TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Warrior S02E10, de laatste van het seizoen. Hopelijk maken ze S03 maar dat is nog twijfelachtig. Cinemax maakt geen nieuwe series meer door dat HBO Max er nu is. Hopelijk komt het er toch nog van want deze serie is geweldig qua actie.
 
Laatst bewerkt:
The Queens Gambit uitgekeken.
Heel mooie serie en ik ben geen schaker dus let niet op de fouten die er in de serie gemaakt zijn (had ik gelezen).
Cinematografie en kledingontwerp was weer om duimen en vingers af te likken, zeker naar de laatste aflevering toe.

Nu begonnen aan De Twaalf, mijn eerste Vlaamse serie sinds jaren.
Nog bezig met The Queen's Gambit but me likey!
 
Begonnen aan seizoen 2 van Below the surface.

Deense thrillerserie op Netflix.
Hier en daar een actie waarbij ik eens met mijn wenkbrauwen moet fronsen, maar over het algemeen wel goed. Ik blijf kijken. :)
 
The Queens Gambit : Top qua opbouw, met een heerlijk charismatische Anna Taylor Joy. Vol visuele flair. Schaken was zelden zo avontuurlijk.
 
Ik zit halverwege aflevering 1 van The 100...
Ik ben echt geen fan van de productiestijl.
Is precies sci-fi gericht op een CSI/NCIS publiek 😆
Is er een reden om toch door te bijten, of blijft alles wel in diezelfde stijl?
 
Fargo S4. Ik had wat negatieve zaken gehoord omdat ze wat afwijken van hun concept (gewone man krijgt met gangsters te maken), maar ik vind het wel weer een erg goed seizoen hoor. Geweldig veel sfeer, muziek zit er weer boenk op, duistere humor, verhaal vol twists and turns, ... Meer van dat!
 
Ik vond Fargo S4 ook wel best okay, zeker Chris Rock.

Zelf net (eindelijk) The Crown S4 uitgezien, blijft ook geniaal goede tv.
 
The Crown season 2 net uitgekeken. Alle lof waardig, best wat bijgeleerd.
Rewatch bezig van Arrested Developement. Aan het twijfelen om de latere afleveringen deze keer mee te pikken. Maar die eerste 3 seizoenen blijven me heilig.
Ook een rewatch van Evangelion bezig. Niet gedacht dat dit zo goed ging overeind blijven.
Om de avond luchtig af te sluiten meestal ook een reviewke van Yahtzee meepikken tegen 0.75 snelheid want anders mis ik de helft van zijn geniale puns.
 
Ratched uitgekeken met de vriendin, goh ja, niet het beste maar ook niet het slechtste

The Crown staat op onze lijst, misschien beginnen we er volgende week aan!
 
Begonnen aan seizoen 2 van Below the surface.

Deense thrillerserie op Netflix.
Hier en daar een actie waarbij ik eens met mijn wenkbrauwen moet fronsen, maar over het algemeen wel goed. Ik blijf kijken. :)
Ik vond die serie wel fijn wegkijken. En ik vond seizoen 2 beter dan het eerste!
 
Terug
Bovenaan