TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Nog 2 afleveringen te gaan van The Last Kingdom seizoen 1.
Ik vind het goed, mijn vrouw is iets minder enthousiast. Voor mij is er 1 groot probleem: ik heb een protagonist (of zelfs antagonist) nodig waarvoor ik een zekere sympathie voel (tenzij je serie van het niveau Succession is), en dat ontbreekt mij hier volledig. Ik vind Uthred een eikeltje en ik heb niks van voeling met zijn beweegredenen, zijn gebrek aan respect voor vrouwen ( :smurf: ), zijn honger naar macht en rijkdom en de daaraan gekoppelde drang om te plunderen. Wel benieuwd hoe het verder evolueert, en als iemand dat een beetje vaag kan toelichten zonder te spoilen, mag dat zeker.
 
@Cerulean Zonder te veel te spoilen: De karaktertrekken die je vervelend vindt aan Uthred blijven lang hangen, dus het zal een lange zit van vijf seizoenen worden. Het kijkt wel redelijk makkelijk weg: het is entertainend, niet te gecompliceerd en beetje oubollig "je weet dat het uiteindelijk goed komt" (min of meer).

Een pluspunt is de schijnwerper op een minder bekende historische periode tussen het Romeinse Rijk en de latere Normandische overheersing met de eenmaking van Engeland en Danelaw van de Vikingen.
 
The Winter King is toch wel al één van de betere series in z'n genre die ik in een tijdje heb gezien. Nog beter dan The Last Kingdom tot nog toe vind ik.
 
ik had wat mixed feelings over die Anjin, maar over de hele reeks heen klopt het wel.

ja hij komt wat raar over, maar uiteindelijk is zijn rol er één van de westerling die het vreemde onbeschaafde land een beetje komt oplichten, en uiteindelijk zélf de onbeschaafde barbaar is die volledig outclassed wordt door de Japanse cultuur. Toranaga zegt het ook quasi letterlijk, de enige reden dat die blijven leven is, en zo'n titel kreeg, was voor comic relief voor hem. voor de rest was die in zijn ogen gewoon een waardeloos iemand. Voor al die Japanse adel was dat een niemendal.
Maar wordt toch echt vertolkt door een heel matige acteur, nee?
 
De 1ste 4 afl van s3 van Clarkson farm. Hoeveel miserie komt diene mens toch tegen.
Wel leuk om te zien
Whoohoo, ik wist niet dat seizoen drie uit was!! Komt meteen bovenaan mijn lijstje, seizoen 1 en 2 vond ik geweldig. Ik heb gehoord dat hij veel problemen gekregen heeft van de gemeente voor zijn nieuwe restaurant in dat gebouwtje, ik neem aan dat dat wel aan bod zal komen in seizoen 3.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Nog 2 afleveringen te gaan van The Last Kingdom seizoen 1.
Ik vind het goed, mijn vrouw is iets minder enthousiast. Voor mij is er 1 groot probleem: ik heb een protagonist (of zelfs antagonist) nodig waarvoor ik een zekere sympathie voel (tenzij je serie van het niveau Succession is), en dat ontbreekt mij hier volledig. Ik vind Uthred een eikeltje en ik heb niks van voeling met zijn beweegredenen, zijn gebrek aan respect voor vrouwen ( :smurf: ), zijn honger naar macht en rijkdom en de daaraan gekoppelde drang om te plunderen. Wel benieuwd hoe het verder evolueert, en als iemand dat een beetje vaag kan toelichten zonder te spoilen, mag dat zeker.
Plot en character-wise vond ik Utred ook een beetje eentonig in S1, maar in S2 en S3 komt het verhaal echt op gang en krijgt Utred... ik wil niet per se diepgang zeggen, maar hij wordt wel meer likeable. :D

Serie piekt in mijn ogen met S3. Niet dat S4/S5 en de film slecht zijn, maar gewoon "ok/degelijk" en rond dat punt wil je hopelijk de personages tot het einde volgen. :p
 
Plot en character-wise vond ik Utred ook een beetje eentonig in S1, maar in S2 en S3 komt het verhaal echt op gang en krijgt Utred... ik wil niet per se diepgang zeggen, maar hij wordt wel meer likeable. :D

Serie piekt in mijn ogen met S3. Niet dat S4/S5 en de film slecht zijn, maar gewoon "ok/degelijk" en rond dat punt wil je hopelijk de personages tot het einde volgen. :p
Utred groeit inderdaad, maar zijn compagnons zijn voor mij wel de grootste meerwaarde. Genoten van de serie.
 
