TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren seizoen 2 van The Missing uitgekeken. Ik vond het op veel gebieden beter dan seizoen 1, zeker omdat het einde
tenminste geen open einde was deze keer
Liebes Kind lijkt er wel opvallend veel op. :thinking:
 
What we do in the shadows S1: zeer van genoten. Ik hoor veel zeggen dat S1 het zwakste seizoen, dus zeer benieuwd naar de rest!

Apothecary diaries: prachtige animatie, leuke dynamiek tussen hoofdpersonages. Enkele anime-clichés ertussen, maar toch een van de interessantere releases afgelopen jaar.

Ripley: zeer strak in beeld gezet, Andrew Scot zijn vertolking is een interessante twist op het gekende personage. Eerste aflevering is een tikje traag, maar wat volgt is toch een spannende rit.
 
Selling Sunset (meekijken met de vrouw) + Selling the OC
Voor mij is het meezien met de vrouw voor de eigendommen dat we zien (zelf interesse voor nog iets bij te kope nog en tja inspiratie, extra motivatie). Maar er zit zoveel vrouwen drama in dat het 99% vrouwen chit-chat is en 1% eigendommen. En zelf die eigendommen zijn dan gewoon plaatsen om te zitten om dan te roddelen. Ergste is dat ik me al betrapt heb dat ik luidop al de namen van die vrouwen staan te roepen als ze staan te roddelen.

Fallout

Gewoon Top
 
Begonnen aan Mr. & Mrs. Smith, slim geschreven en opnieuw heel leuk in beeld gebracht. Hiro Murai en Donald Glover doing what they do best.
 
Begonnen aan Mr. & Mrs. Smith, slim geschreven en opnieuw heel leuk in beeld gebracht. Hiro Murai en Donald Glover doing what they do best.
Vond het eerst ook interessant. Maar verder in de serie sukkelen ze voor mij toch wat met het tempo. Moet de laatste aflevering nog steeds bekijken.
 
Vroeger nooit de tijd gevonden om Dexter te zien. Nu het op Netflix staat, snap ik wel waarom het me werd aangeraden. Seizoen 1 was alvast heel plezant, benieuwd of de rest even de moeite is.
Pure nostalgie voor mij! Tot seizoen 4 gaat het steeds in stijgende lijn als ik me goed herinner, daarna kwakkelt het wat en het einde was voor velen een teleurstelling, maar al bij al blijft het steeds goed imo.
 
Fallout uitgekeken. Enorm van genoten (zonder game ervaring). Meer van dit please! :clap:

Pure nostalgie voor mij! Tot seizoen 4 gaat het steeds in stijgende lijn als ik me goed herinner, daarna kwakkelt het wat en het einde was voor velen een teleurstelling, maar al bij al blijft het steeds goed imo.
Zo herinner ik het mij ook. Doodjammer dat de reeks zo was afgegleden op het einde. Maar de seizoensfinale van seizoen 4, dat vergeet ik echt nooit meer. :bow: (Ik zie trouwens dat het de best scorende Dexter aflevering is op imdb, met een whopping 9.8 score!).
 
Laatst bewerkt:
Vroeger nooit de tijd gevonden om Dexter te zien. Nu het op Netflix staat, snap ik wel waarom het me werd aangeraden. Seizoen 1 was alvast heel plezant, benieuwd of de rest even de moeite is.
Volledige reeks al een paar keer gezien. In hindsight is seizoen 1 redelijk slowburn. Grote fan van de fantastische sfeerschepping van het tropische Miami.

Maar best is yet to come. Mijn persoonlijke favoriet is seizoen 2. Ik denk dat seizoen 4 algemeen gezien wordt als het beste, met John Lithgow als antagonist in de rol van zijn leven.

Latere seizoenen wordt het wel wat minder, maar nog steeds zeer genietbaar vind ik. Veel kijkplezier ;)
 
Volledige reeks al een paar keer gezien. In hindsight is seizoen 1 redelijk slowburn. Grote fan van de fantastische sfeerschepping van het tropische Miami.

