Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is de beste film ooit.Gisteren de 4K restauratie van Mulholland Drive gaan zien op het grote scherm
Had die als prille twintiger gehuurd op dvd, maar ben er toen nooit door geraakt en nadien heeft de film nooit meer mijn pad gekruisd
tot gisteren dus
Tja, wat kan ik zeggen, zalig briljante mindfuck van een film he
Na afloop voelde ik me een beetje als een kind dat zijn puzzel netjes heeft afgewerkt maar tot de vaststelling komt dat er nog een paar stukjes ontbreken.
En hoe meer ik er over lees, hoe meer puzzelstukjes ik lijk te vinden
Waar ben je gaan kijken? In Gent is het enkel Sphinx maar het geluid valt daar te vaak tegen en Mulholland Drive zonder deftig klinkende soundtrack is als @Lint die zijn fluit niet uithaalt (leuk, maar toch een beetje een teleurstelling).Gisteren de 4K restauratie van Mulholland Drive gaan zien op het grote scherm
Had die als prille twintiger gehuurd op dvd, maar ben er toen nooit door geraakt en nadien heeft de film nooit meer mijn pad gekruisd
tot gisteren dus
Tja, wat kan ik zeggen, zalig briljante mindfuck van een film he
Na afloop voelde ik me een beetje als een kind dat zijn puzzel netjes heeft afgewerkt maar tot de vaststelling komt dat er nog een paar stukjes ontbreken.
En hoe meer ik er over lees, hoe meer puzzelstukjes ik lijk te vinden
Waar kunnen we die al bekijken?The Fabelmans
Top tier Spielberg. De kleuren alleen al. Wat een meesterverteller is het toch.![]()
Blijkbaar in Brussel op 31/12:Waar kunnen we die al bekijken?
Ten eerste weet ik niet of ge mij tagt omdat het Lynch is, want dat is wel mijn favo regisseur.Waar ben je gaan kijken? In Gent is het enkel Sphinx maar het geluid valt daar te vaak tegen en Mulholland Drive zonder deftig klinkende soundtrack is als @Lint die zijn fluit niet uithaalt (leuk, maar toch een beetje een teleurstelling).

Oh man zo kut, het is Spielberg of all names. Eerst Northman, nu Babylon die flopt (ok afwachten met die storm), maar laat Cameron maar smeken om geld voor nen overroepen pocahontas scifi film.In de USA is die al verschoven naar de streamingdiensten.
Het was helaas een box office flop (een van de weinige van Spielberg), het haalde maar 10 miljoen dollar in de USA binnen en vele theaters hadden niet eens zin om hem op de affiche te zetten. Tegen een budget van 40 miljoen dollar is het een stevig verlies voor de studio. Uiteraard kan het nog wat succes halen in het buitenland, dus de 100 miljoen zit er mss nog in (optimistisch gerekend).Oh man zo kut, het is Spielberg of all names. Eerst Northman, nu Babylon die flopt (ok afwachten met die storm), maar laat Cameron maar smeken om geld voor nen overroepen pocahontas scifi film.
In Kinepolis Gent tonen ze hem ook, weliswaar in zaal 11Waar ben je gaan kijken? In Gent is het enkel Sphinx
Het was helaas een box office flop (een van de weinige van Spielberg), het haalde maar 10 miljoen dollar in de USA binnen en vele theaters hadden niet eens zin om hem op de affiche te zetten. Tegen een budget van 40 miljoen dollar is het een stevig verlies voor de studio. Uiteraard kan het nog wat succes halen in het buitenland, dus de 100 miljoen zit er mss nog in (optimistisch gerekend).
![]()
Amazon Prime Video: The Fabelmans Is Now Available To Stream at Home | TV Guide
#AmazonPrimeVideo: #TheFabelmans Is Now Available To Stream at Homewww.tvguide.com
Dat is een deel van het probleem maar de studio's geloven ook gewoon niet meer in mid budget films. Die zitten op een sterke neerwaartse spiraal. Momenteel is dat voor een groot deel te wijten aan covid, waarvan de filmindustrie nog steeds aan't herstellen is. Veel studio's zetten alles op de geldmachines, of dat nu superheldenfilms zijn, franchises of bekende IP's zoals Top Gun. De meer interessante films met kleiner budget zijn voor hun nu te riskant. Voor één Everything Everywhere All At Once (zo'n beetje het enige box office lichtpunt), heb je een hoop bestaande uit The Northman, The Fabelmans, Tár, Three Thousand Years of Longing... die heel hard geflopt zijn.Toont gewoon weer eens aan hoe gatachterlijk het grote publiek is. Als het geen superhelden of spektakel is, dan trekt er geen kat nog naar de bioscopen om nacho's en popcorn in hun smoel te proppen op een vrijdagavond.
Sorry, cynisch momentje.