D
Deleted member 95
Guest
Purple Hearts
Leuke film met best goede (maar compleet overproduced) muziek.
Leuke film met best goede (maar compleet overproduced) muziek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Begon inderdaad niet slecht. Actiescenes waren top. Plots gooit men alle logica overboord en had ik den indruk dat men er snel een einde aan moest breien.Day Shift
De film begon goed en zelf de huisscene met Scott Adkins was goed, maar daarna ging hij ineens bergaf. Waarover ging de film trouwens? Vampieren allemaal laten samenkomen tot 1 plek? Die Franco kan toch ook niet acteren imo..
Hoe zit dat nu met vampieren, die kunnen dus goed worden maar dan ook slecht aangezien Franco en die griet dan allebei goed zijn maar alle andere vampieren blijkbaar slecht?

) en er tussendoor nog wel wat andere genres in vermengen.
. Zeker top drie Almodovar voor mij.Ik heb al een hoop van zijn films gezien en zijn meer recente films liggen me beter dan het ouder werk. Ik vind hem een interessante regisseur omwille van de stijl die je hierboven beschrijft, maar soms zijn zijn (vooral oudere) films me wat te hectisch of druk. Ik probeer ook wel nog altijd zijn films mee te pikken.Volver - Almodovar ondertussen was het nummer negen van de brave man, bij de vorige acht zaten een paar absolute voltreffers (La Mala Educacion, Mujeres al borde...) en een paar die ik maar gewoontjes vond (Dolor Y Gloria, Julietta). Maar prikkelen om een nieuwe te kijken doet de man vrijwel altijd.
En dat komt omdat hij, hoewel relatief veel van t zelfde, echt wel uniek is ten opzichte van de rest van de filmwereld. Ik ken er weinig die zoveel kleur en kitsch kunnen omhoog trekken tot het niveau dat hij hier in Volver weer bereikt. Er zijn weinig mensen die een groep hysterische vrouwen zo'n geweldige flow kunnen meegeven en in al die chaos zo makkelijk het perfecte ritme voor een film kunnen vinden. Er zijn er niet te veel die zuiver drama (het graven van de kuil bv) zo vlotjes kunnen vermengen met zuivere komedie (het scheten momentje was zooo goed) en er tussendoor nog wel wat andere genres in vermengen.
En wat een vrouw én actrice is Penelope Cruz, dat is gegarandeerd randje wettelijk zo'n présence.
Kort samengevat een geweldig leuke zwierige vlotheid zonder daarom niks te vertellen te hebben, vond deze heel aangenaam. Zeker top drie Almodovar voor mij.
.
.
).Weet je welke versie van de film je gezien hebt? Theatrical, director's cut, final cut? Dat kan zeker impact hebben op het laatste punt dat je omschrijft ivm Deckard zelf, want dat is net een van de meest belangrijke punten/vraagstukken uit de hele film en komt niet in elke versie van de film even goed tot zijn recht.Gisteren eindelijk (don't shoot me) blade runner gezien. Stond al lang op het lijstje nadat ik die enkele jaren geleden een keer opgezet had maar na een kwartier had afgezet.
Ik begrijp in alle eerlijkheid niet waarom die film zo hoog aangeschreven staat? De cinematografie is zeer geslaagd en de sfeer van de film is prachtig in beeld gebracht. Stelt ook enkele interessante vragen over ons leven en AI. Maar het plot is toch gewoon super basic (en vol gaten) en Deckard is zo een saai personage? Die heeft geen diepte en maakt geen evolutie gedurende het verhaal.
Gisteren eindelijk (don't shoot me) blade runner gezien. Stond al lang op het lijstje nadat ik die enkele jaren geleden een keer opgezet had maar na een kwartier had afgezet.
Ik begrijp in alle eerlijkheid niet waarom die film zo hoog aangeschreven staat? De cinematografie is zeer geslaagd en de sfeer van de film is prachtig in beeld gebracht. Stelt ook enkele interessante vragen over ons leven en AI. Maar het plot is toch gewoon super basic (en vol gaten) en Deckard is zo een saai personage? Die heeft geen diepte en maakt geen evolutie gedurende het verhaal.
Is het gewoon omdat in 1982 deze film nu eenmaal op het vlak van special effects heel speciaal was en de setting?
Wat PBR streetgang zegt. Er zit zo'n onderscheid tussen de drie versies dat je dit het beste kunt vergelijken met Justice League van Joss W en die van Zack Sn.Weet je welke versie van de film je gezien hebt? Theatrical, director's cut, final cut? Dat kan zeker impact hebben op het laatste punt dat je omschrijft ivm Deckard zelf, want dat is net een van de meest belangrijke punten/vraagstukken uit de hele film en komt niet in elke versie van de film even goed tot zijn recht.
Voor de rest som je alle pluspunten mooi op, dus ik snap niet helemaal wat je klachten zijn om eerlijk te zijn. Basic plot zie ik niet als een pijnpunt, dat is ook niet het belangrijkste element van de film. Het belangrijke en het fascinerende aan BR zijn net die onderdompeling in een alternatieve, futuristische wereld en dan de filosofische vraagstukken over mens en machine, over waarheid en simulatie, al die goeie stuff
Ik heb de final cut gezien. Leek me de beste versie.Weet je welke versie van de film je gezien hebt? Theatrical, director's cut, final cut? Dat kan zeker impact hebben op het laatste punt dat je omschrijft ivm Deckard zelf, want dat is net een van de meest belangrijke punten/vraagstukken uit de hele film en komt niet in elke versie van de film even goed tot zijn recht.
Voor de rest som je alle pluspunten mooi op, dus ik snap niet helemaal wat je klachten zijn om eerlijk te zijn. Basic plot zie ik niet als een pijnpunt, dat is ook niet het belangrijkste element van de film. Het belangrijke en het fascinerende aan BR zijn net die onderdompeling in een alternatieve, futuristische wereld en dan de filosofische vraagstukken over mens en machine, over waarheid en simulatie, al die goeie stuff