Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ik had ook dat gevoel; de apocalyptische wereld en de 'clicker'-achtige wezens...A Quiet Place 2: 8/10, ik vond hem beter dan de eerste, aangenaam verrast. The Last of Us vibe is strong in this one.
Ivm A Quiet Place Part II:
Die kannibalen of cult, wat het ook moge zijn. Ik vond het dom. Iemand die je als vijand beschouwt vol hangen met spullen die lawaai maken? Suicide. Alsook het vele praten in tegenstelling tot de eerste film. Kan allemaal plots.
Heb die onlangs ook nog eens teruggezien, voor mij toch zeker een 8/10. Vind hem toch enorm sfeervol en ik hou wel van het slow-burn genre (niet voor iedereen natuurlijk).The Ninth Gate: 4/10, met momenten amusant, met momenten een totale kakfilm.
Is kakfilm tout courtHeb die onlangs ook nog eens teruggezien, voor mij toch zeker een 8/10. Vind hem toch enorm sfeervol en ik hou wel van het slow-burn genre (niet voor iedereen natuurlijk).
Wat vind jij er dan bv "kak" aan?
Maar dat was toch ook de bedoeling? Mij leek het alsof ze bewust hun vijanden wilden...opofferen aan die wezens (door ze vol te hangen met bellen).

Ik heb een voorliefde voor trage en donkere films, en deze leek die eigenschappen te willen combineren, was op papier dus perfect voor mij. Het 'donkere' (en mystieke) vond ik een beetje gefaald en soms zelfs onbedoeld lachwekkend worden. Het 'trage' werd eerder een totaal stuurloos script. Het modderde allemaal maar wat aan. Het toppunt was dat Depp precies het gewicht van heel de film moest dragen, maar de acteerprestaties van quasi alle andere acteurs waren zo ondermaats dat hij daar gewoon niet op zijn plaats leek. Enkel Frank Lagella vond ik nog wel goed, maar Polanski zijn wederhelft... Wtf zeg.Heb die onlangs ook nog eens teruggezien, voor mij toch zeker een 8/10. Vind hem toch enorm sfeervol en ik hou wel van het slow-burn genre (niet voor iedereen natuurlijk).
Wat vind jij er dan bv "kak" aan?
Ik was op deze film gekomen door de lovende kritieken op dit forum. Ik was nog niet veel ontgoocheld geweest na een aangeraden film, maar deze film was er wel 1 van en dit vat het voor mij ook heel goed samen.Ik heb een voorliefde voor trage en donkere films, en deze leek die eigenschappen te willen combineren, was op papier dus perfect voor mij. Het 'donkere' (en mystieke) vond ik een beetje gefaald en soms zelfs onbedoeld lachwekkend worden. Het 'trage' werd eerder een totaal stuurloos script. Het modderde allemaal maar wat aan. Het toppunt was dat Depp precies het gewicht van heel de film moest dragen, maar de acteerprestaties van quasi alle andere acteurs waren zo ondermaats dat hij daar gewoon niet op zijn plaats leek. Enkel Frank Lagella vond ik nog wel goed, maar Polanski zijn wederhelft... Wtf zeg.
Bedankt voor deze verduidelijking.Is kakfilm tout court

6/10Predator (de eerste): zalig dat jaren 80 over the top macho gedoe met Arnie en zijn bodybuilding groepje dat mocht acteren.
dat kunt ge zelf geen punten geven zo'n film![]()