TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Peaky Blinders seizoen 2.

Die finale episode :love: Die final scene :love:

Wat een fucking sterke acteur is Cillian Murphy.

Jaja het kan zeker anders. Wacht maar tot Alfie erin zit.
Wist niet dat die gespeeld werd door Tom Hardy :crazy: Schrok me een bult. Namelijk één van m'n favo acteurs tout court.

Eveneens een vet personage, maar vooralsnog(?) toch te weinig screentime imo. Hetgeen wat we te zien krijgen is alleszins wel veelbelovend ja, maar vooralsnog nog steeds Tommy > Alfie hoor. En met voorsprong.
 
Alfie is sowieso mijn favoriete personage.
Peaky Blinders blijft ook wel een hoog niveau aanhouden over alle seizoenen heen. Topserie
 
Beef : Vorige week uitgekeken. Halverwege de reeks vond ik het niveau wel wat zakken maar naar het einde toe is deze reeks gewoon perfect. 8/10

The Fall of the House of Usher
: Zeer genietbare mini reeks. Spanning, een heel goed verhaal en Mark Hamill. 3 dikke pluspunten. Het heeft me wel een heel deel afleveringen geduurd tegen dat ik het wat begon door te hebben maar enorm genietbaar zoals ik al aanhaalde. Verveelde me echt geen seconde en na Beef toch ook weer een topperje 8/10

Ja kameraad. Ik dacht dat je het verkeerd op had. 'Dat is Bruce Greenwood dacht ik, niet die van Star Wars'.
Boy was I wrong. Had dat dus totaal niet door hé. Den Pym godverdomme.
 
Ripley - Neflix miniserie

https://www.netflix.com/be/title/81678765

Top! Hoe mooi kan je iets in beeld brengen.... Steven Zaillian is echt een meester in zwart/wit beeldvorming.
Interessante invalshoek van een bekende verhaallijn en goed, stevig acteurswerk.
Voor sommige misschien wat traag, maar persoonlijk geen last van. Mooie mini serie.

Vandaag uitgekeken.
Inderdaad prachtige cinematografie, en een sterke Andrew Scott.
Het (soms heel) trage tempo en het zwart/wit dragen bij aan de bijzondere ervaring. Voor mij 1 van de betere (mini) series van de laatste maanden (jaren?). Het contrast met de kleurrijke en meer upbeat film uit '99 kan niet groter zijn, maar beiden werken op hun eigen manier.
Stevige aanrader.
 
Gisteren beginnen kijken naar BoJack Horseman en ik ben direct een grote fan.

Ik kan het niet goed omschrijven, maar het raakt gewoon de juiste snaar bij mij waardoor ik het echt top vind.

De stem van Will Arnett is natuurlijk ook een pluspunt. Gob en Devon brengen altijd leuke herinneringen naar boven :)
 
Terug
Bovenaan