Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Do The Right Thing nog niet gezien?Klein beetje off-topic maar ook helemaal geen apart topic waard:
![]()
Pijnlijke blunder in Cannes: Spike Lee verklapt winnaar Gouden Palm
Ontsteltenis tijdens de uitreiking van de prestigieuze filmprijs Gouden Palm in Cannes: de Amerikaanse regisseur Spike Lee verklapte in een moment van verwarring veel te vroeg dat Titanede winnaar zou zijn. Het pijnlijke moment werd daarna als klap op de vuurpijl nog eens overgedaan. ‘Ik heb het...www.standaard.be
Spike Lee die blundert. Ik vond zijn films al wat prul en hij stond al gekend om wat idiote uitspraken en gedragingen, maar dit slaat weer alles.
Hoe moet ik ooit nog zijn andere films iet of wat objectief beoordelen... Ik weet het niet. Onlangs achtergekomen dat 25th Hour ook van hem is en dat heb ik destijd ook maar 6/10 gegeven.
Damn Jules, arme Annie Hall.![]()
Annie Hall
Black Widow
Chinatown
Straw Dogs
Do The Right Thing nog niet gezien?
Soow, Annie Hall inderdaad...![]()
Annie Hall
Black Widow
Chinatown
Straw Dogs

Iedereen zit maar te zeiken over Annie Hall, maar geen 5 sterren voor Chinatown doet mij veel meer pijn![]()
Annie Hall
Black Widow
Chinatown
Straw Dogs
.Kvond de Woody vooral overkomen als iemand die iets te graag zichzelf interessant wou vinden en dat stoorde mij nog het meest vanalDamn Jules, arme Annie Hall.
Woody Allen zal niet de regisseur voor u zijn als één van z'n beste films u zo slecht bevallen is.
Wie weet ooit bij ne rewatch ma voor nu is een 4/5 toch ook al mooi?Iedereen zit maar te zeiken over Annie Hall, maar geen 5 sterren voor Chinatown doet mij veel meer pijn.
The Room (2003):
Dank je aan de troll die James Franco noemt zodat ik deze film moest zien... Het was wel inderdaad een zo slecht dat hij goed wordt film. Hetgeen dat het meest slecht is zijn de dialogen gevolgd door acteerprestaties en het script, maar er zijn andere elementen die ook echt niet goed zijn. Ook de end credits scène of de eerste scène zegt al heel veel film.
Lijkt soms wel op Samson & Gert, maar in plaats van dat iedereen moet kloppen omdat de bel het niet doet, komt iedereen gewoon maar binnen. Personen met een IQ van 70 die allemaal geen enkele hobby hebben buiten maar zeggen over hoe goed en gevoelig Johnny is, en dat hij hun favoriete klant is, of hun favoriete beste vriend is.
Ik was er half mee aan het lachen. Vier * is inderdaad mooi, maar Chinatown is wel echt 1 van de weinige films die voor mij 5 * verdient.Wie weet ooit bij ne rewatch ma voor nu is een 4/5 toch ook al mooi?

Vergeet het, Lint. Het is BeyondGaming.Ik was er half mee aan het lachen. Vier * is inderdaad mooi, maar Chinatown is wel echt 1 van de weinige films die voor mij 5 * verdient.
Heb die in 2005, op een maand tijd, zestienmaal bekekenKung Fu Hustle (2004) - 8/10
Rewatch en toch paar keer gelachen. Een film die zichzelf niet te serieus neemt en daar zijn sterkte uit haalt. Niet te lang en toffe actiescenes. Doet er mij aan denken dat ik ook nog eens naar Black Dynamite (2009) moet kijken.
.
.