Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3e film is ook wel goed imo.The Best of The Best I + II
Wat is een nostalgie trip weer. Eric Roberts in zijn actietijd. II was imo beter dan de eerste. Die was een milde versie van de types Bloodsport.
Blijkbaar is de producer ook altijd onze Tommy Lee (philippe Rhee).3e film is ook wel goed imo.
Enkel deel 4 zuigt monkey balls.
Bloodsport was ook serieus uitgemelkt tegen het einde. Met JC, Daniel Bernhardt en dan nog een andere acteur.Bloodsport en Best of the Best 1+2, dat somt zowat mijn jeugd op![]()
ORLY ? was toch steeds daniel bernhard in de sequels? Enkel Deel 4 trok op niets meer. 2 en 3 zijn toch ook wel nog awesome?!Bloodsport was ook serieus uitgemelkt tegen het einde. Met JC, Daniel Bernhardt en dan nog een andere acteur.
King of the kickboxers, zalige film dit.Ben bezig met alle typische eind jaren 80, 90 acties films opnieuw te zien. Chuck Norris, Billy Blanks, Michael Dudikoff, Brigitta Nielsen, enz.
Heh? Enkel Bloodsport 1 is met JCVD.Bloodsport was ook serieus uitgemelkt tegen het einde. Met JC, Daniel Bernhardt en dan nog een andere acteur.
Weet ik, bedoel de franchise is gewoon uitgemelkt geweest. (daniel bernhardt)Heh? Enkel Bloodsport 1 is met JCVD.
Don Dragon Wilson was er ook eentje hoor. CyberTracker, Bloodfist.ORLY ? was toch steeds daniel bernhard in de sequels? Enkel Deel 4 trok op niets meer. 2 en 3 zijn toch ook wel nog awesome?!
King of the kickboxers, zalige film dit.
Ben mij trouwens aan het vergissen met Kickboxer. Daarin wordt hij opgevolgd door iemand anders omdat hij zogezegd afgeknald wordt door zijn tegenstander.ORLY ? was toch steeds daniel bernhard in de sequels? Enkel Deel 4 trok op niets meer. 2 en 3 zijn toch ook wel nog awesome?!
King of the kickboxers, zalige film dit.
Jep, en Ring of Fire 1 en 2. En Black Belt , met Mathias Hues, de blonde zweedse arnold schwarzeneggerDon Dragon Wilson was er ook eentje hoor. CyberTracker, Bloodfist.

Dat is Sasha Mitchell, en die heeft het goed gedaan in Kickboxer 2 en 4. (3de vond ik maar zeer matig).Ben mij trouwens aan het vergissen met Kickboxer. Daarin wordt hij opgevolgd door iemand anders omdat hij zogezegd afgeknald wordt door zijn tegenstander.
Mark Dacascos weet ik nog van de film D.N.A. en Drive juist!Jep, en Ring of Fire 1 en 2. En Black Belt , met Mathias Hues, de blonde zweedse arnold schwarzenegger
Dat is Sasha Mitchell, en die heeft het goed gedaan in Kickboxer 2 en 4. (3de vond ik maar zeer matig).
De 5e film was dan weer met die aziaat looking, mark Dacascos. Bekend van Drive en Only the strong.
Was overigens een belabberde film, en dan hebben ze het terecht gelukkig gestopt er mee.
Ja Jeff wincott vroeger ook veel van gezien.Mission of Justice met Jeff Winscott was er ook nog eentje.

Mission of Justice was inderdaad de viligante bewakers van de staat. Moesten ze een test toen door 50 bewakers heen te geraken en Bridgitte stond in een wit uniformpje dan toe te kijken. Was ook toen het tijdperk dat Matthias Hues villain rollen speelde. Wat-een-tijd.Ja Jeff wincott vroeger ook veel van gezien.
Mission of Justice was die politieke film ietwat met die "new world order" onder leiding van Bridgitte Nielsen . Idd leuke film.
Of was dit Martial Law? En Last man standing was ook nog van hem..... Wel heel er B-film material dit. Maar toen best te pruimen![]()

Bounty Tracker is ook zo'n heerlijke, met die Lorenzo Lamas (renegade serie), tegen Matthias Hues .Mission of Justice was inderdaad de viligante bewakers van de staat. Moesten ze een test toen door 50 bewakers heen te geraken en Bridgitte stond in een wit uniformpje dan toe te kijken. Was ook toen het tijdperk dat Matthias Hues villain rollen speelde. Wat-een-tijd.![]()
)Lorenzo Lamas, amai! Die reeks met zijn moto en Branscombe Richmond XD.Bounty Tracker is ook zo'n heerlijke, met die Lorenzo Lamas (renegade serie), tegen Matthias Hues .
Als je nu kijkt, die film haalt een 3 op 10 op imdb.
Maar toen was dat toch wel een heel coole film om te zien, en zeer populair op de speelplaats (ok ja onder de 10 jarigen)
Ik ben denk ik niet even vertrouwd met deze specifieke type actiefilms, maar even een shout out naar een een onderschatte film in het genre. Onlangs gezien en het vermelden waard, zeker nu je toch bezig bent met zulke films te herbekijken: Excessive Force met Thomas Ian Griffith (die ultra-slechterik van Karate Kid 3) en Lance fucking Henriksen. Jammer dat Griffith niet in meer films heeft gespeeld, de man heeft wel charisma en, need I mention, uitstekende karate chops!Bloodsport was ook serieus uitgemelkt tegen het einde. Met JC, Daniel Bernhardt en dan nog een andere acteur.
Ben bezig met alle typische eind jaren 80, 90 acties films opnieuw te zien. Chuck Norris, Billy Blanks, Michael Dudikoff, Brigitta Nielsen, enz.
Excessive force kan ik zeker en vast goed beamen!Ik ben denk ik niet even vertrouwd met deze specifieke type actiefilms, maar even een shout out naar een een onderschatte film in het genre. Onlangs gezien en het vermelden waard, zeker nu je toch bezig bent met zulke films te herbekijken: Excessive Force met Thomas Ian Griffith (die ultra-slechterik van Karate Kid 3) en Lance fucking Henriksen. Jammer dat Griffith niet in meer films heeft gespeeld, de man heeft wel charisma en, need I mention, uitstekende karate chops!

Vond nog altijd Lance heerlijk in Hard Target met de granaat. "hehehehe - WOEPS"Excessive force kan ik zeker en vast goed beamen!
één van de weinige films die ik helaas nog niet heb tegen gekomen op DVD met NL subs, maar ik heb nog steeds de VHS tape ervan.
Er is ook een Behind Enemy Lines film met Thomas Ian Griffith (niet te verwarren met de gelijknamige film van 2001 met Gene hackman en Owen Wilson). Ook best wel fun. Het is een beetje een RAMBO2 verhaaltje, maar iets hedendaagser.
Nuja, Lance Henriksen als bad guy, dat is gewoon heerlijk om te zien (herinner u ook Hard Target met JCVD en vooral nog zo'n uncut gem van een film: STONE COLD, met Brian Bosworth, de ex-NFL speler).
Absurde film over the deep south, waar ze op het eind zelfs met motorbike's in een rechtbank binnen vlammen en heel de boel gijzelen. Beetje zoals 6Th january in het capitool
![]()
Stone Cold - Kalt wie Stein (1991)
Lance Henriksen and Brian Bosworth in Stone Cold - Kalt wie Stein (1991)m.imdb.com