TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Blood Drive.
Weird bizarre race serie, wel iets uniek.
Verstand op 0 en kijken.

Alice in Borderland. Wow!
Hevige mix van The Cube - Saw - Battle Royal.
Zonder veel verwachting aan begonnen, nu kan s2 niet snel genoeg beginnen.

Blood Drive ben ik na 4 afleveringen afgehaakt. Alhoewel ik graag zo'n genre en stijl bekijk zie ik het liever in een film van 1u30 ipv in een serie van 13 afleveringen. It's too much.

Alice in Borderland is wel tof. Ondertussen een aflevering of 3 gezien. Alleen een beetje spijtig dat ik enkel de Engels gedubde versie staan heb
YHBtTy8.gif
 
Blood Drive ben ik na 4 afleveringen afgehaakt. Alhoewel ik graag zo'n genre en stijl bekijk zie ik het liever in een film van 1u30 ipv in een serie van 13 afleveringen. It's too much.

Alice in Borderland is wel tof. Ondertussen een aflevering of 3 gezien. Alleen een beetje spijtig dat ik enkel de Engels gedubde versie staan heb
YHBtTy8.gif

Blood Drive kan inderdaad iets korter gemaakt worden als een film of 6 episodes serie.
 
Blood Drive kan inderdaad iets korter gemaakt worden als een film of 6 episodes serie.
Inderdaad. Spijtig, want dat is voor mij een serieuze domper op de serie. Zo een genre heb ik liever kort maar krachtig en liever niet uitgerokken.
Beetje zoals 'Hobo with a Shotgun', 'Hardcore Henry', 'Crank',....
 
Mijn free apple tv + eens bekeken:
See 9/10
Home before dark 8/10
Ted Lasso 8/10
Servant 8/10
Defending Jacob 8/10

weinig content maar toch allemaal sterke series en sterk verhaal
 
Mijn free apple tv + eens bekeken:
See 9/10
Home before dark 8/10
Ted Lasso 8/10
Servant 8/10
Defending Jacob 8/10

weinig content maar toch allemaal sterke series en sterk verhaal
Thanks ! Ben er ook mee begonnen, voorlopig enkel Ted Lasso gezien en dat was heel fijn. Tof verhaal en goeie humor.
De rest van jouw lijstje staat ook op mijn lijstje. Het volgende zal wellicht the morning show zijn, die wordt door verschillende vrienden aanbevolen.
 
Thanks ! Ben er ook mee begonnen, voorlopig enkel Ted Lasso gezien en dat was heel fijn. Tof verhaal en goeie humor.
De rest van jouw lijstje staat ook op mijn lijstje. Het volgende zal wellicht the morning show zijn, die wordt door verschillende vrienden aanbevolen.
The morning show was ook zeer goed, Aniston en Witherspoon doen dat zeer goed.
Heel de metoo en de gevolgen van die zaken worden mooi gebracht. Verveelde zeker niet en kan je met de vriendin kijken!
 
We hebben ook Undercover gezien. Goeie serie. Tom Waes kan echt goed acteren vind ik, die komt echt heel natuurlijk over. Waarschijnlijk omdat die in het echte leven ook een half stuk krapuul is/zou geweest zijn :p
Maar hoe belachelijk is het niet dat we in België seizoen 2 niet kunnen zien?
Beetje raar ja.
Op VRTnu kon je het even (her)bekijken maar dat is nu ook niet meer mogelijk zie ik.
 
The stand 2020 ep1 en 2
Hoe dikker of langer het Steven King boek, hoe moeilijker de vertaling naar film of TV blijkbaar.

De 2020 versie stelt teleur. Ze begint midden het boek (Boulder Colorado) en springt teveel van tijdslijn naar beginstukken en terug naar Boulder .... terwijl het boekverhaal vrij lineair is. De horror van gans de outbreak is ook weinig of voorzichtig in beeld gebracht alsof m'n in corona tijden niet teveel wou chockeren hiermee ... Hier en der wat uh trippy momenten wel in ep2 , maar deze kunnen ook beter ....
 
The stand 2020 ep1 en 2
Hoe dikker of langer het Steven King boek, hoe moeilijker de vertaling naar film of TV blijkbaar.

De 2020 versie stelt teleur. Ze begint midden het boek (Boulder Colorado) en springt teveel van tijdslijn naar beginstukken en terug naar Boulder .... terwijl het boekverhaal vrij lineair is. De horror van gans de outbreak is ook weinig of voorzichtig in beeld gebracht alsof m'n in corona tijden niet teveel wou chockeren hiermee ... Hier en der wat uh trippy momenten wel in ep2 , maar deze kunnen ook beter ....
:cry:
 
The stand 2020 ep1 en 2
Hoe dikker of langer het Steven King boek, hoe moeilijker de vertaling naar film of TV blijkbaar.

De 2020 versie stelt teleur. Ze begint midden het boek (Boulder Colorado) en springt teveel van tijdslijn naar beginstukken en terug naar Boulder .... terwijl het boekverhaal vrij lineair is. De horror van gans de outbreak is ook weinig of voorzichtig in beeld gebracht alsof m'n in corona tijden niet teveel wou chockeren hiermee ... Hier en der wat uh trippy momenten wel in ep2 , maar deze kunnen ook beter ....
Ik wist niet dat het al uitgezonden was. Ga het eens bekijken.
 
Ik wist niet dat het al uitgezonden was. Ga het eens bekijken.
Elke week een episode op donderdagen, 9 ep. van om en bij de 60 minuten.

Nu ik ga ep3 zeker nog bekijken. Het is niet rot slecht ofzo. Er zou zelf naar het einde iets etxra komen, soort epiloog die niet in het boek te lezen staat .... King zou het zelf geschreven hebben.
 
Een klein beetje teleurgesteld met seizoen 4 van Fargo, krijgt uiteindelijk toch nog wel een dikke 7 van me, wat dus ook wel met onderscheiding is. Komt vooral omdat de vorige seizoenen de lat nogal hoog hebben gelegd.
Nu begonnen met seizoen 1 van The Mandalorian, ook wel spek voor mijnen bek 😍
 
The Mandalorian S2 op 2 dagen gebinged.

Laatste aflevering was niet goed voor mij hart :eek::love:. Wat een topper toch. Jon Favreau had beter de films geschreven. The Mandalorian > sequels
 
Elke week een episode op donderdagen, 9 ep. van om en bij de 60 minuten.

Nu ik ga ep3 zeker nog bekijken. Het is niet rot slecht ofzo. Er zou zelf naar het einde iets etxra komen, soort epiloog die niet in het boek te lezen staat .... King zou het zelf geschreven hebben.

Ondertussen zijn er al enkele series van King die ik gezien heb die ik wel goed vind zoals bv Castle Rock, 11.22.63 en in mindere mate Mr Mercedes.
 
Terug
Bovenaan