Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik zeg niet nee maar ik vind em eigenlijk al te oud. Craig was er 38 toen hij begon, Connery 30. Elba is er al 49 hoeveel films kan je daar nog mee maken tot het ongeloofwaardig wordt (wat met Moore wel een beetje gebeurd is).
Good point, maar MOET het dan dat we X bond films ermee moeten maken? Liever 1 a 2 goede films met dezelfde acteur, dan 10 waarvan 80% eigenlijk platte kak is.

Elba is een top acteur maar laat hem maar de geschiedenis ingaan als Luther of Heimdall, dat is ook al iconisch.
Ge hebt nog al eens zoiets laten vallen, maar Heimdall legendarisch? Dat is toch een klein en nutteloos deeltje van het MCU geweest?
Ze hebben hem zelfs gewoon ge-woman-in-the-fridge'ed om Thor was motivatie te geven... dat dan in dezelfde scene nog eens werd teniet gedaan omdat Loki ook dood ging en die impact vele groter was.

Ik zit niet meteen de wachten op weer een pure reboot met een jonge Bond die net zijn double O status gekregen heeft.

Elba als een wat oudere, ervaren Bond zou gewoon heersen. Die kerel ziet er op zijn 49ste trouwens fitter uit dan de meeste late dertigers en is gewoon een ijzersterke acteur.

Maar eerst de Luther film!!

Good point, maar MOET het dan dat we X bond films ermee moeten maken? Liever 1 a 2 goede films met dezelfde acteur, dan 10 waarvan 80% eigenlijk platte kak is.

Ge hebt nog al eens zoiets laten vallen, maar Heimdall legendarisch? Dat is toch een klein en nutteloos deeltje van het MCU geweest?
Ze hebben hem zelfs gewoon ge-woman-in-the-fridge'ed om Thor was motivatie te geven... dat dan in dezelfde scene nog eens werd teniet gedaan omdat Loki ook dood ging en die impact vele groter was.
Ok ja dat van Heimdall is misschien een generatieding. Maar met Luther heeft em toch zen rol dan. Als het dan gaat om iets oudere acteurs: waarom niet Cillian Murphy?

ben overtuigd, het gaat deze maand een 007 maandje worden. Opgegroeid met Pierse Brosnan films, grote fan van de laconische Craig bond. De bonds daarvoor nooit echt actief onthouden. Vanaf welk jaartal is het bekijkbaar ?

Elke bondfilm is bekijkbaar. Ook de oude die hun charmes nog altijd hebben.
Ja er zitten een paar draken tussen maar laat je dat niet weerhouden.
Roger Moore blijft voor mij nog altijd de beste 007.

ben overtuigd, het gaat deze maand een 007 maandje worden. Opgegroeid met Pierse Brosnan films, grote fan van de laconische Craig bond. De bonds daarvoor nooit echt actief onthouden. Vanaf welk jaartal is het bekijkbaar ?
Bwa je kan er niet echt een jaar op plakken.

Connery: eerste 2 zoeken heel hard de formule. Vanaf goldfinger hebben ze die en die is nog altijd wel de backbone van de reeks.

Lazenby: nooit gezien

Moore: heel campy humor met momenten en wilt ook wat inpikken op wat toen populair was (star wars was populair dus laat ons bond naar de ruimte sturen in moonraker, enter the dragon was populair dus we sturen bond naar een eiland in the man with the golden gun,...) dat en dat Moore naar het einde echt te oud was

Dalton: veel serieuzer als Moore en harder

Laatst bewerkt:
Ik zou Elba echt een ideale tussenpaus vinden voor twee of drie films zoals Lint zegt. Nog meer actie, nog grittier zou hem wel liggen.

Maar nadien vind ik het dan wel tijd voor een meer suave Bond. Taron Egerton of Tom Holland kunnen dan wel. Ook Timothee Chalamet zou ik graag zien komen!

Ik zou Elba echt een ideale tussenpaus vinden voor twee of drie films zoals Lint zegt. Nog meer actie, nog grittier zou hem wel liggen.

Maar nadien vind ik het dan wel tijd voor een meer suave Bond. Taron Egerton of Tom Holland kunnen dan wel. Ook Timothee Chalamet zou ik graag zien komen!
Egerton ja, zeker na zen passage in kingsman. Holland vind ik iets te babyface en laat Chalamet nog maar even vechten om Arrakis

Het moet sowieso een Brit zijn. Ik gooi Jack O'Connel in de nominatiepot.

Drie jaar geleden ging ik sowieso Robert Pattinson zeggen...maar nu die de Bat is.

Tenet toont dat hij wel epic geweest zou zijn als Bond.

Terug
Bovenaan