TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Mijn collega zei ook al dat dit een goede serie was, maar had daar nog niet echt van gehoord. Zoals ik het lees een echte aanrader dus?
Ik vind van wel! Naar mijn gevoel is er niet echt een serie waar dit mee te vergelijken valt. Ik zou zeggen, kijk gewoon naar die eerste aflevering en je merkt direct of dit wat is voor je.

Misschien niet de beste maatstaf, maar de IMDB scores per aflevering zijn toch ook consistent hoog.

Die serie staat bij mij al jaren stof te vergaren. Ik ben er nog niet toe geraakt.

Blij om te horen dat die toch de moeite blijkt te zijn.

Ik heb Cillian Murphy als acteur leren kennen door zijn rol in "Red Eye" uit 2005.

Ik vraag me af in welke mate Peaky Blinders vergelijkbaar is met Warrior?

Red Eye was voor ons ook een van die rollen waar hij in opviel. Iets eerder ook nog 28 Days later.. uit 2002.

Warrior ken ik niet, dus de vergelijking kan ik niet maken. Een aanrader?
 
The Queen's Gambit S01E01 gezien gisteren:
Donkere intro, ben wel eens benieuwd naar het vervolg dat ze hier aan zullen breien.
Need to see what all the drama is about, no?
 
Romance of the Three Kingdoms heb ik jaren geleden al gezien. Die staat in mijn top 10 van beste tv series ooit.

Ik ga die tweede zeker eens checken, waarvoor dank. (y)
Heb je the last kingdom al gezien? Dat vind ik echt geweldig. Veel actie en gaat dieper in op de geschiedenis van het het ontstaan van Engeland.
 
Het overlijden van auteur John Le Carré doet er me aan denken iedereen aan te sporen om 'The Night Manager' en 'The Little Drummer Girl' te bekijken.
Warm aanbevolen! :)
 
Heb je the last kingdom al gezien? Dat vind ik echt geweldig. Veel actie en gaat dieper in op de geschiedenis van het het ontstaan van Engeland.
Ja, met Uhtred of Bebbanburg hé? Dat is inderdaad een goede serie.

Ik moet enkel het vierde seizoen nog bekijken.
 
Top Gear S2

Leuk om nog eens een oud seizoen van dit autoliefhebbersprogramma mee te pikken. Blijft goed, de humor tussen de drie presentatoren blijft overeind en heerlijk om die oude bakken te zien.

Lovecraft Country S1

Begon zo, zo ongelooflijk goed. De eerste paar afleveringen waren echt van een enorm niveau, maar je hoort mij al komen: helaas bleef het daar niet bij, het zakte nadien behoorlijk in. Daarnaast ging het ook nog eens van de hak op de tak, bleek de rode draad niet altijd even belangrijk te zijn en wordt het naar het einde toe moeilijker om je in te leven in de hoofdpersonages.

Creepshow S1 (2019)

Geinig om eens te zien, deed me denken qua sfeer aan Kippenvel/Goosebumps van vroeger. Nergens wordt het echt scary, maar het benieuwde 12-jarig jongetje in mij kende weer een heropleving en dat is zeker ook al wat.
 
Ik vind van wel! Naar mijn gevoel is er niet echt een serie waar dit mee te vergelijken valt. Ik zou zeggen, kijk gewoon naar die eerste aflevering en je merkt direct of dit wat is voor je.
Ben halverwege episode 1 van Peaky Blinders geraakt. Zal mijn ding niet zijn.
 
Nog is Brooklyn 99 aan 't zien, blijft geweldig.
Net ook nog eens helemaal gezien op Netflix, blijft idd geweldig! 😁
Ben halverwege episode 1 van Peaky Blinders geraakt. Zal mijn ding niet zijn.
Nee inderdaad, als je halverwege het eerste seizoen niet hooked bent, zal het niets voor jou zijn. Gelukkig verschillen smaken en bestaat er een enorm aanbod aan uiteenlopende content. Wat vind jij bijvoorbeeld dan wel boeiend? Ben altijd benieuwd om nieuwe dingen te leren kennen.
 
Net ook nog eens helemaal gezien op Netflix, blijft idd geweldig! 😁

Nee inderdaad, als je halverwege het eerste seizoen niet hooked bent, zal het niets voor jou zijn. Gelukkig verschillen smaken en bestaat er een enorm aanbod aan uiteenlopende content. Wat vind jij bijvoorbeeld dan wel boeiend? Ben altijd benieuwd om nieuwe dingen te leren kennen.
Net “The Queen’s Gambit” gezien, vond ik tof.

Andere toppers die ik volledig gezien heb:
  • The Bridge
  • The Fall
  • Vikings
  • The IT Crowd
  • Ozark
  • Black Mirror
  • Russian Doll
  • The OA
  • Elite
  • Baby
  • Sorjonen
  • Marcella
  • The Missing
  • La forêt
  • Quicksand
  • White Lines
  • What If
  • Toy Boy
  • Safe
  • Parfum
  • The Stranger
  • Doctor Foster
  • Narcos
  • White Gold
  • Master Of None
  • After Life
  • Sex Education
  • Atypical
  • Rome
  • Spartacus
 
  • Leuk
Waarderingen: Hawk
Net “The Queen’s Gambit” gezien, vond ik tof.

Andere toppers die ik volledig gezien heb:
  • The Bridge
  • The Fall
  • Vikings
  • The IT Crowd
  • Ozark
  • Black Mirror
  • Russian Doll
  • The OA
  • Elite
  • Baby
  • Sorjonen
  • Marcella
  • The Missing
  • La forêt
  • Quicksand
  • White Lines
  • What If
  • Toy Boy
  • Safe
  • Parfum
  • The Stranger
  • Doctor Foster
  • Narcos
  • White Gold
  • Master Of None
  • After Life
  • Sex Education
  • Atypical
  • Rome
  • Spartacus
Daar zitten heel wat dingen tussen die we kennen en goed vinden, maar toch ook veel onbekende, merci voor het mooie lijstje! We zijn hier nét aan het einde van Peaky Blinders, dus op zoek naar iets nieuws 🙂
 
Daar zitten heel wat dingen tussen die we kennen en goed vinden, maar toch ook veel onbekende, merci voor het mooie lijstje! We zijn hier nét aan het einde van Peaky Blinders, dus op zoek naar iets nieuws 🙂
Heb er nog gezien, maar deze kon ik uit het hoofd opnoemen. Hopelijk zitten er inderdaad nieuwe toppers voor jou tussen.

Als je fan bent van thrillers / realistische dingen dan zou ik “The Missing” zeker aanraden mocht je die nog niet gezien hebben.
 
Top Gear S2

Leuk om nog eens een oud seizoen van dit autoliefhebbersprogramma mee te pikken. Blijft goed, de humor tussen de drie presentatoren blijft overeind en heerlijk om die oude bakken te zien.
Waar heb je dit bekeken? Ik zou die oude top gears ook nog is graag zien maar denk dat die alleen te bezien zijn via BritBox zeker?
 
Terug
Bovenaan