Gravity 3 jaar terug nog in IMAX 3D meegepakt int BFI London. 'T is verre van een perfecte film, maar toch wel een fameuze cinema ervaring ze. Origineel gehoopt van Dunkirk te kunnen herbekijken in IMAX maar toen net gemist.
Hugo spijtig genoeg ook gemist in de cinema
Sowieso wel een Scorsese die meer lof verdient.
ot: Wrath of Man. Eens een mindere Ritchie. Mist een beetje de volwaardige Ritchie productie, weinig complexe actiescenes die bijna percussief ge-edit zijn. Met Statham zijn kop op de cover had ik dit ook wel verwacht. Ma bon ik heb hem nog uitgezien, en da's tegenwoordig toch wel wat.
Zeker de moeite als je een zeer simpele actie film wilt zoals ze 30 jaar terug elke paar maanden uitbrachten. Is overigens een adaptatie van Le
Convoyeur(2004), iemand deze al gezien?
A Beautiful Day in The Neighbourhood
Nauwelijks echt bekend met
het fenomeen dat Mr. Rogers is maar euh samen met de vriendin net geen volle doos kleenex geleegd. And not in a good way

Enorm interessant personage en tijdperk mbt de invloed van "kabel televisie". Gebruik
deze scene gerust als trailer.
Godzilla King of The Monsters
Na het bekijken van het geweldige Kong versus Godzilla tot het besef gekomen dat in 2019 er nog een Godzilla film was uitgebracht. Zowel Kong's Skull island en Kong versus Godzilla hadden eigenlijk de slechte smaak van Godzilla(2014) bijna volledig weggespoeld maar uiteindelijk toch nog best sceptisch aan deze begonnen. Onterecht. Zeer waardige monster film. Volgende moet ik toch wel in de cinema gaan zien.
Tom Yum Goong aka "The Protector" aka
Na een paar 100x de "
Terry Yum Goong" spoof te zien eindelijk deze eens opgezet. Ik ga toch nooit echt fan zijn van die Thaise producties.
Yes Tony Yaa is best badass en kan serieus wat stampen en kloppen geven maar zonder iets van scherp oog qua regie valt dat allemaal toch wel in het water. Geef mij dan maar veel camera trickery en hyperediting ipv iemand die 400 slagen aan 80% van zijn kracht geeft aan die arme arme extra's. En wat een maf verhaal, hak op den tak all over the place, mits wat drank had ik hier waarschijnlijk wat meer humor uit gehaald maar mijn verwachtingen voor een ballet van geweld waren gezet.