Clarksons farm seizoen 3 net uitgekeken. Ik ben wel grote fan. Droge Britse humor en een inkijk in het harde boerenleven. Respect voor de boeren krijg je er gratis bij.
 
The Walking Dead: The Ones Who Live

Ben altijd wel fan geweest van TWD ondanks dat het soms wel wat minder was, bleef de sfeer mij wel boeien.

Ondertussen E1 gezien.

Ik vermoed dat het gewoon meer van hetzelfde is. Maar blijft wel leuk kijken.

Ik geef het een 6,5/10
 
The Walking Dead: The Ones Who Live

Ben altijd wel fan geweest van TWD ondanks dat het soms wel wat minder was, bleef de sfeer mij wel boeien.

Ondertussen E1 gezien.

Ik vermoed dat het gewoon meer van hetzelfde is. Maar blijft wel leuk kijken.

Ik geef het een 6,5/10
Dat is die met Rick en Michonne zeker?
Die met Daryl heb ik opgegeven na 1 aflevering en die met Negan en Maggie heb ik het eerste seizoen bekeken maar ga het daar bij laten.
Ze kunnen nooit meer de eerste seizoenen evenaren en het is uiteindelijk allemaal dezelfde zever die ik eigenlijk ben beu gezien.
 
Dat is die met Rick en Michonne zeker?
Die met Daryl heb ik opgegeven na 1 aflevering en die met Negan en Maggie heb ik het eerste seizoen bekeken maar ga het daar bij laten.
Ze kunnen nooit meer de eerste seizoenen evenaren en het is uiteindelijk allemaal dezelfde zever die ik eigenlijk ben beu gezien.

Inderdaad.

Ok, ik wist niet dat die allemaal al uit waren.
Ik begrijp u wel, maar ik ga ze toch bekijken.
Dat sfeertje blijft wel boeien.

Ik vond het heel de serie door met ups&downs.

Uitschieters waren toch wel de introductie van Negan , en op het einde met de whisperers was toch ook wel terug zeer goed vond ik.

Dus wie weet...
 
Ninja Kamui

Pijnlijk middelmatig. Flashy actie die zelden interessant in beeld wordt gebracht. Ge hebt een moderne VA-legende gelijk Tsuda Kenjirou als de protag en het is triestig dat iemand met zo een coole stem zo bitter weinig te doen heeft in deze reeks. Het verhaal is in essentie gewoon John Wick met ninja's alleen slecht(er) uitgewerkt.
 
Wij hebben graag eens iets breinloos om te bingen en gisteren voor het eerst ooit eens De Buurtpolitie opgezet. Wa is me da? We gaan er alleszins doorvlammen in de volgende dagen, daar niet van, maar manneks is me dat slecht gemaakt?! Tenzij ze richting seizoen twee en verder de dingen serieus recht trekken, maar voor de moment toch echt wtf amateurtheater.
 
Dat is nu niet direct een serie waarvan ge kunt zeggen even volhouden het wordt beter :unsure: .

Ik vind het tov vele amateurtheaters een zeer krasse uitspraak overigens.
 
De Buurtpolitie is toch eerder een serie voor kinderen en minder begaafden? Ik zou rap op zoek gaan naar iets anders ipv dat even te bingen idd.
 
Wij hebben graag eens iets breinloos om te bingen en gisteren voor het eerst ooit eens De Buurtpolitie opgezet. Wa is me da? We gaan er alleszins doorvlammen in de volgende dagen, daar niet van, maar manneks is me dat slecht gemaakt?! Tenzij ze richting seizoen twee en verder de dingen serieus recht trekken, maar voor de moment toch echt wtf amateurtheater.
Als je de gewoonte hebt om slechte series toch uit te kijken raad ik jullie `De Redders` aan :p
 
Terug
Bovenaan