Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie verzint zoiets.Gvd gans het PlotTwist gespoiled..AIR FORCE ONE. (1998)
rewatch uiteraard. harrisson ford was toen nog net niet over datum, en alles wat non-usa was,was natuurlijk badguy.
ongelofelijk patriotistisch staaltje dat wel.
(hij moest een kabeltje door knippen om de benzine te lozen, uit 4 kabels: rood blauw wit of groen.
kiest hij toch wel juist de goeie zeker (groen). Want ja rood blauw en wit passen goed samen zegt hij (kleuren vlag USA).
toch wel een geluk hoor, anders ging het vliegtuig neerstorten en was de film gedaan.
wie verzint zoiets.
Los van dat: heel aangename film om te volgen, met veel tempo en verveelt geen seconde.

verre van een plot twist hoor . eerder gewoon een cliché uit het boekje.Gvd gans het PlotTwist gespoiled..![]()

1997.verre van een plot twist hoor . eerder gewoon een cliché uit het boekje.
En als je die film van 25 jaar oud nu nog niet hebt gezien, dan moet je hem toch dringend eens in huis halen imo![]()
1997.
En die acteur is nooit men ding geweest.

.
Gisteren Indiana Jones and the Dial of Destiny gezien in de cinema en echt overwogen om tijdens de pauze naar huis te gaan. Een script met even veel inhoud als iemand die om half 11 nog snel hun huiswerk van de volgende dag wil maken, net iets te veel onlogische momenten die me uit de film bleven halen en actiescenes die me niet konden boeien (ik heb het nu wel echt gehad met gevechten bovenop treinen die dan in tunnels rijden)
Ik verschoot toen ik zag dat het door James Mangold geregisseerd was, had er toch veel meer van verwacht
Indiana Jones and the Dial of Destiny Van mij had nog een Indy film niet gemoeten maarja de koe moet gemelkt worden. Ik vond het beter als Crystal Skull maar toch veel minder als de eerste en 3de die nog steeds mijn absolute favoriet is. De verjonging was mooi gedaan maar ik had bij momenten toch het gevoel dat het wat raar eruit zag. Zowiezo vond ik het wel terug goed dat het Indy vs de Nazi's was. Alleen spijtig dat de vrouwelijke hoofdrol weer in de lijn lag van onze tijdsgeest en ze haar stront irritant moesten maken. Wanneer gaan ze in Hollywood is terug naar de basics en vrouwen als sterkte bad ass figuren neerpennen zoals bv een Ellen Ripley of Sarah Conner 6/10