Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaak toch is moete plooien. Binnekort haal ik een ps5 in huis daar staat een app op zeker om mubi te streamenToch hier even een FYI gooien: tot maandag loopt er nog een actie voor Mubi; €60 voor een abonnement van een jaar. Kan je amper voor sukkelen lijkt me
SubbedToch hier even een FYI gooien: tot maandag loopt er nog een actie voor Mubi; €60 voor een abonnement van een jaar. Kan je amper voor sukkelen lijkt me

Hellboy 1 en 2 waren echt goed idd.Hellboy (2004 - rewatch)
Blijft gewoon goed met een fantastische Ron Perlman. 7,5/10
Hoe verhoudt de 2019 film van Neil Marshall zich eigenlijk tot deze?
Vond hem ook zeer goed. Alles was even strak in beeld gebracht als de zorgvuldigheid waarmee 'The Killer' zelf te werk gaat.The Killer (David Fincher, 2023) - 7.5/10
Ik vond deze wel de moeite! Het verhaal stelt inderdaad niet zoveel voor, op het eerste zicht de wraak van een huurmoordenaar na een mislukte missie. Ik zag het eerder als het verhaal van een zorgvuldige professional die er mee geconfronteerd wordt dat de zaken niet lopen hoe hij wilt en hoe hij daarmee om moet gaan. Zoals te verwachten uitstekend geregisseerd door Fincher. De donkere humor die in veel van zijn werk zit, kwam hier ook veel meer op de voorgrond. Paar keer echt moeten lachen.
Fincher ranked:
Zodiac
Seven
The Social Network
The Game
Mank
Fight Club
The Killer
Gone Girl
The Girl With The Dragon Tattoo (deze week nog eens een rewatch doen)
Panic Room
Alien 3
The Curious Case of Benjamin Button

Damn dat doet me eraan denken dat ik Panic Room nog eens moet zien. De rest heb ik al vaak genoeg gezien om te weten wat ik er precies van vind. En Benjamin Button hoef ik niet te herbekijken om dat te weten...The Killer (David Fincher, 2023) - 7.5/10
Ik vond deze wel de moeite! Het verhaal stelt inderdaad niet zoveel voor, op het eerste zicht de wraak van een huurmoordenaar na een mislukte missie. Ik zag het eerder als het verhaal van een zorgvuldige professional die er mee geconfronteerd wordt dat de zaken niet lopen hoe hij wilt en hoe hij daarmee om moet gaan. Zoals te verwachten uitstekend geregisseerd door Fincher. De donkere humor die in veel van zijn werk zit, kwam hier ook veel meer op de voorgrond. Paar keer echt moeten lachen.
Fincher ranked:
Zodiac
Seven
The Social Network
The Game
Mank
Fight Club
The Killer
Gone Girl
The Girl With The Dragon Tattoo (deze week nog eens een rewatch doen)
Panic Room
Alien 3
The Curious Case of Benjamin Button
Rangschik Fincher eens.Damn dat doet me eraan denken dat ik Panic Room nog eens moet zien. De rest heb ik al vaak genoeg gezien om te weten wat ik er precies van vind. En Benjamin Button hoef ik niet te herbekijken om dat te weten...