook anders natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan