BearPils
Well-known member
Haha, Chris Rock zijn 'serieuze' blik![]()
Net zoals zijn recentere voorgangers pretty fucking bad. Rustig laten passeren zou ik zeggen. 3/10.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, Chris Rock zijn 'serieuze' blik![]()
Net zoals zijn recentere voorgangers pretty fucking bad. Rustig laten passeren zou ik zeggen. 3/10.

Ja ok, MAAR : in het laatste seizoen van Fargo vond ik hem dan wel weer goed hoor.Haha, Chris Rock zijn 'serieuze' blik
![]()
Is het de moeite voor fans van de franchise? Wat is veranderd aan het concept of is het nog steeds hetzelfde in wezen?Net zoals zijn recentere voorgangers pretty fucking bad. Rustig laten passeren zou ik zeggen. 3/10.
.Als fan zou ik wel nog kijken. Het concept is hetzelfde gebleven maar de manieren waarop zijn minder goed doordacht dan de vorige films. Hier wordt meer gefocust op het politiewerk, maar dat is ook slecht uitgewerkt.Is het de moeite voor fans van de franchise? Wat is veranderd aan het concept of is het nog steeds hetzelfde in wezen?
Geen spoilers aub.
Twee echte toppers wat mij betreft, qua voorspellen was je beter dan ik dan bij de laatste. Heerlijke sfeer wel in beide films, twee keer toplocaties die goed gebruikt worden ook.The ninth gate (1999) - 9/10
Beresterke film en onbegrijpelijk dat ik die nog niet had gezien. Ontzettend spannende thriller, zeer lang geleden dat ik nog zo op het puntje van mijn stoel heb gezeten.
Zeker eentje die ik spoedig nog een tweede keer ga bekijken, want heb volgens mij wel wat gemist.
The Others (2001) - 7/10
Zeker de moeite, maar ik vond de grote lijnen van het verhaal wel nogal voorspelbaar.
Twee echte toppers wat mij betreft, qua voorspellen was je beter dan ik dan bij de laatste. Heerlijke sfeer wel in beide films, twee keer toplocaties die goed gebruikt worden ook.
Idk ik vond het soms net te vergezocht, maar de claustrofobie die gecreëerd wordt door de camera en wat Melanie Laurent doet is echt wel topOxygene (8,5/10)
Film trekt je naar alle kanten (positief). Ene moment denk je van "ah, het zit zo in elkaar". Dan gaan we een stapje verder, en denk je van "ok...." en dan op het einde ineens van "ow shit jom, we zitten toch een pak verder op genre gebied". (standaard suspense, actie tot verre scifi).
Heb nog niet zo veel van dit genre van film gezien !
Ik vond er geen hol aan. Kan iemand mij uitleggen wat ik mis?Inside van Bo Burnham. Komt wel binnen, damn.
Heel de maatschappij (vooral het online gegeven) van vandaag die humoristisch wordt onder de loep genomen en dat wordt perfect gekoppeld aan lockdowncatharsis.Ik vond er geen hol aan. Kan iemand mij uitleggen wat ik mis?
Ja, geregisseerd door Bilal en El ArbiBEVERLY HILLS COP trilogy
meh, de tand des tijds amper doorstaan, al moet ik toch wel zeggen dat nr 2, veruit de leukste is.
een don simpson / jerry bruckheimer production, daar zit je altijd mee gebeiteld natuurlijk, en de heerlijke regie van een meester al tony scott maakt het helemaal compleet.
Nr 1 is wel best origineel, maar weet niet altijd even hard te boeien.
Nr 3? precies een PG13 versie van de voorgaande, al was er bij de eerste 2 ook weinig R- content aanwezig.
bah, echt een baggerfilm in een kinderjasje gestoken. hier en daar wat leuke grappen, maar compleet van de pot gerukt...
komt er nu nog wel een deel 4, waar al zo lang sprake van is?
Ik vond het enorm creatief en muchos respect daarvoor, maar het lag er zo dik op dat mijn maag er een beetje van keerde. Zal aan mij liggen.Heel de maatschappij (vooral het online gegeven) van vandaag die humoristisch wordt onder de loep genomen en dat wordt perfect gekoppeld aan lockdowncatharsis.

Bij mij raakte het gewoon een gevoelige snaar omdat de special eigenlijk een goeie weergave van mijn gevoel van isolatie tijdens zo'n quarantaine weergeeft in een tijd waar je door het internet zogezegd continu met alles verbonden bent. Ben normaal ook niet zo'n grote fan van ironische comedysongs, maar hier vond ik ze nog wel goed passen in de eerste helft omdat hij het laat beginnen als een comedy special waar gaandeweg de comedy steeds meer naar de achtergrond wordt gedrukt en er geleidelijk aan meer observaties van depressie, eenzaamheid en zelftwijfel binnen druppelen. De manier waarop hij het gemaakt heeft is op zichzelf al heel sterk, maar helpt ook gewoon door het spelen met de montage en de chronologie om de weirdness van quarantaine weer te geven.Ik vond het enorm creatief en muchos respect daarvoor, maar het lag er zo dik op dat mijn maag er een beetje van keerde. Zal aan mij liggen.![]()