TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Waar heb je dit bekeken? Ik zou die oude top gears ook nog is graag zien maar denk dat die alleen te bezien zijn via BritBox zeker?
Op de plain' old lineaire tv (wel opgenomen want ik kan de hoeveelheid reclame niet meer aan) op VTM 4, telkens om 17u. Ze zitten sinds deze week aan seizoen 7 denk ik. Was van plan om dan ook alles mee te volgen, maar dan heb ik geen leven meer en zit de digicorder weer vol. Zeker nu ik ook The Simpsons (seizoen 5 is bijna afgelopen, volgende week start seizoen 4) aan het opnemen ben op VTM 3 (telkens twee afleveringen per dag van 16.40u tot 17.45u).
 
"The Ripper" of Netfix

documentaire was goed samengevat met originele getuigenissen en videobeelden van tijdens die periode
 
Ondertussen Vikings Season 6A uitgekeken. Je merkt wel op dat ze aan het 'afronden' zijn. Personages die het einde niet zullen halen, maar toch een epische einde (zullen) krijgen. Soit. Nog 1 deel en tis dan eindelijk gedaan, haha.
 
The Undoing (Suzanne Bier, HBO)

Erg goede miniserie met Nicole Kidman die na Eyes Wide Shut en Birth nog maar eens toont dat zij de rol van upper class New Yorker helemaal down heeft. Ze is goed als altijd, maar deze keer niet spectaculair. Mijn aandacht ging vooral naar de fenomenale Hugh Grant in een interessante variatie op zijn gewoonlijke rol als charmante Engelsman. Andere rollen waren ook zeer goed, vooral Donald Sutherland en Edgar Ramirez.
Verhaal was goed, maar het is vooral de dynamiek tussen beide partijen in het centrale koppel waar het hier om draait. Een aanrader!
 
Small Axe : Toch wel echt zeer sterk de vijf afleveringen, zoveel sfeer, zoveel intensiteit, zoveel acteerpracht, zoveel cameraprecisie, zoveel zwierigheid, ik was grote fan.
 
Better Call Saul (S5) - Ik kan niet wachten tot S6!
Persoonlijk zie ik deze serie nog liever dan Breaking Bad.
 
The Sopranos S1 afgerond - ik ben verkocht, hoe goed is dat zeg.
Daarnaast begonnen aan Industry S1 en Game of Thrones S3.
 
Terug
Bovenaan