Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tip, ziet er leuk uit.Old Henry
Sterke kleinschalige western!
According to Nelson, he was heating up his food when he came across an email that offered him the title role. His initial response was to say, "Well, it happened. You've been offered a character that's described as old."
Het einde is toch heel duidelijk?The Matrix Revolutions
Rewatch 146. Helemaal klaar voor Resurrections nu. Ook wel genoten van deze, al denk ik dat veel mensen het einde a la Lost niet snappen en de film daardoor minder vinden. Wat me wel opviel is dat de CGI van Revolutions veel beter is dan die van Reloaded (Burly Brawl CGI bvb) terwijl die volgens mij nochtans in hetzelfde jaar verschenen zijn?
OK... MR ANDERSONIk heb de nieuwe trailer van Resurrections gezien en ik moet zeggen, I like where this is going.
Ben ook wel tevreden met waar de trailer volgens mij naartoe gaat.Het einde is toch heel duidelijk?
Ik heb de nieuwe trailer van Resurrections gezien en ik moet zeggen, I like where this is going.
Edit: wat je zegt over The Animatrix is inderdaad waar. Het geeft toch serieus wat extra randinformatie om dat universum uit te diepen.
Heb die films allemaal aan elkaar gekeken.Gisteren eens aan The Human Centipede 3 begonnen. De eerste twee (zeker de tweede) vond ik heel goed in dit genre en daarom wou ik toch ook deel drie bekijken. Ik vreesde wel een Hostel-scenario. De eerste twee delen goed om dan met bagger af te komen.
En jawel, na 10 minuten heb ik het afgezet. Een gevangenisdirecteur die als cowboy verkleed is en echt een karikatuur is. Hetzelfde geldt voor zijn hulpje. Dat is gewoon een slecht afkooksel van de creep uit de tweede film.
Geen idee of het de moeite is om nog eens een poging te doen.
Stop met door het lint te gaan.OK... MR ANDERSON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ook wel tevreden met waar de trailer volgens mij naartoe gaat.
Wat betreft Revolutions:
Je kan dat einde toch op meerdere manieren interpreteren? Smith is na die absorption van Neo terug bij de source aangezien Neo daar jacked in was. Heeft The Source dan toegang om Smith te deleten?
Neo: And why would a program be deleted?
Oracle: Maybe it breaks down. Maybe a better program is created to replace it - happens all the time, and when it does, a program can either choose to hide here, or return to The Source.
The Oracle zegt ook ergens van "if the system doesn't balance itself, it will be destroyed. Neo is de anomaly en Smith (als Anti-Neo) balanceert het systeem terug. Na die absorption is het systeem terug uit balans en heeft Smith geen purpose meer.
Ik denk ook dat de vele gelijkenissen met het verhaal van Jezus voor veel kijkers verloren gaat. Eigenlijk zit er zoveel symboliek in die trilogie.
Ook gezien. Qua sfeer zit de film erg goed, heel beklemmend (grotendeels door een intense Cumberbatch) maar op het einde bleef ik toch wat op mijn honger zitten...The Power of The Dog kon wel eens het perfecte evenwicht gevonden hebben tussen artsy en mainstream. Heel geslaagd voor mij.
Smith wordt van binnenuit vernietigd (na die absorption) door Neo, waarbij ook Neo vernietigd wordt. Daarom is er ook geen 'unbalance' en kan de matrix gewoon rebooten naar de volgende cycle (de 7de?) i.p.v. de onvermijdelijke crash. Machines content, machines laten ons gerust dus wij content, en we leefden nog lang en gelukkig in vrede.
Blijft één van mijn favoriete films (of serie van films). En de nieuwe komt uit om mijn verjaardag. Nog aan het twijfelen of ik effectief naar de cinema zou gaan.The Matrix
Werd hier toch redelijk met de grond gelijk gemaaktAl iemand de nieuwe w817 film gezien ? ben er wel benieuwd naar, heb daar vroeger altijd naar gekeken. Denk morgen pas voor groot publiek maar er was een avant premiere vrijdag dacht ik.
Ik vond die zeker niet geweldig nee. En er zijn er hier nog gepasseerd. Beetje een rommeltje. Voor de fans niks dramatisch maar of hij nu per se nodig was deze film, mja nee dan maar.Werd hier toch redelijk met de grond gelijk gemaakt
BG is dan ook verkeerd.BG deelt uw mening niet![]()