Maar best is yet to come. Mijn persoonlijke favoriet is seizoen 2. Ik denk dat seizoen 4 algemeen gezien wordt als het beste, met John Lithgow als antagonist in de rol van zijn leven.

Latere seizoenen wordt het wel wat minder, maar nog steeds zeer genietbaar vind ik. Veel kijkplezier ;)
Da's nu een serie waarin afhaakte halverwege seizoen 2.
Misschien nog eens een kans geven. Maar ik herinner me dat ik wel mee was in't begin: de koele, emotieloze moordenaar die z'n verlangen tot moorden bevredigd door alleen bad guys af te maken. Maar al tijdens seizoen begon die te ontdooien en bleek hij toch gevoelens te hebben.
Dat voelde destijds als veel te gerusht en gekunsteld.

Misschien dat ik er nu anders over denk als ik het zou herbekijken.
 
Gisterenavond The Blacklist afgerond. Een van de weinige series die ik van quasi het begin tot het einde heb gevolgd, jaar na jaar, tien jaar aan een stuk. Ik vond het van begins af aan interessant om te volgen en door het feit dat James Spader zo'n fenomenale acteur is het zelfs uitgegroeid tot een van mijn favoriete series. Hoewel het niet altijd even hoogstaand was en het soms wat langdradig kon zijn, ben ik toch altijd blijven kijken. Grotendeels door James Spader, maar ook gewoon omdat ik zelden een serie niet uitkijk, zeker niet als je toch al zo ver gekomen bent.

Er is veel kritiek op de finale en hoewel ik zelf met een dubbel gevoel zit, vind ik het over het algemeen wel overdreven. Het einde van het personage 'Red' vind ik goed, maar de aflevering mist closure en is net niet uitgebreid genoeg en gewoon te kort. Ik had graag nog wat beelden van de Taskforce ná Reddingtons' dood gezien. Hun reacties en hun leven in de (nabije) toekomst. Een afscheidsbrief van Red gevisualiseerd met beelden van elk personage had hier fantastisch geweest denk ik.
 
The White Lotus S2 gisteren uitgekeken. Ik kijk haast nooit series, maar kende deze van naam en uiteraard de legendarische uitspraak over "these gays". Alle afleveringen werden nu uitgezonden op tv dus toch maar besloten te kijken.

Jawadde zeg. De setting is adembenemend mooi, de characters zijn allemaal zeer memorabel, allemaal knappe actrices/acteurs, genoeg drama, mooie cinematografie. Spijt dat het maar 7 afleveringen duurde.
 
The White Lotus S2 gisteren uitgekeken. Ik kijk haast nooit series, maar kende deze van naam en uiteraard de legendarische uitspraak over "these gays". Alle afleveringen werden nu uitgezonden op tv dus toch maar besloten te kijken.

Jawadde zeg. De setting is adembenemend mooi, de characters zijn allemaal zeer memorabel, allemaal knappe actrices/acteurs, genoeg drama, mooie cinematografie. Spijt dat het maar 7 afleveringen duurde.
Inderdaad goeie serie, nog een tikkeltje sterker dan seizoen 1.
 
The White Lotus S2 gisteren uitgekeken. Ik kijk haast nooit series, maar kende deze van naam en uiteraard de legendarische uitspraak over "these gays". Alle afleveringen werden nu uitgezonden op tv dus toch maar besloten te kijken.

Jawadde zeg. De setting is adembenemend mooi, de characters zijn allemaal zeer memorabel, allemaal knappe actrices/acteurs, genoeg drama, mooie cinematografie. Spijt dat het maar 7 afleveringen duurde.
Net leuk dat hun seizoenen kort zijn. Ik kijk al uit naar derde seizoen.
 
Terug
Bovenaan