TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Laatste seizoen van "The Leftovers" begonnen. Waar dat seizoen 1 niet helemaal mijn aandacht had, is dit halverwege seizoen 2 beginnen omdraaien. Wtf is happening :eek:
 
Proberen Sons of Anarchy er nog door te krijgen voor 31/12/2020. zal moeilijk worden.

maar wat een serie! Zal misschien wel mijn top 1 Breaking Bad overstijgen.
 
Wij zijn eindelijk gestart met Peaky Blinders.. 2 weken geleden mee gestart, nu bezig met s5 .. :oops:
Wat een serie! Ik schaam me een beetje dat we die niet eerder zijn beginnen kijken...
 
Wij zijn eindelijk gestart met Peaky Blinders.. 2 weken geleden mee gestart, nu bezig met s5 .. :oops:
Wat een serie! Ik schaam me een beetje dat we die niet eerder zijn beginnen kijken...
Mijn collega zei ook al dat dit een goede serie was, maar had daar nog niet echt van gehoord. Zoals ik het lees een echte aanrader dus?
 
De voorlaatste aflevering van seizoen 4 van Fargo uiteindelijk aan toegekomen;)

Ik had eerst men bedenkingen bij de eerste afleveringen van het seizoen, maar naar de helft toe was het uiteindelijk wel boeiend!
Maar niks gaat tegenop seizoen 1 en 2 natuurlijk.
 
Proberen Sons of Anarchy er nog door te krijgen voor 31/12/2020. zal moeilijk worden.

maar wat een serie! Zal misschien wel mijn top 1 Breaking Bad overstijgen.
Ik wil hier ooit ook nog eens aan beginnen maar 7 seizoenen is een pak!
Heb nog redelijk veel andere series die ik ook wil bekijken.
 
Vikings season 6 (voorlopig tot epi 7 nu). Heb lang getwijfeld om eraan te beginnen omdat Season 5 mij enorm teleurstelde, maar ik wilde deze serie toch ooit es afwerken. S6 begint traagjes, maar nu vlot het en haalt het terug een zeker niveau, toch meer dan S5 alleszins. We shall see :)
 
Ik kijk momenteel naar Colony, best wel goed eigenlijk. Enkele toch wel genuanceerde thema's (als we bezet worden door superieure buitenaardse wezens, ga je dan in het verzet of sluit je je aan bij de "collaborateurs"). Wel maar 3 seizoenen en dan gecancelled, terwijl het plan was om er 5 te maken, dus waarschijnlijk volgen de frustraties.
 
Wij zijn eindelijk gestart met Peaky Blinders.. 2 weken geleden mee gestart, nu bezig met s5 .. :oops:
Wat een serie! Ik schaam me een beetje dat we die niet eerder zijn beginnen kijken...
Die serie staat bij mij al jaren stof te vergaren. Ik ben er nog niet toe geraakt.

Blij om te horen dat die toch de moeite blijkt te zijn.

Ik heb Cillian Murphy als acteur leren kennen door zijn rol in "Red Eye" uit 2005.

Ik vraag me af in welke mate Peaky Blinders vergelijkbaar is met Warrior?
 
Dark op Netflix. Eerste twee seizoenen waren fantastisch, het derde seizoen vond ik rommelig. Dat hadden ze beter wat ingekort. Op vlak van sfeerzetting wel heel sterk. Houdt zowat het midden tussen Stranger Things en Twin Peaks, maar dan wat grauwer.

Nu beginnen aan The Haunting of Hill House. Ik kijk niet zo heel vaak naar horror, maar ik kan dit wel smaken.
 
Terug
Bovenaan