TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren aflevering 1 & 2 gezien van Alice in Borderland vandaag de rest 😅
Leuke serie en al aan het wachten op seizoen 2.
 
Op 2 avonden seizoen 2 van The Mandalorian erdoor gejaagd. Wow, wat een seizoen! Stuk beter nog dan het eerste, en vooral veel gefocuster.
 
Net gedaan met When They See Us. Ferme mini serie en crimineel wat ze die gasten hebben aangedaan :(
 
Onlangs The Fresh Prince Of Bel-Air uitgekeken. Dat blijft toch een echt goeie serie. Niet alleen lach je je bijna elke aflevering een breuk, soms zitten er gewoon ijzersterke afleveringen in zoals die met Will zijn vader. Ik vond ook dat de Banks familie eigenlijk wel goeie ouders zijn. Er zitten in veel afleveringen ook levenslessen zoals don't do drugs enz. Het enige nadeel is de nieuwe aunt Viv die ik nie graag zie spelen. De echte is veel beter en kom ook veel meer in beeld.

Nu kijken we naar Sherlock. In heb de eerste 3 seizoenen al gezien maar ik wil het 4e ook zien. Mijn vrouw had er nog niks van gezien. Dat blijft toch ook een heel goeie serie.

We hebben ook Undercover gezien. Goeie serie. Tom Waes kan echt goed acteren vind ik, die komt echt heel natuurlijk over. Waarschijnlijk omdat die in het echte leven ook een half stuk krapuul is/zou geweest zijn :p
Maar hoe belachelijk is het niet dat we in België seizoen 2 niet kunnen zien?
 
Laatst bewerkt:
Onlangs The Fresh Prince Of Bel-Air uitgekeken. Dat blijft toch een echt goeie serie. Niet alleen lach je je bijna elke aflevering een breuk, soms zitten er gewoon ijzersterke afleveringen in zoals die met Will zijn vader. Ik vond ook dat de Banks familie eigenlijk wel goeie ouders zijn. Er zitten in veel afleveringen ook levenslessen zoals don't do drugs enz. Het enige nadeel is de nieuwe aunt Viv die ik nie graag zie spelen. De echte is veel beter en kom ook veel meer in beeld.
Amen to that! :)
 
Blood Drive.
Weird bizarre race serie, wel iets uniek.
Verstand op 0 en kijken.

Alice in Borderland. Wow!
Hevige mix van The Cube - Saw - Battle Royal.
Zonder veel verwachting aan begonnen, nu kan s2 niet snel genoeg beginnen.
 
Sterke uitdager, maar Veep is toch nog van een ander niveau. Youtube staat vol compilaties, mocht je willen, maar beter kijk je gewoon naar die serie want ze is geniaal. Torent imo ver boven Silicon Valley uit. Pikzwarte satire wel. Zeker naar het einde toe, nadat Trump is verkozen, wordt het enorm cynisch. Normaalgezien vind ik overdreven cynisme snel puberaal (zie black mirror) maar hier mag het, gezien de realiteit.
Bij deze Veep op de watchlist gezet. Grote fan van Silicon Valley maar da's ook niet zonder gebreken: imo net een beetje teveel van het "alles lijkt in orde te komen maar valt op't laatste toch in duigen". Wat niet weg neemt dat ik er wel enorm van heb genoten.
 
Terug
Bovenaan