TheBelgianStone
Active member
Vandaag waren het er zelfs 2!We zaten in dezelfde zaal met de vervelende vlieg die voor de projector liep.
Die zat er gisteren bij Joker ook al.
Had wel gezien dat het gemeld werd bij één van de medewerkers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag waren het er zelfs 2!We zaten in dezelfde zaal met de vervelende vlieg die voor de projector liep.
Goed dat je mij zo goed kent. Hup de blok lijst op.Toch niet al te goed opgelet of verder na gedacht dan. Alleen al voor de manier waarop ze een paniekaanval visueel voorstellen verdient deze film een pluim. Denk dat deze heel nuttig kan zijn voor pubers en hun ouders, en dus verre van alleen voor kinderen
Geen eendagsvlieg dusWe zaten in dezelfde zaal met de vervelende vlieg die voor de projector liep.
Ben ik 3 dagen niet goed van geweest.Speak No Evil maar de Deense versie van 2022 : echt een WTF film
![]()
Toch maar 6.6 op IMDBBen ik 3 dagen niet goed van geweest.
Wat ik niet begrijp. Veel mensen hadden het lastig met het einde, en met de enorm ongemakkelijke sfeer, en daar worden punten voor afgetrokken. Ik vond die film echt geweldig.Toch maar 6.6 op IMDB
waar is de tijd dat je nog naar de videotheek ging, daar had je voor €3.5 altijd de film die je wou zienIk ben geabonneerd op 5 streaming diensten, en als ik dan nóg een film niet kan vinden op de legale manier, tja...Klinkt allemaal super, maar wat ben ik er mee als ik deze nergens kan bekijken? Ik haat dit topic omwille van die redenwaar is de tijd dat je nog naar de videotheek ging, daar had je voor €3.5 altijd de film die je wou zien
zelfs minder bekende films werden besteld als je dat vroeg

vond het ook een bere goede film eigenlijk.Wat ik niet begrijp. Veel mensen hadden het lastig met het einde, en met de enorm ongemakkelijke sfeer, en daar worden punten voor afgetrokken. Ik vond die film echt geweldig.

Ja als er 1 film is waarvan je de trailer vooral NIET mag bekijken, is het wel deze. Het is absurd hoe ze echt alles weggeven in 2 minuten.vond het ook een bere goede film eigenlijk.
Enkel spijtig dat je in de trailer quasi alles al hebt gezien![]()
Ah, that makes sense.Denk dat ze de originele versie bedoelen, van 2022.
Yep, helemaal mee eens. Dat einde maakt gewoon die film echt af.Wat ik niet begrijp. Veel mensen hadden het lastig met het einde, en met de enorm ongemakkelijke sfeer, en daar worden punten voor afgetrokken. Ik vond die film echt geweldig.
Ja idd , had eerst de trailer van de nieuwe versie bezien maar die spoilde idd te veel !Ja als er 1 film is waarvan je de trailer vooral NIET mag bekijken, is het wel deze. Het is absurd hoe ze echt alles weggeven in 2 minuten.
Ja ik vraag mij hetzelfde af , soms ziet mijn vrouw iets op hare social media van serie/film en dan moet ik op zoek waar ze die kan bekijken en dat is tegenwoordig dus niet simpel. Vroeger naar de videotheek gaan was toch altijd plezant om bijna elk doosje eens te nemen en om te draaien om te zien over wat de film gaatKlinkt allemaal super, maar wat ben ik er mee als ik deze nergens kan bekijken? Ik haat dit topic omwille van die redenwaar is de tijd dat je nog naar de videotheek ging, daar had je voor €3.5 altijd de film die je wou zien
zelfs minder bekende films werden besteld als je dat vroeg
En ik spreek dan nog niet over de films 'achter het gordijn'