Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Chungking Express - Was niet de eerste keer dat ik hem opzette, en t eerste halfuur blijft wat mij betreft te rommelig en te veel van den hak op den tak maar eens je daardoor bent is het wel één grote sfeerfilm. Geweldig kleurgebruik ook, niet slecht :thumb: .

Chungking Express - Was niet de eerste keer dat ik hem opzette, en t eerste halfuur blijft wat mij betreft te rommelig en te veel van den hak op den tak maar eens je daardoor bent is het wel één grote sfeerfilm. Geweldig kleurgebruik ook, niet slecht :thumb: .
CAAAALIFORNIA DREAMINNNN' x 100

Ik hou van deze film. Vroeger vond ik de eerste helft beter dan de eerste, ondanks dat die inderdaad nogal rommelig aanvoelt. Bij mijn laatste kijkbeurt vond ik de tweede helft beter, de personages zijn beter uitgewerkt en het verhaal ligt me nu beter. En Faye Wong en Tony Leung, wat hebben die chemie <3.

Ghostbusters afterlife.
Deze heeft lang in mijn lijst gestaan alvorens ik ‘m durfde te bekijken na het misbaksel dat de vrouwelijke remake was.
Maar deze is zeker aan te raden voor nieuwe en oude fans

[*]No Hard Feelings: "Ik heb 3 keer gelachen"/ 10
  • Plus: Dit type films maken ze jammer genoeg niet meer, Jlaw blijft een leuke actrice, Jlaw nude scene (zal ik nooit een probleem mee hebben)
  • Min: Cringy, creepy, toondoof en gewoon niet grappig, Jlaw nude scene (of toch een probleem, dat deze compleet nutteloos en niet geplaatst was. Dit is imo ook de enige reden waarom de film een R rating heeft ... wat het nog onnozeler maakt)

Door u post deze vandaag ook gezien, aangezien er eerst wat preutse scenes waren dacht ik het ging tegenvallen, maarja dan 😅

Voor de rest, ik ben fan van het genre, ook 3 keer gelachen, maar dat is veel voor mij. Mijn vriendin 6x, wat ook veel is.

8/10 zo ene zou ik elke avond kunnen kijken.[/list]

Mission Impossible
3/10

Jezus, wat een fucking gedrocht. Geen idee hoe ik mezelf ooit ga overtuigen om me door de volgende films te worstelen, want ben effectief erg benieuwd naar de latere films in de reeks.

They Cloned Tyrone.

Moderne take op They Live!, met dezelfde insteek van absurde sfeer, muziek humor, en design.
Niet perfect, maar I really liked it. Ik kan me wel voorstellen dat dit een cult hitje gaat worden over de jaren. Doet voor mij waar Sorry to Bother You neeeeeeet te kort schoot.

Mission Impossible
3/10

Jezus, wat een fucking gedrocht. Geen idee hoe ik mezelf ooit ga overtuigen om me door de volgende films te worstelen, want ben effectief erg benieuwd naar de latere films in de reeks.
Skip dan 2 en 3 en ga direct naar 4, of zelfs 5 als ge wilt.

The Nun
Een horrorfilm met groot potentieel, dat echter al snel ontaardt in een jumpscare show. Jammer, had er meer van verwacht.

Mission Impossible
3/10

1 is echt wel helemaal anders dan de rest.
Die worden beter en beter naargelang ze vorderen. Al vond ik Fallout iets beter dan Dead Reckoning p1

Skip dan 2 en 3 en ga direct naar 4, of zelfs 5 als ge wilt.

What the actual fuck? De derde is net erg goed. De opening in media res, een intense villain in de vorm van Hoffman en de intense actie die de toon zette voor de rest van de reeks. Okay..j.j lensflared er uiteraard weer de shit uit, maar voor de rest is dit toch echt de blauwdruk voor de rest van de reeks.

What the actual fuck? De derde is net erg goed. De opening in media res, een intense villain in de vorm van Hoffman en de intense actie die de toon zette voor de rest van de reeks. Okay..j.j lensflared er uiteraard weer de shit uit, maar voor de rest is dit toch echt de blauwdruk voor de rest van de reeks.
Ik vind de derde ook goed, allez ik vind alles goed behalve de 2e.
Maar iemand die het nu al niet meer ziet zitten, moet ge niet laten kapot rijden op al die films hé. Beter dat hij dan direct springt naar 5, 6 of 7. Als hij het goed vindt, kan hij nog altijd 3 en 4 zien erna.

Of wilt ge zeggen dat 3 de beste uit de reeks is? Want dat is toch niet de gangbare mening.
3 is goed, en PSH is de shit, maar die film is ook aarslelijk.

Oh nee, ik zou durven zeggen dat Ghost Protocol de beste is op sommige dagen, maar nooit de derde.
Zeg het KJ!

En ik snap echt niet hoe ge van og Mission Impossible zo teleurgesteld kunt zijn. Zeker dat het niet perongeluk deel 2 was? Verwachte waarschijnlijk all out action Tom Cruise? Dit was jaren 90 Cruise toen hij nog wat te bewijzen had.

3 is demoeite voor de opening alleen al. Qua sterke actie scènes begint het wel met deel 3 imo. Deel 1 hadden we enkel een spectaculair einde.

Ik wil er gerust wat over uitweiden.
Ten eerste spreekt de visuele stijl met vreemde shots mij niet aan, is dat een throwback naar de originele serie?
Overacting tot en met. Ben ik heel gevoelig aan en de acteerstijl was echt vreselijk. Met als kers op de stront, Cruise zijn grijns.
Er zaten een paar semi-amusante scenes in, zoals de iconische scene waar hij naar beneden wordt getakeld, maar er zitten even goed wat saaie dipjes in. Ik ben overigens geen actie-junkie, dus het is niet dat ik van begin tot eind actie verwachtte.
Heel de scène met de helicopter achter de trein (en dan vooral in de tunnel) vond ik gewoon te belachelijk voor woorden.
En dat masker dat cruise van zijn gezicht trekt, komaan :') pure Scooby Doo vibe, moet je dat dan serieus kunnen nemen?

Geinig filmpje. Keek makkelijk weg.

Rory Breaker: If the milk turns out to be sour, I ain't the kinda pussy to drink it. Know what I mean?

RomCom time:

Viel beter mee dan verwacht en toch een aantal keren gelachen.

[after Sally fakes orgasm in a deli]
Older Woman Customer: [to waiter] I'll have what she's having.

Terug
Bovenaan