Die doet gewoon zijn ding en meestal doet die gewoon goed. Zelfs van Daylight kan ik genieten. Ge weet aan wat ge u kunt verwachten en it always delivers.
Deathrace 2000 ftw!
Deathrace 2000 ftw!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het meeste van de man ook wel zien. Rocky 5 was dan wel de rocky teveel net zoals dat rambo IV de rambo teveel wasEr word soms wel is lacherig over gedaan maar Stallone heeft wel een deel heel goeie films vind ik. Cliffhanger en Copland steken voor mij er bovenuit.
over rocky i agree,Kan het meeste van de man ook wel zien. Rocky 5 was dan wel de rocky teveel net zoals dat rambo IV de rambo teveel was

Ook opgezet en ik vond die nog wel plezant om te zien. Plot rammelde en ik miste heel wat, maar ik verwachte dan ook geen Bergmaneske existentiële arthousezombiefilm.Army of the dead
Toch een kans gegeven en vind hem best meevallen. Ik lees onfaire comments over Dave Bautista... Ja hij is geen oscar material maar is dit nodig voor een zombie slasher?
Vond hem leuke 80s feel hebben.ok misschien ietsje te lang maar who cares. Verveelde geen minuut.
Army of the Dead. (4/10)
Ik snap echt niet wat mensen goed aan vinden. Eerste 45minuten gebeurt er echt gewoon niks. Karakters blijven leeg. Ik had ook het gevoel dat ik deze film (zeker het verhaal) nog ergens had gezien ? Actie kon me ook niet bekoren echt. Iedereen had unlimited ammo precies.
Jammer dat ze niet uitlegde van waar de alpha kwam ?
Ik vond die oprecht nog oké. Verhaal rammelde langs alle kanten maar ik begon eraan zonder verwachtingen en had het veel erger verwacht. Misschien heb ik soms véél te lage verwachtingen en moet ik dat wat bijstellen.Army of the Dead for the 2021 shit list. Holy unholy crap, wat een misbaksel.

Als ge u verstand op 0 wilt zetten is em ideaal, anders zouk zeggen: stay awayAl die posts over Army Of The Dead maken me langs de ene kant wel nieuwsgierig om hem te kijken. Maar dan zie ik hoe lang die film is en denk ik 'nah'.