Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Green Book (2018) vind ik dan een betere hedendaagse film met racisme als hoofdthema.

Gennuanceerde reactie!
Ja, had even geen tijd of goesting om daar dieper op in te gaan. Bij deze:Gennuanceerde reactie!
Ja, was wellicht cheesier en ham-fisted etc dan ik in gedachten heb. Misschien verkies ik de stijl gewoon meer dan DTRT.
In my defense als het daarover gaat: films als Forrest Gump, the green mile en shawnshank Redemption kan ik ook niet uit staan. Dus misschien is het mij hier wel ontgaan. ;D
Om verder te gaan op de 2 vetgedrukten: van zodra ik weet dat Tom Hanks de hoofdrol speelt, weet ik met 99.99% zekerheid dat het een AmErICaN HeRO film gaat worden en dat het niets voor mij zal zijn.Gennuanceerde reactie!
Ja, was wellicht cheesier en ham-fisted etc dan ik in gedachten heb. Misschien verkies ik de stijl gewoon meer dan DTRT.
In my defense als het daarover gaat: films als Forrest Gump, the green mile en shawnshank Redemption kan ik ook niet uit staan. Dus misschien is het mij hier wel ontgaan. ;D
), al was de bedoeling dus een serieus drama. Maar eigenlijk omdat de film semi-autobiografisch is, geeft de film een interessante kijk van wat er in het hoofd van Wiseau afspeelt, en daarom vind ik het eigenlijk wel boeiend.Ik heb enkel The Disaster Artist gezien en The Room niet. Ik zie het eigenlijk niet zitten om die te bekijken omdat het eigenlijk "waste of time" is en als je TDA gezien hebt weet je toch min of meer waarover het gaat.In principe heb ik me zelf met The Room geamuseerd, en nu ik The Disaster Artist heb gezien is de dubbel enorm de moeite waard, omdat The Room ondanks dat hij zo een slechte status heeft en een verschrikkelijke film is, niet intentioneel wel een zeer interessante semi-autobiografische film is over iemand die duidelijk mentaal niet ok is. In dat opzicht is The Room een tragikomedie (met misschien elementen van een stonerkomedie), al was de bedoeling dus een serieus drama. Maar eigenlijk omdat de film semi-autobiografisch is, geeft de film een interessante kijk van wat er in het hoofd van Wiseau afspeelt, en daarom vind ik het eigenlijk wel boeiend.
Ik heb enkel The Disaster Artist gezien en The Room niet. Ik zie het eigenlijk niet zitten om die te bekijken omdat het eigenlijk "waste of time" is en als je TDA gezien hebt weet je toch min of meer waarover het gaat.
. Gewoon het eerste voorbeeld dat ik kon vinden, maar letterlijk ELKE film (en het zijn er genoeg) is hilarisch:Vergeet Hard Ticket To Hawaii niet...Samurai Cop en The Room zijn fun indeed. En dan The Happening, Miami Connection, en ALLES van Neil Breen!!!
Vooral die laatste is echt comedy gold. Gewoon het eerste voorbeeld dat ik kon vinden, maar letterlijk ELKE film (en het zijn er genoeg) is hilarisch:
Just die is ook all kinds of awesome...skateboard assassin bazooka kill FTW!!!!!Vergeet Hard Ticket To Hawaii niet...
Die hebt ge van mij.Het beste aan The Room imo is vooral hoe ongelofelijk shitty de smalltalk is geschreven. Maar de beste so bad it's good flick is Samurai Cop.
Ge had moeten zeggen:"Dankzij Forumgebruiker zijn uitstekende tip heb ik Samurai Cop ontdekt, want zelf was ik daar nooit opgekomen."Ja maar deze thread dient om films aan te raden, geen forumgebruikers.Die hebt ge van mij.Ge had moeten zeggen:"Dankzij Forumgebruiker zijn uitstekende tip heb ik Samurai Cop ontdekt, want zelf was ik daar nooit opgekomen."