Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
The shop around the corner
Roma
The big country
Dances with wolves
Battleship Potemkin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tweede is echt beter. Vond het ook tegenslagen. Tweede was ook zwaarder actie gericht (doden enz).Best of the Best - 5/10
Deze was dus beter in mijn herinneringen als kind
Kan nu wel zeggen dat ik deze veeeel zwakker vind dan Bloodsport. Het martial arts aspect is gewoon erbarmelijk waardoor heel de geloofwaardigheid van de film wegvalt. Er komt welgeteld 1 goeie vechtscene in en dat is het gevecht tussen Tommy Lee en Dae Han. De rest is gewoon belachelijk, in die mate zelfs dat de lokale Taekwondo club hier die mannen moeiteloos tegen de grond zou kwakken. Travis de cowboy en Eric Roberts, stoere kerels maar wat hebben die te zoeken op zo'n toernooi?
Het verhaal was dankzij de overvloedige nostalgie wel nog steeds vermakelijk.
Special effects waren ook echt bangelijk goed. Loved it!

Hopelijk lange benen met goeie word of mouth.
32,3 miljoen opgehaald volgens The Numbers. Is dat goed of slecht?ik ga prolly woensdag naar The Creator. Ben benieuwd. high hopes.
Ik hoop echt dat deze ook potten breekt dat hollywood goeie singalen blijft binnenkrijgen maar opening weekend voorspellingen lijken er momenteel jammer genoeg niet denderend uit te zien.Hopelijk lange benen met goeie word of mouth.
In de VS of VS+internationaal? In het eerste geval is het degelijk, in het tweede geval teleurstellend.32,3 miljoen opgehaald volgens The Numbers. Is dat goed of slecht?
Tango & Cash - 7.5/10 (Andrey Konchalovsky, 1989)
InternationaalIn de VS of VS+internationaal? In het eerste geval is het degelijk, in het tweede geval teleurstellend.