Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Toch niet al te goed opgelet of verder na gedacht dan. Alleen al voor de manier waarop ze een paniekaanval visueel voorstellen verdient deze film een pluim. Denk dat deze heel nuttig kan zijn voor pubers en hun ouders, en dus verre van alleen voor kinderen
Goed dat je mij zo goed kent. Hup de blok lijst op.

- Pale Flower (1964) 7/10

- The Ruling Class (1972) 8/10

- Bend of the River (1952) 8/10

- Desperado (1995) 7/10*

- Evil Does Not Exist (2023) 7/10

Strange Darling

Very Tarantino-esque. Ik ga geen details over de plot geven want je kan het snel spoilen. Gewoon cool in beeld gebracht en door de anachronische montage krijgen eerdere scenes en zelfs het verhaal een andere invalshoek. Leuk gedaan.

Klinkt allemaal super, maar wat ben ik er mee als ik deze nergens kan bekijken? Ik haat dit topic omwille van die reden :D waar is de tijd dat je nog naar de videotheek ging, daar had je voor €3.5 altijd de film die je wou zien

zelfs minder bekende films werden besteld als je dat vroeg

Klinkt allemaal super, maar wat ben ik er mee als ik deze nergens kan bekijken? Ik haat dit topic omwille van die reden :D waar is de tijd dat je nog naar de videotheek ging, daar had je voor €3.5 altijd de film die je wou zien

Ik ben geabonneerd op 5 streaming diensten, en als ik dan nóg een film niet kan vinden op de legale manier, tja... 🏴‍☠️

Wat ik niet begrijp. Veel mensen hadden het lastig met het einde, en met de enorm ongemakkelijke sfeer, en daar worden punten voor afgetrokken. Ik vond die film echt geweldig.
vond het ook een bere goede film eigenlijk.

Enkel spijtig dat je in de trailer quasi alles al hebt gezien :baard:

vond het ook een bere goede film eigenlijk.

Enkel spijtig dat je in de trailer quasi alles al hebt gezien :baard:
Ja als er 1 film is waarvan je de trailer vooral NIET mag bekijken, is het wel deze. Het is absurd hoe ze echt alles weggeven in 2 minuten.

We hebben het toch over Speak No Evil hé?
Die draait gewoon in de cinema hoor. Wat gullie dan ligt te zeggen over streaming en 🏴‍☠️ is vrij onnozel?

Wat ik niet begrijp. Veel mensen hadden het lastig met het einde, en met de enorm ongemakkelijke sfeer, en daar worden punten voor afgetrokken. Ik vond die film echt geweldig.
Yep, helemaal mee eens. Dat einde maakt gewoon die film echt af.
Ik vrees ervoor dat in de remake een meer Hollywood einde heeft en dat die film dus gewoon een dikke sof is. Ook de reden om hem niet in de cinema te gaan.

Ja ik vraag mij hetzelfde af , soms ziet mijn vrouw iets op hare social media van serie/film en dan moet ik op zoek waar ze die kan bekijken en dat is tegenwoordig dus niet simpel. Vroeger naar de videotheek gaan was toch altijd plezant om bijna elk doosje eens te nemen en om te draaien om te zien over wat de film gaat :) En ik spreek dan nog niet over de films 'achter het gordijn' ;)

Terug
Bovenaan