Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Good point, maar MOET het dan dat we X bond films ermee moeten maken? Liever 1 a 2 goede films met dezelfde acteur, dan 10 waarvan 80% eigenlijk platte kak is.Ik zeg niet nee maar ik vind em eigenlijk al te oud. Craig was er 38 toen hij begon, Connery 30. Elba is er al 49 hoeveel films kan je daar nog mee maken tot het ongeloofwaardig wordt (wat met Moore wel een beetje gebeurd is).
Ge hebt nog al eens zoiets laten vallen, maar Heimdall legendarisch? Dat is toch een klein en nutteloos deeltje van het MCU geweest?Elba is een top acteur maar laat hem maar de geschiedenis ingaan als Luther of Heimdall, dat is ook al iconisch.
Ok ja dat van Heimdall is misschien een generatieding. Maar met Luther heeft em toch zen rol dan. Als het dan gaat om iets oudere acteurs: waarom niet Cillian Murphy?Good point, maar MOET het dan dat we X bond films ermee moeten maken? Liever 1 a 2 goede films met dezelfde acteur, dan 10 waarvan 80% eigenlijk platte kak is.
Ge hebt nog al eens zoiets laten vallen, maar Heimdall legendarisch? Dat is toch een klein en nutteloos deeltje van het MCU geweest?
Ze hebben hem zelfs gewoon ge-woman-in-the-fridge'ed om Thor was motivatie te geven... dat dan in dezelfde scene nog eens werd teniet gedaan omdat Loki ook dood ging en die impact vele groter was.
I would watch it.Tom Hardy?
Allerzins beter dan Murphy en op voorwaarde dat hij zijn accent uit Peaky Blinders thuis laat.Tom Hardy?
Wie?Idris Elba is legendarisch als Stringer Bell en als niks anders!
Bijna juistIdris Elba is legendarisch als Stringer Bell en als niks anders!
Wou ik ook nog voorstellen, maar is eigenlijk ook al te oud. Wel heel goeie acteur die diverse rollen aan kan.Tom Hardy?
Bwa je kan er niet echt een jaar op plakken.ben overtuigd, het gaat deze maand een 007 maandje worden. Opgegroeid met Pierse Brosnan films, grote fan van de laconische Craig bond. De bonds daarvoor nooit echt actief onthouden. Vanaf welk jaartal is het bekijkbaar ?
Egerton ja, zeker na zen passage in kingsman. Holland vind ik iets te babyface en laat Chalamet nog maar even vechten om ArrakisIk zou Elba echt een ideale tussenpaus vinden voor twee of drie films zoals Lint zegt. Nog meer actie, nog grittier zou hem wel liggen.
Maar nadien vind ik het dan wel tijd voor een meer suave Bond. Taron Egerton of Tom Holland kunnen dan wel. Ook Timothee Chalamet zou ik graag zien komen!
Ook Timothee Chalamet zou ik graag zien komen!